6 sty 2021

12 tagów w 2021 roku - startujemy! / STYCZEŃ

Czas na następny sezon z kartkami? Czytam i słyszę, że siła jest, chęci też - nie ma co! 

Rozpoczynamy dzisiaj nowy sezon wyzwań świątecznych.
Wiecie, że już 6 lat za nami 👀? Były już motywy, mapki, kolędy, kolory, lifty, mini formy na święta, a co przed nami? 

2021 - ZACZYNAMY! 

Ten rok należy do tagów. Zmierzymy się z nimi na różne sposoby. 

PODPOWIEDZI:

Wyzwania będą tak skonstruowane, że można będzie:

- robić co miesiąc jednego taga i zbierać je np. w TAG BOOKU (ustal sobie jeden rozmiar, przygotuj bazy, albo spinaj kółkiem w kolekcję)

- nie lubisz tagów, ale kartki owszem? Świetnie, bo dalej robimy tu kartki, a tagi to tylko ich motyw przewodni. Można przecież zrobić kartkę tagową. 

- uzbierać tuzin kartek po jednej na miesiąc.

Celem jest zebranie na koniec roku zestawu 12 kartek świątecznych. Nasza rola to pokazanie przykładów ale i oglądanie Waszych interpretacji, a to zawsze niesmowite niespodzianki i zaskoczenia! 

Dodawajcie swoje "trzy grosze", starajcie się tak ugryźć podany temat, by zachować zasady z danego wyzwania, ale i wdrożyć coś własnego. 

Korzysatajcie więc z pomysłów, z inspiracji, róbcie kartki wg wytycznych na każdy miesiąc! wstawiajcie do żabki, linkujcie i pokazujcie Rogasiowe logo, nasza zabawa trwa, bo Wy się bawicie z nami :) 

Na koniec roku jeśli uda się wykonać wszystkie 12 kartek, odznakę Rogatego macie w kieszeni ;)) 

Powodzenia, i życzę wszystkim ciekawych realizacji oraz wytrwałości! Naszej ekipie też 💙

TEMAT NA STYCZEŃ

Dajemy Wam luźną rozbiegówkę na początek roku, wolną rękę. 

Jedyną wytyczną jest po prostu TAG - zrób kartkę świąteczną jaką tylko chcesz, ale musi na niej zaistnieć tag lub tagi.

Dowolny sposób wykonania, dowolny kształt, dowolne motywy.

Jak sobie wyobrażasz kartkę, której tematem jest lub są tagi? 

No ciekawe jesteśmy 😊

EKIPA ROGATEGO - INSPIRACJE

Zobaczcie jak tagowy temat zawojowały inspiratorki.

Zaczniemy od przedstawienia warstwowej pracy Małgosi - debiut trzeba uczcić! A więc, na pierwszy ogień:

"Rozpoczynając cykl noworocznych wyzwań wg wytycznych, postawiłam na formę DL kartki taga. Całość kolorystycznie w moich ulubionych, klasycznych, świątecznych barwach, ale z dodatkami nadajacymi elegancji i zarazem delikatnosci. Niech dzieje sie magia Świąt..."

kartka świąteczna tagowa

Matilde:

"A oto i moja kartka z tagiem (a nawet dwoma) rozpoczynająca nowy - tagowy cykl. Na początku trochę nieśmiało - tagi w ukryciu, nie na pierwszym planie, ale podejrzewam, że z czasem będą naprawdę odgrywały pierwsze skrzypce, bo je uwielbiam. Do tego zmediowane listki i trochę białej farbki"



Sabina:

"Tag to często niewielki, drobny dodatek do kartki, albumu czy prezentu. Ale my w tym roku chcemy Wam pokazać, że tag zasługuje na miano głównego bohatera i wisienki na torcie! Bez głównego taga mojej inspiracji by nie było!"


Ludka:
"Mój świąteczny wielowarstwowy tag w błękitach W formacie DL."

Kartka tag na święta


Moc inspiracji, prawda? Pora też na obiecany tutorial. 

W tym sezonie każde wyzwanie będzie miało mini kurs. 

Ten jest z okienkowymi tagami, które tak bardzo się spodobały ;)Posłuchajcie odgłosów, bo film jest bez gadania, za to z efektami ;)

 


Miłego oglądania, podglądania, odpatrywania i działania z radością i luzem 👌

Czas na wstawianie kartek (można więcej niż jedną) do 6 lutego.

Teraz my czekamy, a Wy tworzycie ;) 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

38 komentarzy:

  1. Cudne inspiracje.no to do dzieła po raz kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirują dziewczyny oj inspirują. Pięknie wszystko się zaczyna, film Inka bardzo ciekawie zaprezentował prace nad tagami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantasyczne inspiracje! Moją uwagę przykuła forma, którą przedstawiła nam Sabina w formie sztalugi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze wszystkiego dobrego w nowym roku życzę całej ekipie Rogatego oraz wszystkim uczestnikom. Inka, faktycznie jest moc. Piękne inspiracje, trzeba brać się do roboty 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Inko, świetny kursik, baaaardzo klimatyczne tagi zrobiłaś :) Ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od rana tuptałam nóżkami ;) No to do dzieła! Kolejny rok przed nami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne inspiracje :) niekoniecznie lubię tagi, ale myślę, ze uda mi sie stworzyć kartki z nimi. Chciałabym tylko podrzucić taką sugestię - fajnie by było, jakbyśmy dawały sobie znać na naszych stronach i blogach, że jesteśmy i się wspieramy. Ja starałam się każdej z Was zostawić jakiś mały komentarz pod każdym Rogatym postem - dla wielu z nas to zachęta i motywacja do dalszego działania. pozdrawiam ekipę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kilka słów pod postami, to coś, czego nigdy za dużo! :)

      Usuń
  8. Wielkie brawa dla inspiracji - piękne - brak mi słów. Tagi zawsze traktowałam trochę po macoszemu - ale chyba zmienię zdanie :). Może w tym roku już uda mi się regularnie wstawiać prace i być bardziej aktywna - pozdrowienia dla wszystkich Rogatych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! piękne prace <3 w tym roku postanowiłam aktywnie brać udział w zabawach i wyzwaniach, bardzo chętnie będę tagować przez cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne inspiracje ! Tagi to nie moja bajka ale bede sie razem bawić:) hehe :) zdrowego Nowego Roku i baaaardzo twórczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, tagi to nie tylko kształt, postaramy się pokazać je od najlepszej strony, jako świetny dodatek do kompozycji i urozmaicenie kartek :)

      Usuń
  11. Bardzo dużo miłych słów, cieszymy się, że Rogaty wciąż wzbudza zainteresowanie, tym bardziej dla nas to zachęta i motywacja. Bawmy się, odwiedzajmy nawzajem, raz w miesiącu chwilkę pomyślmy o świętach, to przecież święta Ludzi Dobrej Woli :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Postanowilam też spróbować i wziąć udział w tym wyzwaniu.
    Jestem początkujacą, ale to też będzie nauka.
    Tag Sabiny jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię gościć! Bawmy się więc, jest duża swoboda, wytyczne dają pole do popisu i nie narzucają wszystkiego :*

      Usuń
  13. Chciałabym spróbować, ale czy to muszą być kartki czy mogę robić po prostu tagi z Waszymi wytycznymi? Tak jak napisane w opisie że potem będę miała z tego taki jakby albumik targowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tagi jak najbardziej mogą być, bo przecież kartki tagowe się robi :) I ja nawet o takim tagbooku myślę, że byłby niezłą mobilizacją, żeby zbierać i dopinać czy dokładać kolejny i kolejny :)) Patrycja - dawaj z tagami !!!

      Usuń
  14. Z innej beczki - często mój program antywirusowy nie otwiera niektórych stron, i po kilku próbach rezygnuję z pisania komentu. Czy ktoś też ma taki problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wina bloggera, to jak piszesz program antywirusowy nie puszcza, ja też miałam taki problem i podałam stronę jako bezpieczną. Może jakaś aktualizacja jednego lub drugiego zrobi porządek

      Usuń
    2. Hmmmmm- nie wiem co aktualizować bo Rogatego otwiera, ale już niekióre strony są czerwone, nie będe pisać które bo to różnie się dzieje. Wiadomo że te na które chce wejść żeby zobaczyć zdjęcie.

      Usuń
  15. Hej hej, to moje drugie podejście do Rogatego :) 2020 koło marca postawił mi szlaban na ogarnianie rzeczywistości ale mam nadzieję w tym roku dotrwam do grudnia z Wami :) zwłaszcza, ze tagi to ja kocham miłością największą :) Już się cieszę na wspólne tworzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dobrze zawitać tu w kolejnym twórczym roku!
    Tagi bardzo lubię, więc już czuję się zmotywowana :) A inspirujące prace tylko podkręciły chęć do działania. I ten świetny kurs... wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczesliwego nowego roku wszystkim! Po dlugiej przerwie wracam do zabawy i bardzo sie ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechd się darzy w Nowym Roku - witam Cię :)

      Usuń
    2. witaj Janko! cieszę się na ponowne, wspólne spotkania wirtualne! :)

      Usuń
  18. Super Inka. mam nadzieję że podołam wyzwaniu:) Pierwsza praca już jest. Załączyła się jako trzynasta, oby ta liczba przyniosła mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne inspiracje :) Filmik Inko obejrzałam - świetny końcowy efekt! Do zabawy w tym roku dołączyłam bo ..... lubię tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyzwanie !!!👍. Dołączam z radością ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy już nie można dołaczyć? Chciałam dodać swoje tagi:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne inspiracje. Pomysł z tagami jest super, niesamowicie mi się podoba taka forma. Trochę się zagapiłam, ale zdążyłam umieścić pracę w ostatniej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja jeszcze chciałam dołączyć ale żabki już nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już doczytałam, że do 18 można wrzucać. Gapa że mnie. Mimo to zapraszam na bloga, gdzie pokazuję moje tagi.

      Usuń
  24. Oooo zgapiłam się o jeden dzień! Mam kartkę zrobioną już od tygodnia, tylko nie wgrałam :/ No trudno, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie moge dodać mojego taga na marzec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu jest mój tag https://irenekaba.blogspot.com/2021/03/wyzwanie-tag-swiateczny.html

      Usuń