18 cze 2017

Kartka miesiąca - maj

Ja już wiem, czyja kartka była najlepsza! A i Wy zaraz się dowiecie :) Przypomnę, że chodzi o wyzwanie majowe, kartki w tym miesiącu przedstawiały się biało-czerwono. Narzucenie kolorów ograniczone tylko do dwóch to nie jest łatwa sprawa ale w żabce aż zaroiło się od barw narodowych, co bardzo mnie cieszy.

Była tendencja do rogacizny, bałwanków, i do CAS-ów ;) Przyjrzałam się im wszystkim. Choć na bieżąco nie komentowałam, to wciąż ogarniam!

Spora ilość fanów Rogatego bloga to dla mnie radość ale też wyzwanie, na szczęście mam rogatą grupę wsparcia i zawsze mogę liczyć na Wasz głos, gdy tego potrzebuję :) - dziękuję za dużą pomoc jaką otrzymuję mailowo i tu na blogu. 
Kręcimy się dalej, bo przecież kartki na święta być muszą!
✯ ✯ ✯

To kto otrzyma majową odznakę???
Zofiko!!!!!! 


Najwięcej głosów - Zofiko gratuluję Ci, przyjmij tę odznakę i noś z dumą:
A wyróżnienie otrzymała kartka
Barbetki!!!



Barbetko, oto specjalnie dla Ciebie baner obwieszczający, że zdobyłaś najwięcej głosów, zaraz po Zofiko :)
Pobierz proszę poniższą odznakę i pochwal się nią na swojej stronie! Konkurencja liczna, wiec jest się czym cieszyć!
A ja zapraszam do udziału w aktualnym wyzwaniu, podobno kartkę wg przepisu czerwcowego tworzy się miło i bardzo szybko! Muszę to sprawdzić 😀 


13 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn :-D Piękne kartki stworzyłyście :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - bardzo się cieszę :) zaraz zbieram banerek i na bloga (ha - mam stronkę z wyróżnieniami, a do tego jeszcze dół bloga) taka ze mnie chwalipięta :)))
    A Zofiko gratuluję wygranej - śliczna stajenka. Prawdę powiedziawszy - nawet jak startuję w innych wyzwaniach - to na kartkach mało występuje religijnych motywów (u mnie też jakoś z tym słabo). Bałwanki, gwiazdki, czasem aniołek przemknie - ale Święta Rodzina jest wyjątkiem. A przecież to Boże Narodzenie... Dlatego tym bardziej podziwiam klimat tej kartki i pozdrawiam :) (no to się nagadałam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięstwa i wyróżnienia. Dziewczyny - żebyście wiedziały jak trudno jest wybrać 3 najładniejsze kartki z pokaźnej ilości prac. Może niektóre z Was mają niedosyt, ale spróbujcie się pobawić w Wasze prywatne wyróżnienia czy zwycięstwa, zobaczycie że nie jest to łatwe zadanie i szczerze mówiąc...niewdzięczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie głosy oddane na moją kartkę. Cieszę się niezmiernie!!! Miło mi, że moja praca spodobała się.
    Boże Narodzenie to dla mnie wyjątkowe święta. Na pierwszym miejscu Święta Rodzina, szopka. Potem wszystko co zmysłami można ogarnąć i poczuć: nastrój, muzyka, ulubione kolędy i pastorałki, zapach choinki, potrawy, prezenty ...spotkania rodzinne, odpoczynek. Dziękuję za odznakę, będę z dumą nosiła. Pozdrawiam serdecznie.



    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje Dziewczyny, stworzyłyście wspaniałe kartki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, dziewczyny!!! Rewelacyjnie wybrnęłyście z tego biało - czerwonego, niełatwego zadania.

    OdpowiedzUsuń