31 sty 2016

Ankieta dla lepszego bloga :)

Wyzwanie styczniowe jeszcze trwa, a ja chciałabym zaprosić Was do małej współpracy.
Ponieważ blog wystartował z dość dużym impetem, jest nas tutaj spora i bardzo zaangażowana grupa, dlatego chciałabym, abyście wypełniając krótką ankietę wyraziły swoją opinię na temat bloga i naszych wyzwań.
Zresztą - wszystko znajdziecie w ankiecie, to tylko 6 łatwych pytań, ale właśnie one pomogą mi podjąć odpowiedni kierunek rozwoju i prowadzenia bloga.


Ankieta jest otwarta dla wszystkich, ale bardzo mi zależy na odpowiedziach osób zainteresowanych czyli:
  • już biorących udział w wyzwaniach (nawet jeśli tylko raz)
  • uczestniczących w wyzwaniach zeszłorocznych (!)
  • skupionych wokół bloga (obserwujących nas i kibicujących, niezdecydowanych ale nabierajacych ochoty)
Czy mogę liczyć na Wasze odpowiedzi?  Bardzo będę wdzięczna!
Ankieta jest  naprawdę krótka i nie sprawi Wam problemu - obiecuję ;))
Planuję zamknąć dostęp do niej wraz z pojawieniem się nowego wyzwania czyli 6 lutego.

Jej wyniki po analizie na pewno wezmę pod uwagę i opiszę! Mam też zamiar skorzystać z Waszych rad z punktu nr 5 ... i.. więcej nie zdradzę. Będę czekała i liczyła wpływające ankiety! 
Z góry Wam dziękuję :*

Kliknij w obrazek, aby wypełnić ankietę:


http://goo.gl/forms/1zFDMknbMd

8 komentarzy:

  1. ankietka zrobiona, czekam niecierpliwie na nowy temat do karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ankieta wysłana - dobre pytania zawierała.

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczowa i niesamowita ankieta

    OdpowiedzUsuń
  4. jejej! mam juz ponad 20 przesłanych ankiet! Dziękuuuję! Dobrze nam to idzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja wypełniłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez zdążyłam, chociaż muszę się przyznać, że za drugim podejściem, bo nie mogłam się zdecydować w niektórych pytaniach czego w końcu chcę:)Ale poszło.

    OdpowiedzUsuń