6 maj 2018

Liftujemy kartki - wyzwanie majowe 5/12

Mamy właśnie majówkę, a tu czas na zimowe klimaty.
Nie będę więc długo Was przytrzymywać tutaj, bo słoneczko na niebie, po prostu jedziemy do przodu z naszymi inspiracjami.
Do zliftowania przygotowałam następne trzy kartki naszej Rogatej ekipy.

Oto kartka prosto z altanki zrobiona przez Umbrellę:


Mamy tu retro i koronki :) piękny, nieskomplikowany układ i wyważoną kolorystykę.
Druga i trzecia kartka to prace od Basi i od drugiej Basi!

Propozycja Basi z Basieńkowo, wypełniona bielą śnieżną:


i kartka, której autorką jest Barbaratoja:


Ja właśnie tę kartkę wzięłam na warsztat i tak zliftowałam, zamieniając choinki w domki:


Chyba wszystkie będzie można ciekawie przerobić, po swojemu, ja dodałam mały gadżet ;) w dolnym rogu z rozpędu, bo na tej kartce nie ma wielu ozdobników, a jest dużo przestrzeni i korciło mnie (i wykorciło) żeby ją zająć. Ale nie dużo!


Tak wyglądają Rogate przykłady do odpatrzenia.
Trzymamy kurs na święta! Dobrych wyborów i realizacji!!!




26 komentarzy:

  1. No i super, nie ma co zwlekac tylko zabierać się do pracy , ja już mam swój typ :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Inko, cudownie zliftowałas moją karteczkę !
    Ja jeszcze nie wiem którą wezmę na warsztat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mi się robiło! i jak widzisz idealnie do liftu się nadała ;))

      Usuń
  3. Przegapiłam grudniownik ,to wezmę się za liftowanie kartek .Tylko którą ,wszystkie podobają mi się .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne propozycje kartek do zliftowania :-) Twój lift świetnie tym zapełnionym rogiem nawiązuje do świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne propozycje - już wytypowałam kartkę do liftowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstępnie mam już swój typ, ale dopiero jak usiądę do kartkowania to okaże się, na którą ostatecznie się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne wspaniałe inspiracje, a ja dopiero kwietniową wrzuciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już mam wybraną kartkę i przed chwilą skończyłam na nią gwiazdkowy hafcik, teraz tylko usiąść i zrobić tą kartkę, ale to nie teraz bo trzeba iść w końcu spać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Supr karteczki:) oj ciężki wybór;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów świetne propozycje i trudno się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne, dopracowane kartki. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj trudny wybór !!! Wszystkie propozycje są świetne :)
    Jeszcze nie zdecydowałam ... A Twój lift Inko wygląda imponująco pięknie ;)
    Jak ilustracja z książeczki dla dzieci ;) Pozdrawiam miło :)*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne propozycje, wszystkie mi odpowiadają :-), którą wybrać?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne karteczki, bede sie zmierzać z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli dołączyłam do wyzwania w kwietniu i zrobiłam zaległe kartki (styczeń-marzec), to mogę je wrzucić teraz, czy dopiero pod koniec roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakuno, ponieważ do końca roku jeszcze sporo czasu, a zwykle w listopadzie jest okazja na dołożenie kartek do żaby, to najlepiej będzie jak wstawisz je każdą osobno w tym poście, do żabki, i ja wtedy je zaliczę, nie umkną nam :)

      Usuń
  16. Piękne kartki,w tym miesiącu nie dam rady dołączyć ale postaram się od przyszłego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączam do zabawy, może uda mi się nadrobić poprzednie tematy jeśli będzie taka możliwość :) Pięknekartki do liftu zachęcają do działania.

    OdpowiedzUsuń
  18. No,udało się - jak się cieszę, że zdążyłam:) Teraz wypada pooglądać i podziwiać inne lifty.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam dylemat - mga dylemat ... ale na razie wszystko w częściach rozwalone ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jest - pierwsza z dwóch bo ostatecznie będą dwie ;)
      https://handmadebyki.blogspot.com/2018/08/boze-narodznie-052018.html

      Usuń