20 lip 2017

Kartka miesiąca - czerwiec

Zaskoczyła mnie Wasza inwencja w przepis, z którym ja sama miałam nie lada problem :)
Skoro jednak 40 prac powstało, to chyba nieźle nam to docelowo wyszło!


Trzymanie się zasad nie zawsze jest łatwym zadaniem, tym bardziej miło mi było czytać, że wytyczne na czerwcową kartkę przyjęłyście bez większych oporów, a czasem wręcz powstawały kolejne wersje.

Tak zrobiła Ewa, której jedna kartka nie zaspokoiła, a moc możliwości i głowa pełna pomysłów jak się okazuje, równa się...
WYGRANA! 
Tak, tak, właśnie Ewa S bezapelacyjnie zdobyła Wasze głosy na najlepszą kartkę miesiąca!

Brawo Ewo - odbierz naszą drugą odznakę na własność!!! Gratuluję serdecznie - w pełni na nią zasłużyłaś 👋 


Dla przypomnienia - to TA


Miło mi również przydzielić wyróżnienia dla Rogatych sympatyczek, których kartki podobały się większości głosujących, odznaka rogatego wędruje do:

Violi  (Pasje Violi) nr 2
Tiny J  nr 39

To był fajny miesiąc, są głosy, żeby temat powtórzyć :) Przepis na kartkę? Może się jeszcze pojawi!
Dziękuję wszystkim biorącym udział i naszym głosującym, mimo wakacji  frekwencja jest na medal.

Przypomnę, że aktualnie zmagania z patyczkami i słomkami trwają w najlepsze! Pomysły na nie są lekkie i takie wakacyjne, mimo powagi tematu świąt - o to chodzi, lato sprzyja rozluźnieniu, traktujcie więc te projekty jako eksperyment, próby, coś innego :))
Widziałam tam już sporo super kartek 😍

pozdrawiam rogato!
Inka (do zobaczenia 6 sierpnia w kolejnym wyzwaniu)

12 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, w pełni zasłużone!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jest, zasłużone gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję - piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Ewy i Violi:) Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka,gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Ewy , kartka jest cudna. Tobie Inka dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie i najcieplej jak tylko możliwe dziękuję Wam Dziewczyny za Wasze głosy:))) Jak już pisałam baaardzo się polubiliśmy z tym przepisem Inki, trafił do zeszytu z tymi najulubieńszymi:))) Kidy przyjdzie zima, to sobie chętnie do niego wrócę. Posyłam gratulacje dla Violi i Tiny - miło dzielić z Wami podium:))) Do zobaczenia między słomkami a patyczkami:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo, brawissimo! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dopiero dziś zauwazyłam wyróźnienie, bardzo mi miło, gratuluje dziewczynom, piekne karteczki, a i mnie pomysł z przepisem sie bardzo spodobał. Pozdrawiam serdecznie. Apropoaktualnego wyzwania to podpowiem, ze w biedronce sa bardzo fajne słomki we wzorki :)

    OdpowiedzUsuń