26 sty 2019

Złota dwunastka 2018 - odznaka dla ekipy Rogatego

Mam! 

Tabelka z całego poprzedniego roku zrobiona i dwunastka wyłoniona!

Wyjaśniam nowym uczestnikom, którzy dołączyli do rogatych wyzwań w tym roku - odznakę zdobywają te osoby, które wypełniły wszystkie 12 wyzwań czyli wstawiły na każdy miesiąc swoją pracę.
Zdobyło ją w ubiegłym roku ponad 30 kreatywnych osób!

I dla Was jest ta odznaka! 
zlota odznaka
A wiecie ile nas było? Wszystkich którzy bawili się w rogate lifty było 65 osób!
Nie każdy realizuje regularnie co miesiąc, ale bardzo się cieszę, że mamy stałe, kilkuletnie już grono :) a także pojawiły się nowe uczestniczki!

Wszystkim Wam gratuluję i mam nadzieję, że tegoroczne wyzwania przyniosą nam równie mocną inspirację i motywację do tworzenia świątecznych prac! 

A teraz zestawienie biorących udział w wyzwaniach liftowych, najbardziej wiernych fanów Rogatego, którzy zasłużyli na pobranie powyższej odznaki:

tabelka
Dziękuję za wytrwałość i zaangażowanie!
Wasz udział był i jest dla mnie najważniejszym powodem, by prowadzić Rogasia kolejny i kolejny sezon :)
Dziękuję, bo nieraz widzę, jak promujecie Rogate wyzwania i krąg nam się powiększa, cudownie!
Całkiem niezłe "wyniki" osiągnęły też:
Haft krzyżykowy Kseni
Barbetka
Beata Oln
Tores
Ula K
Zofiko
Mój świat rękodzieła MagdaB
Pasje Violi
Papiermania Lakuny
Anna Kurtasz
Znikisza
Gratuluję każdej z osobna, bo wiem, że nie zawsze jest czas, ochota, wena... :) ale ile mogłyście, to powstały i Wasze kolekcje kartek świątecznych! Fajowo! 

Przy okazji zapraszam na wyzwania z mapkami, które będziemy tutaj prowadzić co dwa miesiące,
pierwsze, styczniowe trwa do 6 lutego i możecie swoje wersje kartek wg mapki dodawać do żabki w  poście rozpoczynającym zabawę w 2019 roku

A następne wyzwanie, lutowe, to będzie spotkanie z małą formą, zachęcać Was będziemy wraz z Matilde do wykonania ... czegoś małego, potrzebnego, praktycznego i też rzecz jasna na czas świąt idealnego ;))

Do zobaczenia!


23 komentarze:

  1. Porywam banerek, dziękuję za zestawienie i za wspaniałe motywowanie nas do całorocznej zabawy w kartkowanie :-)A Tobie Inko brylantowa odznaka za prowadzenie zabawy powinna być przyznana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewinko -dziękuję :* ale znalazłabym kilka rys na tym "brylancie" hehe! wiec dla mnie to wyzwanie również polega na tym, żeby je prawidłowo prowadzić :) Może sobie przypnę taką: nie zapominaj o terminach! ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na tak za brylantową odznaką :) Dziekuję Inka i przypinam sobie odznakę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Złotych Dziewczyn! Brylantowa odznaka należysię jak nic - za pomysł, cierpliwość, kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , to co tu czytam to maja najdroższa odznaka ;))

      Usuń
  5. Odznaka szybciutko trafi na mój blog.
    Już czekam na wyzwanie lutowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, wiem, że zawsze mogę na Ciebie liczyć :* Jesteś otwartą i pełną życia i chęci osobą, głodną nowości i oby tak nadal było ! Zresztą my tu wszystkie podobne trochę ;))

      Usuń
  6. Dziękuję za dodatkowe wyróżnienie, pomimo, że nie udało mi się wszystkiego zdziałać. Inko dziękuję za Rogatego i bawię się dalej z radością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jest miło, że Ci się u nas podoba i tworzysz z nami dalszy ciąg :))

      Usuń
  7. Wielkie dzięki Inko za odznakę. Tobie pięknie dziękuję za cały rok Twojej pracy, czas jaki poświęciłaś na prowadzenie zabawy, pomysły i inspiracje.
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wytrwałości wszystkim, ja poległam gdzieś po drodze z różnych przyczyn...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje za wszystkich uczestniczek :) Dziękuję za odznakę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje dla Nas wszystkich <3
    a ja swoją oczywiście z dumą wieszam na blogu ;)
    owocnego roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie.
    Gratuluję wszystkim biorącym udział w wyzwaniach. nie tylko tym, którzy zdołali zmierzyć sie ze wszystkimi wyzwaniami. Zrobienie chociaż jednej kartki na Święta Bożego Narodzenia w innym terminie niz grudzień jest nie lada wyczynem.
    Inko - najserdeczniejsze podziękowania za tak inspirujący kolejny rok. Jak dotąd wzięłam udział we wszystkich wyzwaniach od początku trwania Rogatego. Mam nadzieję, że tak pozostanie i w tym roku.

    P.S. A dzisiaj wstawiłam moje kartki do styczniowego wyzwania. A tak się rozpędziłam, że powstały aż 4.

    OdpowiedzUsuń
  12. Duma mnie rozpiera :-) Z taką ekipa, z taką motywacją można wszystko! Jest MOC!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja druga odznaka. Uff udało się :)
    A Tobie Inko faktycznie należy się diament*

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem tak, w nagrodę za trud ;) fundnęłam sobie własną stronę www :) na swoim hostingu i nowej domenie - to taki mój diament, który teraz zajmie mi dużo czasu ale oszlifuję... :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję złotkom i mam nadzieję że w końcu i na moim blogu zawisnie honorowa odznaka 😊 Dzięki za super zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Udało mi się kolejny raz! Inko, Ty potrafisz motywować! Świetny pomysł na swoją nagrodę!
    Dziękuję Ci za świetną zabawę życząc czasu na ogarnianie wszystkiego! Gratuluję wszystkim dziewczynom, którym udało się zdobyć odznakę! I cieszę się, że ponownie jestem w rogasiowej ekipie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorgeous card, love the image and fabulous layout the colouring is stunning.

    OdpowiedzUsuń

  18. Witaj!

    Dziękuję Ci za wpisy, które tu publikujesz.
    Jak wiesz, wkrótce Google+ przestanie istnieć. Jeśli chcesz mieć ze mną jeszcze kontakt, byłoby mi bardzo miło.
    Podeślij mi link do siebie, a ja zapraszam Cię do zapisu do listy, z którą utrzymuję kontakt, za pośrednictwem swojej strony.

    https://patryktarachon.pl/zamknieta-lista/

    --
    Patryk Tarachoń

    OdpowiedzUsuń