6 lis 2016

Dzieci, sanki, sanna... - wyzwanie listopadowe.

Cześć! Jak to możliwe, że to przedostatnie tegoroczne wyzwanie?!
Czas umyka, zima nadchodzi, temat więc podaję szybciutko na ten miesiąc:
Jako motyw przewodni na kartce należy umieścić dzieci, bądź sanki, bądź jedno i drugie :) Zima, choinka, zabawy na śniegu, dzieciaki i sanki - zabawa, radość!

Inspiracje - bardzo ważna sprawa! Każdy, kto tworzy, wie, że pomysł to jedno wyzwanie, a jego wykonanie, to drugie wyzwanie, oba przyjemne, zwłaszcza wtedy, gdy twór wyjdzie na piątkę, tak, jak sobie wymyśliliśmy albo i jeszcze lepiej.

Wymyślając temat i prosząc o pomoc w inspirowaniu dwie Magdy, nie spodziewałam się, że ich propozycje tak mnie urzekną, są niesamowite, dziewczyny podeszły do tematu dokładnie tak, jak ja sama nie potrafię ;) dlatego moja kartka na szarym końcu tego posta haha!

Magda - Papierowy Pokój pisała mi, że myślała nad tematem i postanowiła zrobić coś wymagającego specjalnego pomysłu.
"Pierwsze skojarzenia: sanki - wiadomo, zima. Dzieci - radość, beztroska, robienie wszystkiego po swojemu, bez większego zainteresowania tym, co wypada, a czego absolutnie robić nie można. Czemu więc nie połączyć Świąt z balonem i lizakiem? W końcu na blogu trwa zabawa na okrągło, a słodycz to nieodłączny element Bożego Narodzenia."




Kartka Magdy rozweseliła mnie i wzruszyła, dużo wycinania, wesołe kolory, śniegu i radochy nie trzeba wypatrywać, a bombka jako balon przełamuje bariery tego co wypada ;)  

Byłam niesamowicie ciekawa co zrobi druga Magda zaproszona do naszej zabawy.
Maguda - Spuchlikowo:
"Ja się mocno zasugerowałam dziećmi i radością z zimy :) Tak mocno, że zrobiłam dwie kartki :D
Jedną taką spokojną i w duchu "wszyscy znajdźmy w sobie trochę dziecka i zachwyćmy się zimowym czasem".


Przy okazji, po raz pierwszy użyłam tego stempelka z dziewczynką. Leży u mnie od kilku lat i jeszcze ANI RAZU nie użyłam go, a przecież jest taki słodki! I wreszcie odważyłam się na zrobienie półperełek jakimś preparatem, który już zasychał, bo leży i leży. Sprawdziłam czy jeszcze coś płynie i proszę, lekko niekształtne, ale są ;)

A druga musiała być z różem, który bardzo lubię również zimą :) I o śnieżkach :) Gęsto sypiący śnieg w świetle latarni ulicznych i tak ma kolor lekko beżowy, więc kolory były tu na miejscu :)
No i brakowało mi odpowiedniego elementu, więc sobie sama narysowałam ucieszoną dziewczynkę, że oto jest czas na śnieżki :)"




Wybuch zimowego szaleństwa! Różowe są nawet policzki ślicznej Spuchlinki, Maguda rysuje urocze Spuchlinki - poszukajcie na blogu, są jako digi stempelki do samodzielnego kolorowania, może i zimowa dziewczynka będzie jako digi free? ?? ? :)

Nasz temat dziewczyny ugryzły nieco podobnie, obie użyły słodkich stempelków,  wydobywając radość w listopadowy czas. Bardzo dziękuję Magdom :) ogromnie jestem z nich zadowolona i mam nadzieję, że i Wam się podobają.

Wspólnie życzymy dobrej zabawy, jak zawsze prace robimy i wstawiamy do żaby do 6 grudnia, a na koniec moja inspiracja, vintażowa, z grafiką dzieci w okienku:



28 komentarzy:

  1. Wcale nie jest to łatwy temat ;-)
    Ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się,że nie mam żadnych przydasi, dlatego temat wydawał mi się trudny. Moja wiara w siebie obniża sie zawsze bezpośrednio po obejrzeniu prac inspiracyjnych :-)

      Usuń
    2. Dlatego pomijam przed zrobieniem moich kartek prace inspiracyjne :)

      Usuń
  2. Fajny temat :) Wasze karteczki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super uwielbiam takie klimaty właśnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomijam fakt że dwa dni temu u siebie na blogu opublikowałam kartkę do swojej zabawy na której są dzieci na sankach :-)
      Zrobi się inną. A Wasze inspirację przepiękne !!

      Usuń
  4. Piękne inspiracje:)Gratuluję pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku nie dałam rady, ale wam kibicuję. Wspaniałe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny temat i śliczne inspiracje :-) Każda z Was wytyczne zrealizowała fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, znów niespodziewany temat, już wydawało mi się, że przywykłam do tych niespodzianek, a tu znów zaskoczenie:))) Jakimś cudem wynalazłam odpowiednich na wklejenie do poprzedniej kartki rozmiarów orzechy, to i może jakieś sanki sklecę:))) Świetne inspiracje, Dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, suuuper!! :) Magda - Twoje stempelki i pomysł na uchwycenie radości w pracach - bezcenne :) Inka - umiłowanie do stylu retro to bardzo świąteczne :) Cudowne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Temat piękny a Wasze inspiracje dziewczyny jeszcze piękniejsze. Nie mogę się napatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, zobaczyłam dziś wieczorem tego posta i jestem oczarowana! Inko, dziękuję za zaproszenie, gdyby nie Ty, nie zrobiłabym tych kartek. W ogóle to oniemiałam jak zobaczyłam Wasze cudne prace. Cudnie, cudnie! Radośnie i zimowo <3 :* Będę zaglądać, by podpatrywać, co jeszcze inne dziewczyny zgłoszą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne prace stworzyłyście, wszystkie trzy :) Temat bardzo fajny i przyjemny więc super się będzie tworzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe inspiracje. Piękne prace z dziećmi. Słodkie 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny temat ,choć z sankami mogę mieć problem,więc dobrze ,że dzieci mogą być .Inspiracje są cudowne,napatarzeć się nie mogę na te śliczności .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny temat ,choć z sankami mogę mieć problem,więc dobrze ,że dzieci mogą być .Inspiracje są cudowne,napatarzeć się nie mogę na te śliczności .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale przepiękne Magdy zrobiły kartki, no każda taka wesoła, jak dzieci !!! WSPANIAŁE !!! i gratuluję wykonania Dziewczyny ! No a temat fajny, mimo że jeszcze pomysłu nie mam.... pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Po komentarzach widać ile dziecka jest w każdej z nas :)) Wierzę, że będzie tu wesoło aż do Mikołaja!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudne inspiracje! Bardzo podoba mi się listopadowy temat!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne inspiracje, świetny temat, super zabawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danka, zabawa się dopiero rozkręca! robi się gorąco, czujecie? :)

      Usuń
  19. Wszystkie kartki j.w. wspaniałe. Wywołują u mnie wiele wspomnień z tego beztroskiego czasu jakim było dzieciństwo i młodość. Dodałam i ja swoją kartkę. Świetnie bawiłam się przy jej komponowaniu. Gorąco pozdrawiam i koniecznie zapraszam na mojego bloga, zachęcając do rozwiązania zadanej zagadki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam dzisiaj dołączyć moją pracę, ale żabka już nie działa :(
    Daję znak, że kartkę zrobiłam:
    http://znikisza.blogspot.com/2016/12/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalatwione! jutro się w żabie pojawi! Dzięki za cynk :)

      Usuń
  21. dzieci brak :P ale mam nadzieję się liczy ;)
    https://handmadebyki.blogspot.com/2022/12/boze-narodzenie-xi2016.html

    OdpowiedzUsuń