6 maj 2020

Maj z kolędą - wyzwanie 5/12

Bardzo się cieszę, że mimo coraz silniejszego słoneczka na niebie, wciąż przybywa nam zimowych, świątecznych kartek na Rogatym!
Fiolet - kwietniowy kolor, chociaż wydawał się trudny, pokazał, że potrafimy tworzyć w każdym możliwym kolorze :))


To czym zajmiemy się w majowym wyzwaniu?

Kolory były, powrócą w czerwcu, a na ten miesiąc proponujemy inspirację pastorałką, w której przeplatają się motywy...KUCHENNE i związane z przygotowaniami do świąt.
Skupmy się na tych smakowitych potrawach, które przyrządzamy, na pieczeniu, wspólnej krzątaninie kuchennej :)
Niech nasza galeria żabkowa pachnie świątecznym ciastem, jabłkami, piernikami, a może rybą??? ;)
Tak, tak - bo i tak można ten temat potraktować!

Zapraszam do zapoznania się z pastorałką oraz naszymi inspiracjami, każda inaczej przedstawia majowy temat wyzwania.
W każdej znajdzie się coś smakowitego, pachnącego - i Waszym kartkom tego życzymy!

Już przechodzimy do kartek wg pomysłu rogatych inspiratorek:

Zrobiłam karteczkę z pierniczkami. Prawie jak prawdziwe - opiekałam brązowym tuszem i lukrowałam biały splashem :)


kartka z pierniczkami

Żaneta -  zdecydowanie sprawdziło się połączenie Mintaya i Galerii Papieru:




Moja interpretacja tematu: totalnie pierniczkowa:) nawet kolor kartki taki pierniczkowy ;) Święta "od kuchni" kojarzą mi się z zapachem pierników...to moje najpiękniejsze wspomnienie z dzieciństwa.



Sabina tak zaszalała, że mamy rybkę, jak żywą!

Choć karpia nie jadam wcale, to właśnie on kulinarnie najbardziej kojarzy mi się ze świętami. Dziś troszkę prześmiewcza kartka z karpiem w roli głównej!




Ja szukałam długo czegoś innego niż pierniki i znalazłam jabłka, więc u mnie świąteczny kosz z jabłkami. Być może będą na choinkę, a może powstanie z nich coś pysznego na stół np, śledzie w pierzynce ze śmietany i jabłek... lub inne pyszności. Faktem jest, że jabłka można znaleźć na świątecznych stołach...

Tak, wiem! aż się chce jeść ;))
Cały miesiąc czekamy na Wasze prace z kulinarnym smakiem, smaczkiem - no szalejcie!

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

11 komentarzy:

  1. Karp rewelacyjny, reszta kartek też :-) Muszę nadgonić fiolety, ale pyszną kartkę też zrobię:-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pastorałka, bardzo lubię takie radosne i rytmiczne. Inspiracje świetne. Świąteczne i pachnące. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) mnie też wyjątkowo przypadł ten temat do gustu, może dlatego, ze wciąż coś podjadam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny temat i piękne inspiracje. Pastorałka zachęca do pracy w świątecznym nastroju:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaaaaaaaaaa ... fajna odskocznia tematyczna - ryba WYMIATA :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pastorałka.
    Cudne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna pastorałka! :) Bardzo lubię Rokiczankę! ;)
    Piękne inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pastoraka i prześliczne inspiracje, aż się chce zacząć coś w tej swiątecznej kuchni działać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe inspiracje :)
    Karp-kartka the best :) Pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie kupujesz wszystkie rysunki i inne dodatki do kartek? Są piękne!

    OdpowiedzUsuń