6 paź 2016

Coś naturalnego - wyzwanie październikowe

Wyzwanie z mediami już za nami - nie było chyba tak źle, prawda? :))

W tym miesiącu można będzie robić kartki w wybranej przez siebie technice, ale wykorzystać trzeba jakieś dary natury. 

Jesień przynosi nam suszone pąki, żołędzie, patrzcie uważnie pod nogi, może coś znajdziecie pod nogami? Patyczki? Leśnie skarby?
No dobrze. Po kolei, dla inspiracji, czego można przykładowo użyć (choć jak zawsze i tak mnie zaskoczycie czymś nietypowym:)) to mogą to być:
małe szyszki, cynamon, anyż, listki zasuszone (laurowe np) gałązki (ułożone w gwiazdkę lub choinkę), korę, drewienko, piórka, łupiny, susz (pomarańczki) ...
Taki Rogaś dzisiaj, tematyczny:

baner naturalne święta

Myślę, że już wszystko jasne.
A żeby z tych darów przyrody wykonać kartkę, pokażemy wspólnie z październikowymi inspiratorkami, jak sobie z tym naturalnym materiałem poradziłyśmy.
Zaproszenie na ten miesiąc przyjęły dwie scraperki - koleżanki, no i wygadały się, między sobą, bo nic nie pisnęłam, że je do pomocy zaangażowałam, jak to przyjaciółki ;)
Popatrzcie, co wykombinowały, pierwsza Ludka, jak pisze
"Z naturalnych dodatków w kartce są szyszki, rafia, gwiazdki ze sklejki i kilka gałązek-wąsów
prosto z balkonowego bluszcza:)"
Oto i praca  prosto z Kramiku Ludki:

kartka Ludki z szyszkami

kramik ludki - kartka inspiracja
  Drugą kartkę Zrobiła do naszego wyzwania Oribella. Cóż się tam znalazło?
"wysyłam Ci moją pierwszą świąteczną w tym roku karteczkę. Z pachnącym cynamonem, aż mi się zachciało więcej takich pachnących poczynić..."

OriBella kartka z cynamonem
Wiedziałam, że dziewczyny są pomysłowe i potrafią wyczarować klimat, a cytaty pochodzą z naszej korespondencji, myślę, że mogę jej rąbek odsłonić ;) bo bardzo mnie ich prace zachwyciły są takie aromatyczne, że poczułam bliskość świąt! Dziękuję Wam dziewczyny za pomoc!
Zrobiło się pachnąco?!
Moja inspiracja również z aromatem, uwielbiam goździki, zamknęłam je w okienku shaker box-a, bo te uwielbiam nie mniej! A, duet zrobiłam, zaszalałam:



Uwaga: kolorystyka nie umawiana ;)) widocznie naturalne materiały narzuciły nam te ciepłe, typowe dla Świąt pierniczkowe kolory.

Czuję, że czujecie ten klimat, to już niedaleko, tuż, tuż!
Podzielcie się swoimi kartkami ze znaleziskami, może po szufladach warto poszperać - tam zeszłoroczne ozdoby, suszki...




31 komentarzy:

  1. Bardzo fajny temat :) myślałam o nim na przyszły miesiąc u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię naturalne dodatki w kartkach, a więc do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejuniu - ileż tu świątecznych zapachów! Dziewczyny, zachwycająco - inspirujące Wasze prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiem ciekawy temat, całkiem z innej bajki . Dałam radę mediom to i z natura też sobie chyba poradzę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ciągnie natura wilka do lasu ,trzeba za nim iść po szyszki ;-))) Temat do przemyślenia ,inspiracje Wasze piękne kolorystycznie , kompozycje różnorodne ,inspirujące :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za zaproszenie, to zaszczyt dla mnie inspirować w takim twórczym miejscu:) Tyle tu wspaniałych prac, pomysłów w kolejnych miesiącach, no pooglądałam sobie i jestem pełna podziwu:)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. OOO!!!I ja bardzo dziękuję za zaproszenie. Jest mi niezwykle miło gościć w tak twórczym, sympatycznym, pełnym pięknych prac miejscu. Mnóstwo serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego tworzenia, przyjemnego i pachnącego :) cieszę się, że temat ciepło przyjęłyście, ciekawa jestem wszystkich prac, sama mam kilka jeszcze pomysłów ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. No to zapachniało nam świętami

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne są te Wasze inspiracje! Cudne kartki, oj ja aż tak pięknej stworzyć nie potrafię, ale coś tam postaram się wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie temat dla mnie,uwielbiam wszystko co naturalne,gdybym mogła to na kartkę wsadziłabym nawet żywego królika haha:)
    Inspiracje cudne,w życiu tak nie wykonam ,ale co tam ,spróbuję się zmierzyć z tematem natury na kartce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zaraz pomyślałam, że jakby to bylo bliżej grudnia, to mogłabyś wrzucić łuski z karpia ;)) ale poważnie mówiąc, świetnie, że temat klapnął :)

      Usuń
  12. Wyprzedziłam temat? Dwa tygodnie temu wybrałam się na spacer nazbierać żołędziowych czapeczek, właśnie z myślą o posadzeniu ich na kartki świąteczne. Wysuszone czekają na swój czas! Piękne inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj,tym razem boję się,że nie zdążę do 6 listopada . Padł mi dysk. Karteczka zrobiona ,łatwo nie było. Post czeka na opublikowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój staruszek (laptop) boi się odrzucenia ( wyrzucenia) sam się naprawił ;-)

      Usuń
  14. Jestem w trakcie tworzenia, mam nadzieje, że zdążę przed upływem czasu... :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace z tym czymś naturalnym, przedstawione powyżej, bardzo podobają mi się. Kompozycje ciekawe, pomysły super!!!. Dołączam i swoją propozycję kartki z wykorzystaniem czegoś naturalnego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za wspaniałe prace! Ale paaachniee!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo:((( Jest 6 listopada przed południem, ale żabka już zniknęła, więc spróbuję dodać swoją październikową kartkę w komentarzach: http://ewiks69.blogspot.com/2016/11/kartki-swiateczne-2016-pazdziernik.html

      Usuń
  18. Też się spóźniłam, ale zrobiłam :) http://takietamtotamto.blogspot.com/2016/11/235-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. jeszcze otwarłam! :))

      Usuń
    2. To super - wklejam swoją kartkę, może i dziewczyny zauważą, że brama otwarta:)

      Usuń
    3. Dziewczyny w komentarzu na moim blogu napisały o "otwarciu bramy do kartkowego nieba", zrobiło mi się ciepło na sercu.
      Nie zdążyłam, ale to nieważne, ważne, że ktoś się o mnie zatroszczył i tak pięknie został nazwany Inkowy pomysł :)
      Dziękuję!

      Usuń
  20. http://tygrysiamyszka.blogspot.com/2016/11/cos-naturalnego.html - dodaję pro forma

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję! Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Inka jak możesz dołącz moją prace do galerii, późno ale niestety takie życie ;(

    http://teresa-teresa1305.blogspot.com/2016/11/kartki-bn-na-okrago-2016-pazdziernik.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja znowu nie zdążyłam załączyć linku.
    Oto moje kartki:
    http://mojapasja2.blogspot.com/2016/11/swieta-na-okrago-pachnace-kartki.html

    OdpowiedzUsuń
  24. ta karteczka wymusiła zmianę koloru w serii :P
    https://handmadebyki.blogspot.com/2022/12/boze-narodzenie-x2016.html

    OdpowiedzUsuń