6 lip 2020

Lipiec z kolędą - tym razem piosenką, którą dobrze znasz :) 7/12

Mamy lato, nie jest łatwo ogarniać zimowe sprawy ;) ale Rogata drużyna robi wszystko, by Was zachęcić i jednak kartki na święta przygotować. Mimo aury, mimo wakacji, mimo wszystko!
A jak najlepiej to zrobić?
Pokazać inspiracje do fajnego tematu :)
Lipiec z kolędą, to w tym miesiącu będzie potraktowany na luzie. I dla każdego :) Ponieważ zdecydowanie, każdy zna ten utwór!


Ta piosenka musi się kojarzyć ze świętami, i każdy ma swoje z nią wspomnienia czy skojarzenia.
Popatrzmy, co przyniosły nam dzisiaj inspiratorki!

Żaneta inspiruje nas typowo zimową, zaśnieżoną scenerią na tle ściegu, co oczywiście przywodzi na myśl zimowe sweterki!:

christmas żaneta

Ludka Sz pisze o tej piosence i skojarzeniach z nią tak:
"W liceum kochałam Georga Michaela, więc i ten utwór był moim ulubionym :)
Mnie skojarzył się ze śniegiem, śnieżkami, lepieniem bałwana, a to wszystko w ciepłych sweterkach"



Matilde zdecydowała się na inne podejście do tematu:)
"A mnie ta piosenka kojarzy się z galeriami 😂 Wszak w okresie przedświątecznym - i to czasami bardzo wcześnie przedświątecznym - w każdym centrum handlowym rozbrzmiewa ta melodia :) Stąd tym razem bardzo komercyjne podejście do świąt, czyli prezenty w roli głównej"


"Mnie zainspirował teledysk: zimowa, śnieżna sceneria, wypad ze znajomymi do położonego w górach domu i zabawy na świeżym powietrzu zamknięte w karteczce z shaker boxem":


A jakie Wy macie skojarzenia z tym najbardziej znanym przebojem?
Czekamy na kartki! Czas do 6 sierpnia!

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 komentarzy:

  1. Moje skoarzenia podobne do Sabiny. Pewnie coś znajdzie się podobnego na mojej kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pierwsze skojarzenie to śnieg, masy śniegu i pewnie pojawi się na kartce coś związanego z nim, może jakiś bałwan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też pierwsze co wpada do głowy to śnieg :) dużo śniegu (którego u nas często brakuje na święta). Myślę, że stworzę kilka kartek do tej żabki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak dniem przede wszystkim... Co jeszcze?! Czas pokaze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ta piosenka przywodzi na myśl tak jak Matilde , wystawy świąteczne na początku listopada ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od bardzo dawna przebywam na tym blogu i naprawdę jest bardzo dobrze.W przyszłości tutaj wrócę.

    OdpowiedzUsuń