6 lut 2020

Wyzwanie świąteczne 2/12 - Luty z kolorem - czerwony

No i zobaczcie, już drugi miesiąc naszej zabawy! Styczeń obficie wypełnił żabkę, dziękuję za kartki, które miały w tle piosenkę :)
W lutym zgodnie z planem zaczynamy temat kolorystyczny, dzisiaj proponujemy Wam czerwony
 🔴🔴🔴

Zadaniem będzie wykonanie kartki, w której główną rolę gra kolor czerwony. 
To jego użyjesz w największej ilości i on ma być zdecydowanie dominujący i widoczny 😻

Aby łatwiej było Ci wykonać kartkę, rogate inspiratorki przychodzą ze swoimi "czerwonymi" inspiracjami, a dodatkowo, możesz podpatrzeć, co pasuje do tematyki i kolorystyki wyzwania na tym zdjęciu. Inspiracja zdjęciem jest nieobowiązkowa, ale może pomóc ;) wskazać kierunek:

foto inspiracyjne

A teraz, w nowym poszerzonym składzie zapraszamy do oglądania przykładów - czerp z nich to, co uznasz za idealne dla Ciebie, może nasuną Ci się pomysły na własną kartkę w czerwieni?
Oto energetyczna porcja kartek wg naszych inspiratorek! 

"Kartka z poświęceniem, bo jak niemal każda scraperka lubię na pracach błysk, to nienawidzę wręcz pracować z brokatem. A na tej karteczce pobrokatowane są embossowe bombki.  
Szarość wstążeczek świetnie gra z bielą klamerek i czerwienią reniferkowych nosów z pomponików."



"Tym razem prostsza forma, z shakerem, w bardzo charakterystycznej dla świąt Bożego Narodzenia czerwieni. W pracy użyłam szarego papieru w śnieżynki z Actiona oraz wizytówkowego papieru z brokatem. To nie jedyny błyszczący element - blasku dodają również czerwone cekiny z shakera




Ludka również nie żałowała czerwieni:



AniaS:
"Poszłam troszeczkę w vintage:) tak na przekór zdjęciu:) Taki nastrój miałam:)"





Matilde wyraźnie była zainspirowana zdjęciem: ;)




Ewa S bogato ozdobiła kartkę na bazie z-fold, czyli składaną:


 Inspiracji mamy sporo, czerwonego koloru sporo, oby i w żabce nam się zaczerwieniło!  

Czekamy na Wasze piękne prace, czas do 6 marca, kiedy to wróci temat kolędowy! 
Zapraszamy - temat wdzięczny i chyba nie trudny, bo przecież nie ma bardziej charakterystycznego koloru dla tych świąt :) ⭐ 




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

23 komentarze:

  1. No i pięknie! Choć marzyłam o fiolecie ;) Ale Wy pięknie inspirujecie, więc już coś chodzi po głowie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe inspiracje! a kolor jak poinsecja - prawdziwie świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho ho ho - jak tu pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne te inspiracje juz mam nawet plan 😄

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor iście bożonarodzeniowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyzwanie to wyzwanie ! Trzeba dać radę !!! Piękne kartkowe inspiracje ! Pozdrawiam uczestniczki zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  7. No to nic tylko trzeba zacząć działać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, obstawiałam czerwień na początek:) Mega inspirujące kartki od zespołu, najbardziej chyba zaskoczyły mnie klamerki z pomponikiem, no i forma z-fold od Ewy, bo już tak mam,że lubię wszelkie kartki "połamane" a takich jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień musiała być na początek, jak pisze Beata, chyba nie powinna przysporzyć problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwień i zieleń to klasyka BN :)
      więc teraz do dzieła ....
      a inspiracje mistrzostwo!

      Usuń
  11. Piękne inspiracje i różnorodne mimo, że czerwień króluje ;)) No to biorę się do roboty, oj żebym tylko wytrwała :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje.
    Tylko czy ja mam czerwony papier?
    Lecę sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne inspiracje a ja kolor czerwony w świątecznych kartkach kocham. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak myślałam, że zaczniemy od czerwieni :-) Piękne inspiracje:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super inspiracje, przeczytałam zasady i nieśmiało chciałabym dołączyć do zabawy, chociaż patrząc po kartkach to moje takie skromniutkie. Zabieram się do czerwonych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale my tu nie oceniamy, :) każdy robi kartki po to, by mieć co wysłać czy obdarować jak przyjdzie grudzień :)) więc luzik! Twórz, jest nas tu całkiem spora grupa, i różne prace powstają, nie ma się czego bać :*

      Usuń
    2. Dziękuję za wsparcie, własnie dodałam swój link i powiem szczerze, że to moja pierwsza tego typu zabawa i faktyczną zabawę miałam robiąc kartki :) czekam na kolejne miesiące :)

      Usuń
    3. Skromne, czy bardziej zdobione- to nie o to chodzi ;-) My sie razem mobilizujemy, inspirujemy, przez cały rok, by na jego końcu mieć zestaw świetnych, całkiem róznych prac :-) Zaprasza do nas :-)

      Usuń
  16. O matulo tylko nie czerwony hahaha , ale podołałam , więcej czerwieni nie upcham na jednej kartce, no nie dam rady , choć może jeszcze spróbuję do końca wyzwania ;) Piękne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tu ślicznie !!! Aż zaczerwieniło mi się w oczach :) :)*

    OdpowiedzUsuń