10 sty 2020

Złota dwunastka 2019 roku- czyli kto zdobył odznakę?

Cześć!
Udało mi się w tym roku wcześniej niż zwykle podliczyć wszystkie wstawione na zeszłoroczne wyzwania kartki i male formy.
Podsumowując, zawsze mam pewne przemyślenia i zawsze jestem pełna podziwu dla tych z Was, które zadanie wypełniają co miesiąc, regularnie i nierzadko już od kilu dobrych lat!

Mam też wiele serca dla wszystkich fanek Rogasia, które nadrabiają w końcówce roku, po to by dzisiaj właśnie odebrać nagrodę. Rogaty dzisiaj poważny, jak przystało na taki dzień:

Czuję też wielką przyjemność, gdy widzę nowe, przyłączające się do naszej zabawy osoby!!! 

Są tu zawsze mile widziane, niezależnie od ilości dodanych prac. Bo u nas można raz wziąć udział w wzywaniu albo tylko wtedy, kiedy nam pasuje temat, albo podwinąć rękawy, obiecać sobie, że cały rok co miesiąc będą starały się wstawiać kartki.

Niekiedy udział w rogatych wyzwaniach staje się to craftowym postanowieniem na nowy rok :) 


Dziękuję wszystkim! 
To dla Was kombinuję i myślę, by Rogaty blog był inspirującym miejscem i dawał Wam motywacyjnego "kopniaka" do wykonania sobie wcześniej, przed grudniem, stosu 12 prac świątecznych!

Udaje się to od 5 lat :))
Dzisiaj mamy święto, bo to naprawdę jest osiągnięcie - cały długi okrągły rok brać udział w wyzwaniach i tworzyć prace na święta!

Nagrodą zaś jest satysfakcja, że dało się radę! Nagrodą jest to, że znamy się już dość dobrze, a jeśli nie, to z pewnością jest na to szansa :)) Zapraszam wahające się osoby!

Nagrodą też jest ZŁOTA ODZNAKA, która przysługuje każdej z uczestniczek, której to zadanie się udało na medal czyli wykonały 12 prac!

To logo potwierdza ten fakt, dodaje skrzydeł i mobilizuje, bo przed nami kolejne tematy, kolejne zadania i kolejny długi rok.😅🌲 (bo gdzie tam grudzień...)

Oto tabela, która zajęła mi kilkanaście godzin ;)) ale mamy tu nasze statystyki.

Pierwsze 14 osób, to nasze ZŁOTE, rogate i odznaczone koleżanki - najwytrwalsze! Pobierzcie odznakę, by z dumą wstawić ją na swoje media, strony, blogi! 


GRATULUJĘ i cieszę się, widząc Wasze zaangażowanie, jesteście ze mną nieraz od początku :) miło mi bardzo! 
 Ach, jak niewiele zabrakło niektórym!!! :) 😋😋😋
Ale brawo dziewczyny - i tak jest to wyśmienity wynik! 

Brawo też należy się tym z Was, które brały udział tylko w kartkowych wyzwaniach - czyli macie skompletowane 6 miesięcy, co drugi, bo tak widocznie postanowiłyście i to też jest osiągnięcie, które doceniam! :* 

Jeżeli pominęłam czyjś udział - to proszę o zgłoszenie mi tego - mogło się coś ukryć, choć starałam się sprawdzić wszystkie możliwe miejsca ;)

Jeszcze słowo podsumowania:
W 2019 roku wprowadziłam dwie zmiany.
Do ekipy inspiratorek zaprosiłam na stałe Matilde, a i gości nie brakowało.
Chcę w tym roku poszerzyć grono inspiratorek. Bedę o tym pisała lada dzień.

Druga zmiana to były wyzwania z małą formą, przełamało to comiesięczny rytm kartkowy, co niektórzy przyjęli z radością, a niektórzy nie byli zachwyceni. Niemniej ilość wstawionych małych form bardzo mnie zadowala, więc uznaję ten rok i te zmiany za udane 😊🙋

W tym roku wyzwania przydzielone mają tematy zaproponowane przez uczestniczki wyzwań i jak wiem, podobają się! :)
Zapraszam więc na wyzwania zawsze, tradycyjnie 6 dnia każdego miesiąca - jest dużo czasu, bo zawsze mamy miesiąc na zrobienie kartki. Kartki robimy w dwóch tematach:
⭐ Inspiracja kolędą albo
⭐ Kartka w kolorze..
na zmianę, czyli co drugi miesiąc.

Trzymam kciuki i Wy trzymajcie za mnie :))
Chętnie zobaczę logo na 2020 rok (jest poniżej) na Waszych blogach
Bawmy się i inspirujmy, aktualne wyzwanie trwa i czeka na Wasze prace - kartki inspirowane ...
tu więcej na jaki temat tworzymy kartki! 

Inka

18 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za wspólną zabawą, każde wyzwanie było dla mnie kolejną inspiracją, a przy okazji mogłam się także nauczyć czegoś nowego :. Jestem bardzo szczęśliwa, że znalazłam się w gronie Złotej 12 :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie gratuluję! to był pracowity ale owocny rok ;)

      Usuń
  2. Dziękuję za wspólną zabawę, choć nie udało mi się w tamtym roku zabawy dokończyć, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubko, ale Ty od zawsze z nami, i to też jest ważne! :) nie zawsze się uda na wszystko znaleźć czas :)

      Usuń
  3. Dziękuję za złoty medal i kolejny rok naszych rogatych wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Inko za tamten rok, to była spora porcja inspiracji, jak i nauka bo niektore mini formy pierwszy raz robiłam. Dziękuję za złotą odznakę. I oczywiscie w tym roku dolacze sie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inka gratuluję 5 latek!
    Gratuluję tym, które zdobyły wyróżnienie.
    Ja się w końcówce roku nie popisałam, ale cóż tak czasem bywa.

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety nie dałam rady w 2019 roku, ale mam nadzieje, że 2020 będzie lepszy :)
    Oczywiście serdecznie dziękuję za rok, który minął i życzę Inko co najmniej kolejnych 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Inko że nas tak zachęcasz i inspirujesz !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o sprawdzenie bo ja zrobiłam wszystkie zadania tylko na początku podpistwałam jako beatrix ale teraz przed chwilą sprawdziłam wszystkue są- no moze ten 12 sie lekko spóżniłam :) beata janus pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też sprawdziłam - są!!! :) zmyłka z Beatrix, myślałam, że to inna rogata fanka ;))
      Gratuluję, tabela już zaktualizowana! Dziękuję za info, ODZNAKA jest Twoja - zasłużyłaś!!! :*

      Usuń
    2. Dziękuje :) ten roczek też postaram się być aktywna :):):) już myślę o pierwszym zadaniu :) pozdrawiam

      Usuń
  9. Gratuluję wszystkim, którzy podejmowali się wyzwań - nawet jeśli nie wszystkich, to i tak ważne jest to, żeby zmierzyć się z czymś nowym, nierzadko niełatwym dla siebie samego ;)
    Jesteście wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Inko dziękuję za ten kolejny, piąty już rok wyzwań na Rogatym.
    Co drugi miesiąc mierzyłam się często z nie lada wyzwaniami, bo jednak wolę robić kartki.
    Zacisnęłam zęby i udało mi się.
    Tym bardziej jestem dumna ze zdobycia kolejnej, piątej już, odznaki z Rogatym.
    Pozdrawiam i życzę wszystkim wytrwałości i weny w tegorocznej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję serdecznie za wspólną zabawę i Twój niegasnący zapał motywowania nas do tworzenia kartek.

    OdpowiedzUsuń
  12. :) oby nam zapału nie zabrakło przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezmiernie cieszę się,że i tym razem udało mi się wytrwać przez cały rok bez przeszkód,by z Wami tworzyć inspirując się Ineczko Twoimi pomysłami :) Dziękuję za złotą odznakę :) Z dumą zawiesiłam ją u siebie :) Życzę Tobie,by ten rok był równie owocny statystycznie oraz wiadomo ma się rozumieć bogaty w piękno i różnorodność interpretacji tworzonych prac przez wszelkich fanów Rogasia :) Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję odznaczonym i dziękuję Inko za kolejny rok wspólnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń