24 sie 2017

Kartka miesiąca - lipiec

Bardzo letnie, bo z użyciem patyczków i słomek wyzwanie już dawno przeminęło, pora na wyniki!

Potraktowałyście te dodatkowe elementy z fantazją - było gięcie słomek, cięcie patyków, wszystkie kartki spełniały wymogi tego letniego zadania.

Największą i zarazem równą ilością głosów nasza kilkunastoosobowa grupa obdarowała te dwie lipcowe prace:

Barbetki (nr 12 w żabce)

oraz
Ewinki (nr 24 w żabce) 


Gratulujemy!!! 
Dla Was Barbetko i Ewinko dzisiaj te odznaki, pobierzcie je, niech stroją Wasze blogi :)


Nie ukrywam, że z wielką przyjemnością oglądałam jak radzicie sobie i komponujecie zimowe kartki z niełatwą materią :) podziwiałam pomysłowość i umiejętne chowanie lub eksponowanie tych patyków, słomek.

Już wkrótce nasze nowe wyzwanie, a ja dziękuję, że mimo wakacji mamy tu prawdziwy urodzaj, zimową i świąteczną atmosferę, i mogę wciąż liczyć na Wasze zaangażowanie!





16 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Dziewczyn !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście kartki są prześliczne. Gratuluję 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne brawa dla Was, dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, należało się miejsce na podium!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn a Tobie Inko dziękuję za zabawę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Barbetki :-D Dziękuję Wam za oddane głosy i cieszę się ,że mój zimowy pejzażyk się spodobał :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie odkryłam tą miłą niespodziankę i bardzo dziękuję za wszystkie gratulacje i głosy na moją kartkę :))) gratuluję Ewince :)) i wszystkim biorącym udział w wyzwaniu - bo zaprezentowane pomysły na słomkę i patyczek były bardzo oryginalne i pomysłowe :)))

    OdpowiedzUsuń