23 sty 2017

Czekolada w opakowaniu - zaproszenie do wymiany

Znacie pewnie te urocze formy pakowania tabliczek czekolady w równie słodkie co zawartość opakowania? Tak - to czekoladowniki, takie czeko- kartki, idealne na mały prezent, słodką niespodziankę.
Mam dzisiaj dla Was propozycję udziału w wymianie czekoladowników, dla uczestniczek i sympatyczek Rogatych wyzwań i ... czekolad :)

Zapraszam nasze grono, bo choć temat nie świąteczny, musimy w nim użyć jednego ważnego dla Świąt koloru - wiecie jakiego? Domyślacie się pewnie :))

Będzie mi bardzo miło, jeśli będę mogła gościć Was na Klonowej, tam wszystkie potrzebne informacje i przykładowe prace, pomocnicze linki.
Zapraszam na odrobinę wspólnego, słodkiego szaleństwa!
Zapisy do 29 stycznia na Klonowej. Komu kosteczkę???


14 komentarzy:

  1. Dla mnie to jest wyzwanie. Czekoladownika jeszcze nie sklejałam. Leniuszek może skorzystać z gotowej bazy, jeżeli można?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiam ale zawsze chciałam się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez nigdy nie zrobiłam czekoladownika... Idę poczytać, może to nie takie trudne?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się zapisałam, fajna wymianka będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się wydaje, że będzie! :) Dziękuję za udział! Leniuszkom wszystko wolno, ale jak już poczytałam, ambicje zrobienia własnoręcznej bazy zwyciężają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja też sama zrobię, wypisuję się z sekcji leniuszków

      Usuń
    2. Wykreśliłam Cię z leniuszkowego klubu i powrotu nie ma ;)

      Usuń
  6. Za mną już od dawna chodzi, więc zapisuję się, będę mogła w końcu się za niego zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przełączam bloga i dopisuję się, bo słodko kusząca wymianka! Inko, trafiłaś w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do grona "pierwszaków" - też nigdy jeszcze nie pokusiłam się o zrobienie czekoladownika, więc chyba nadszedł ten moment:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie zauważyłam takiej fajnej wymianki a ja uwielbiam robić czekoladowniki. Super inspiracja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoooda! Ale, no ... jeszcze się może pobawimy! Może coś innego nie czekoladowniki, choć i ja je polubiłam :)

      Usuń
  10. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń