6 wrz 2017

Raz, dwa, trzy - wybierasz Ty! wyzwanie wrześniowe

Szkolna wyliczanka jest tu tylko "w gościnie" z racji przypomnienia, że rok szkolny już rozpoczęty.
A to również zawsze oznacza, że lato nam macha na do widzenia. Niestety. Zmierzamy już z górki na pazurki ku zimie. Kto ma uzbieranych kilka kartek na święta, ten jest gość ;))
Zostały już tylko 4 miesiące!

Wrześniowe wyzwanie daje Wam wybór, to, co wybierzecie, musi być widoczne na kartce, to znaczy, że ma być widoczne, ma grać pierwsze skrzypce - i już!
A co mamy do wybrania?

1 - KOLOR
2 - DESEŃ
3 - MOTYW

Obrazkowe wsparcie i inspiracja na ten miesiąc przedstawia się tak:

1. Wybierz KOLOR z poniższego obrazka i użyj go na swojej kartce świątecznej (czerwień, błękit, beż) za wyjątkiem białego:


2. Wybierz DESEŃ (paski, kropki lub kratka jako wzór np papieru lub utworzony z...)


3. Wybierz MOTYW, który będzie dominował na kartce (czyli bałwan, kokarda, bombka, dzwonek, prezent, ostrokrzew)


Ilość wybranych kolorów i motywów oraz wzorów (deseni) to minimum jeden. Oznacza to, że można wybrać więcej niż jeden.

Ja już mam!
Ze wszystkich trzech elementów wyliczanki, czyli KOLOR, DESEŃ i MOTYW wybieramy po jednym, ja wybrałam:
KOLOR - czerwony plus beż (o dziwo, nie niebieski...)
DESEŃ - kropki plus krateczka też! ponaklejałam taśmy washi na papier biały,
MOTYW - oparłam się na listkach z kuleczkami, to mój wiodący motyw, jest na tle i na grafice, choć kokardka też wystąpiła::
Zabawa z wyliczanką przednia, polecam Wam, ja się bawiłam z kartką bardzo dobrze :)
Na początku wydaje się, że nic się nie dobierze, taki i taki wzór, a potem okazuje się, że jest tego więcej niż się przypuszczało!


Oddaję wrzesień w Wasze ręce, choć i ja jeszcze wrócę do tego zadania, bo niebieskości poczuły się urażone ;)

Raz, dwa, trzy wybierz Ty!!!

23 komentarze:

  1. Lubię takie kombinacje a i propozycje mi się podobają , Cos na kształt BINGO. Powstanie na pewno dużo cudnych kartek . Twoja inspiacja świetna !
    Pozdrawiam
    P.S. Popraw sobie żabkę bo jest w środku tekstu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taj jest! to takie bingo inaczej :)
      Żabki czasami widocznie lubią sobie poskakać, dobrze, że ma je kto poskromić ;))

      Usuń
  2. To dopiero wyzwanie! :D Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Twoja kompozycja wyliczanki, ja na razie mam mętlik w głowie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykorzystałaś własne wytyczne :-D Uroczy ptaszek :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to mój syn mawia... uuu grubo będzie 😉. Twoja kartka prześliczna, a czy ja dam radę tym razem? Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to chyba najtrudniejsza kartka. Twoja jest piękna. Jestem ciekawa jak ja sobie poradzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że daje sporo wolności. Pozornie tylko zasady skomplikowane się wydają, bo wszystko jest trudne, nim stanie się proste ;)

      Usuń
  7. ah! przepadł mi sierpień, ale września nie odpuszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja, jak Carmen - mętlik w głowie, ale odliczanie czas zacząć:)Świetnie ciachnęłaś papier na kartkę, Inko!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudnie nas zainspirowałaś! Usiądę od razu i zrobię, bo póżniej znowu nie zdążę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 349- hope to see you again soon Please put a link to the challenge in your blogpost - thanks. x

    OdpowiedzUsuń
  11. :) to będziemy myślec;):):) Twoja kartka Inko bardzo ładnie skomponowana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe wyzwanie. Inspiracja świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojoj i znów trzeba pogłówkować :) Ale sam pomysł bardzo fajny i Twoja karteczak Inko jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W sierpniu - poległam, ale i wrzesień zapowiada się kiepsko z czasem, ale - Inko - super temat, postaram się wyrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam już gotową od zeszłego tygodnia. Jutro wrzucę na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Po letniej przerwie postanowiłam wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. wersje trzy :D - https://handmadebyki.blogspot.com/2017/12/boze-narodznie-1819202017.html

    OdpowiedzUsuń