6 sty 2016

Świąteczne kartkowanie czas zacząć - wyzwanie styczniowe

Zapraszam na kolejny rok tworzenia kartek na Boże Narodzenie! 

Co nam daje taka zabawa?
Wspólnymi siłami i inspiracjami można przygotować niezłą kolekcję kartek do wysłania na święta.
Ten blog jest wynikiem i kontynuacją rozpoczętej rok temu zabawy na blogu Rudlis, która mnie do niej zachęciła i moim, czyli Inki z Klonowej.
W 2016 roku wyzwania poprowadzę sama, choć z pomocą sporej grupy osób, które bawiły się z nami przez ostatni rok, bo wiem, że macie pomysły na tematy wyzwań. Będę się chciała dowiedzieć jakie to pomysły i niedługo zrobię w tym celu ankietę.


Do naszych wyzwań przyłączyć się może każda osoba, która zrobi kartkę wg wytycznych z danego miesiąca. Tematy wyzwań ukazują się zawsze 6 dnia miesiąca o godzinie 18.
Pracę podlinkować proszę w narzędziu in-linkz w dole posta przez wstawienie linku do posta z kartką.
Wszystkie wstawione do żabki prace wstawiam też na naszą Kartkową tablicę na Pinterest.

Logo - nasz rogaty patron będzie zadowolony jeśli pozwolicie mu zagościć na swoich blogach!

Zaczynamy?

Temat wyzwania styczniowego:
Kartka inspirowana wiankami - na kartce umieścić należy motyw wianka, najlepiej żeby był zrobiony samodzielnie, choć nie jest to wymóg konieczny, techniki dowolne.
I inspiracja z Pinteresta:

kartka świąteczna z wiankiem



57 komentarzy:

  1. Pięęęęęęęęękny blog! Kusisz fajnym pomysłem z wiankiem....hmm jak tylko znajdę czas to pewnie zmajstruję kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wianki to tak z sentymentu i wspomnieniowo :)
      Będę z niecierpliwością wypatrywać!

      Usuń
  2. Załapałam się na pierwszego obserwatora :)
    A pomysł z wiankiem jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że nadal masz czas i możliwości prowadzić bloga -teraz już specjalnego bloga na świąteczne kartki. Zabawa jest super. Gratuluję wytrwałości. Nie wiem jak w tym roku, ale mam nadzieję, że będę mogła się wykazać comiesięcznymi kartkami :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No byłoby super! ale z tym czasem to wiadomo jak jest, będę przypominać :)

      Usuń
  4. Wspaniałe pierwsze wyzwanie kartkowe :-)))WIELKIE PODZIĘKOWANIA ślę za wytrwałość i kontynuację zabawy :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewinko, to ważne, że temat się podoba, to dobry znak :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witajcie serdecznie Dziewczyny - przemiło Was tu znaleźć:)))!!! No to co - do dzieła:)))!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Można się przymierzać do zaplatania wianka zimowego :)- świetny temat. Nowy blog, piękne inspiracje, i znowu będą piękne kartki dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  8. no jak tak to... do robotyyy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj ...Już informacje o blogu u siebie zostawiłam, mój cel 4 poprawić na 12 :) .....Blog przejrzysty jest rewelacyjny!!!!!!!!!!!!już w głowie układam wianeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, świetnie, masz ambitny plan, a dzięki temu ja mam mobilizację!!!

      Usuń
  10. Witaj
    Zorganizowałam u siebie podobna zabawę , w nieco rozszerzonym zakresie , ale jak dam radę to i u Ciebie sobie "pokartkuję". Zysk taki że będę miała 24 kartki gotowe przed świetami.
    Może się uda. Rogacza sobie zabiorę .
    Pozdrawiam Ania z bloga http://iwanna59.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie! będzie kolejna motywacja do działania :)Wyzwania po to są, a może uda się jedną kartkę wstawić i u Ciebie i u mnie?

      Usuń
  11. W zeszłym roku przegapiłam tę zabawę, w tym chętnie wezmę udział.
    Mam nadzieję, że uda mi się zrobić te 12 karteczek. Choć z zabawą u Ani (komentarz wyżej) to już ich będzie łącznie 48 szt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna Damo dobrze, że nas odszukałaś :) czasu jest sporo! A jak pisałam u Ani, można połączyć nasze wyzwania i tą samą kartkę wstawić w oba miejsca :)

      Usuń
  12. Super :) bardzo się cieszę na nowe wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! tez miałam chrapkę na Twoją zabawę. Zapisałam się co prawda na podobną juz gdzie indziej, ale jeśli nie trzeba by było brać udziału co miesiąc- to może dałabym radę? czekam na odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubko jak i powyżej - można oba wyzwania połączyć, jeśli wytyczne pozwalają i upiec dwie pieczenie czyli wstawić do żaby w dwóch zabawach tą samą kartkę!
      Możesz linkować u nas kiedy chcesz i nie musisz "zaliczyć" wszystkich 12 miesięcy, robisz kiedy masz ochotę i podoba ci się temat, ale z każdej kartki będziemy się cieszyć!!!

      Usuń
    2. To ja się zapisuję!:-) Jeszcze tylko spytam organizatorkę drugiej zabawy:-)

      Usuń
    3. Ja wyrażam zgodę :) nie ma problemu :) może sama też się do Was przyłączę :)

      Usuń
  14. Bardzo fajnie, że rusza taka zabawa! Ostatnio dzień i w nocy "kartkowałam" nie wspomnę o dzierganiu gwiazdeczek i bombek. W końcu może nie będę zaskoczona, bo będzie już pewien zapas kartek :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ten zapas kartek to jest coś co bardzo ułatwia życie w przedświątecznej gonitwie... Odpocznij chwilkę, po takim maratonie i kartkuj, będziemy czekać, a czasu sporo :))

      Usuń
  15. świetny pomysł na karteczki przez cał rok, jak tylko czas pozwoli to jakąś karteczkę poczynię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No pięknie! Świetny pomysł, tylko kiedy na to czas znaleźć :) ale mzoe sie cos uda, bo zabawa jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam już dodać link do kartki ale nie mogę, nie wiem dlaczego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj daję adres do posta z kartką: http://kordonkowy.blogspot.com/2016/01/post-card-2016-z-motywem-wianka.html

      Usuń
  18. Świetny pomysł! Może i mnie uda się cos zmajstrować;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawanna, z chęcią pooglądam Twoją wersję :)

      Usuń
  19. Skusiłam się , zrobiłam karteczkę i pochwaliłam się nią.
    Mam nadzieję,że z miesiąca na miesiąc moje kartki będą coraz lepsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wyzwanie nr 1 zaliczone! będę kibicować!

      Usuń
    2. Dziękuję za wizytę na blogu. Rozumiem,że odwiedzanie innych blogów jest " obowiązkiem" wszystkich osób biorących udział w wyzwaniach.
      Ups, mam kibica, dziękuję !

      Usuń
    3. Barbaratoja - miłe odwiedziny zawsze są miłe :)

      Usuń
  20. Ale super! Właśnie od kilku dni chodziło za mną, że w zeszłym roku przegapiłam zabawę, a w tym bym się pobawiła :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amlai - miło Cię spotkać i mam nadzieję, "oglądać" też!

      Usuń
    2. Pierwszemu wyzwaniu podołałam :)

      Usuń
  21. To dopiero niespodzianka. Myślałam, że to koniec... a tu przypadkiem odkryłam, że coś jest jednak dalej. Super.

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest świetna okazja ,aby robić przez cały rok karteczki na to piękne święto.U Ani i Ulci już się zapisałam to i u Ciebie również spróbuję z tymi kartkami,choć ja jestem świeża w tej technice .
    Mam nadzieję ,że sprostam zadaniom i co miesiąc pojawię się ze swoją karteczką .
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku .

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet nie wiecie, jak się cieszę, i jak bardzo bym chciała, żebyśmy w takim szerokim składzie dobrnęły do grudnia, achh! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja właśnie dołączyłam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się, mam jednak pytanie, czy może być w formie zawieszki?.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być w formie zawieszki, taga, o ile dalej będzie można powiedzieć, że to kartka :)

      Usuń
  26. Karteczek zawsze brakuje :)Przyłączam sie do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana nakarmiłam żabonka, mam nadzieję że moja kartka spełnia wymagania:0 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobry pomysł na całoroczne świąteczne kartkowanie. W ubiegłym roku podglądałam, teraz podejmuję wyzwanie i przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ze styczniową kartką jestem bardzo spóźniona, ale nadrabiam, żeby nie było - kartka razem z tą z lutego, na moim blogu: http://warsztat.pucia.pl/2016/02/19/kartki-nie-na-te-swieta/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czuję się zainspirowana ;) Świetne podsumowanie ankiety :)
    Spotkamy się na Papirzonym Combrze?

    OdpowiedzUsuń
  31. ponieważ Rogaty wybył w siną dal ... postanowiłam w tym roku nadrobić zaległy rok wyzwań ... https://handmadebyki.blogspot.com/2022/01/boze-narodzenie-i2016.html

    OdpowiedzUsuń