6 lut 2016

Świąteczne kartkowanie - wyzwanie lutowe

W poprzednim poście podsumowałam odpowiedzi, których udzieliłyście w ankiecie, wyszło super. Wyszło, że nastawiamy się już na rok 2017 ;)) hura! na pewno nie braknie nam tematów!

Ale zanim to nastąpi, mamy luty, czas na drugi temat wyzwania na ten rok.
Przypomnę, choć to niby oczywiste, że tworzymy kartki świąteczne, a temat na ten miesiąc to:

Kartka świąteczna z okienkiem.

Na kartce obowiązkowo musi pojawić się okno, ale może mieć różne formy, może to być motyw okna dosłownie, wtedy dobrze jest umieścić coś za nim, czyli w jego tle, albo można zrobić otwór, dziurę inaczej mówiąc, która stworzy nam okienko. Styl dowolny, technika dowolna.

Najlepiej jeśli zobrazuję temat przykładami z Pinterestu. Wersja pierwsza:

okienka_przykłady


I wersja druga, z wyciętymi okienkami:

przykłady kartek

Ach, i moja wersja, wykorzystałam swoje ATC do tej kartki:

kartka z okienkiem

kartka z oknem

Myślę, że już wszystko jasne, można wymyślać swoje wersje.
Czekam na Wasz udział rozochocona ilością wstawionych kartek w styczniu :)

Pamiętacie, że Ania też prowadzi zabawę świąteczną cały rok? Wiem, że można "pożenić" oba wyzwania, jak dobrze pomyśleć!
Na blogu Uli też jest świątecznie :)
Tym sposobem nastrój buduje się sam i na grudzień będziemy gotowe (przynajmniej z ilością kartek).
No to do dzieła!
Czas do 6 marca.


21 komentarzy:

  1. O... okienka. Lubię okienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię okienka ... w obu postaciach . Moje hafty sa zawsze w okienku czyli wersja druga . Myślę że znowu będzie całe mnóstwo pięknych karteczek.
    To nie ma co marudzić tylko brać się do pracy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak właśnie myślałam, że dla krzyżyków też lepiej będzie takie okienko zrobić :) nie pomyliłam się!

      Usuń
    2. Chyba też wybiorę okienko - dziurę, ale kto tam wie, może mi się jeszcze odmieni:)

      Usuń
    3. Oczywiście gapa ze mnie straszna bo zapomniałam podziękować za podlinkowanie mojej zabawy:-)

      Usuń
  3. Duże możliwości w oknach... oj będą śliczne kartki po takich inspiracjach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholipcia, jak dla mnie za dużo inspiracji, będzie mi się wydawało,że ściągnęłam pomysł !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam! w końcu okienko to okienko ;) nie bój nic, dołożysz od siebie na pewno to "coś" :)

      Usuń
  5. Super- to biorę się do dzieła ;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też korci jeszcze jakieś inne okno, w końcu tu trochę korzystałam z półproduktu ;)a możłiwości faktycznie sporo!

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ się rozkręcamy i to na 3 zabawy równocześnie biegnę tam podejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyzwanie :) moja kartka styczniowa świetnie by się wkomponowała ;) Z pewnością będzie mnóstwo pięknych karteczek :) Dziękuję za podlinkowanie mojej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamm\unciu jakie śliczne inspiracje ,jest na czym oko zawiesić .Twoja karteczka wyszła cudnie .
    Ciężka sprawa z tym okienkiem ,chyba jeszcze takiej nigdy nie próbowałam ,więc jest czas aby się z tym zmierzyć .Tylko kto mi to okienko wytnie,jak nie mam sprzetu porzadnego ,jedynie nozyczki do dyspozycji haha)Z drugiej strony można powiedzieć aż nożyczki.Jest jeszcze inna opcja ,mozna wydzierać okienko jak w szkole podstawowej .
    Cóż,idę myśleć, mam nadzieję ,że do końca miesiąca się wyrobię .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danka, rękodzielniczka sobie zawsze poradzi, a przecież po to są wyzwania, nie ma lekko ;))ale wiem, że dasz sobie radę!

      Usuń
    2. Nie myślałam wczoraj ,że tak szybko się z tym uporam ,także moje okienko już jest .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. A myślałam, że będzie mi trudniej, a już też moje okienko zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skorzystałam z kursu, co oczywiście zaznaczyłam w poście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stworzyłam prostą karteczkę z okienkiem, ale niestety mam problem z dodawaniem linku :(
    Kartka znajduje się tutaj: http://kordonkowy.blogspot.com/2016/02/u-inki-lutowe-okienko.html
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I moja kartka z okienkiem zrobiona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. to moja ulubiona kartka tej edycji <3
    https://handmadebyki.blogspot.com/2022/12/boze-narodzenie-ii2016.html

    OdpowiedzUsuń