6 lut 2021

12 tagów w 2021 roku - kartka z kieszonką / LUTY

Luty przed nami i zaczynamy następne wyzwanie, które potrwa do 6 marca.

A ja życzę nam wszystkim takiego zapału, jak w styczniu, gdzie w żabce ulokowałyście cały worek z kartkami, to dla mnie takie małe prezenty, każda z tych kartek :))

Jako, że ten rok to temat tagów, uzupełniłam menu główne bloga, w którym znajdziecie mój opis tego, czym są tagi i podpowiedzi, jak można ich użyć w swoich pracach. Poczytacie?

Jest też mały prezent do wydruku!  gdyby komuś brakło tagów :) 

Czas na wyzwanie! 

Proponujemy Wam na luty coś tajemniczego, ze skrytką - kartkę świąteczną z kieszonką, w której mieszkają tagi! 

Kartka z kieszonką stwarza dodatkową powierzchnię, schowek na tagi, które też mogą służyć do zapisków, do oznaczenia osoby, święta, daty albo wpisania cytatu! 

Skorzystajcie z tej dodatkowej powierzchni, lub przygotujcie ją tak, by ktoś inny mógł ją wykorzystać. Często takie miejsce na treść, która na kartce się nie mieści się przydaje.

Co więc ma dokładnie to być? 

  • forma dowolna, czyli jak robicie tagi, to na tym tagu musi być kieszonka z małym tagiem 
  • musowo w kieszonce umieszczamy taga lub kilka tagów
  • dowolne zdobienie tagów, i ich kształty 
  • tagi mogą być luzem albo doklejone na stałe

Oczywiście podpowiemy, jak ten temat rozgryźć :) 

Pracowało nam się całkiem przyjemnie, mobilizowałyśmy się nawzajem, i takie są tego efekty:

Inspiracja od Sabiny, z humorem:

"Kontynuujemy tagowe rewolucje na rogatym blogu. Dziś odsłona taga w kieszonce. Moją inspiracją i motywem, od którego rozpoczęłam pracę twórczą była kieszonka ze Scrapcesoriów. Z uwagi na to, że ma trzy miejsca na włożenie czegoś powstał pomysł trzech tagów o różnej długości. A na tych tagach coś zaskakującego i zabawnego. Poczytajcie."




Małgorzaty z shakerem:

"Tym razem dla naszego tagusiowego bohatera (u mnie jest ich aą dwóch), przygotowałam mieszkanko w postaci shakerkowej kieszonki. Niech brzęczące i grzechoczące cekinowe błyskotki przeniosą nas w ten cudowny, świąteczny czas!"



Ludka schowała w kieszonce nie tylko taga :) 
"Zrobiłam kartkę z kieszonką, w której jest tag z kieszonką na opłatek"




Jak to ugryzła Matilde? 
"Jest i moja Cała kartka jest jedną wielką (może nie dosłownie) kieszonką A miejsce na wpisanie życzeń jest na dość sporym tagu."




W tym miesiącu naszą ekipę zasiliła też Ewa - Kartkulec :) 
Jako wieloletnia uczestniczka i inspiratorka Rogatych wyzwań będzie zawsze mile widziana - jej prace również! 

Ewa S i jej propozycja na kieszonkę z tagiem ma wzór który przyciąga oko:



Do tego kieszonkowego kompletu i ja dokładam swoje kartki. 
Obie powstały z jednego arkusza papieru, a tutorial i schemat pomoże Wam wykonać podobne - bardzo zachęcam do tworzenia innych, trochę udziwnionych kartek.

A może zaskoczycie nas upełnie innymi rozwiązaniami? Na pewno! 
Miłego tworzenia, i do zobaczenia w Waszych postach :) 


ps.

Jestem pod wrażeniem, ile okienkowych kartek pojawiło się w styczniowym wyzwaniu! 

Rewelacyjnie było pooglądać je wszystkie :) 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

21 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać na Wasze pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez juz sie nie moge doczekac!!! To bedzie wielka uczta w galerii, bo kazda prezentacja wnosi cos zupelnie innego ❤.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny inspiratorki-po Waszych kartkach cokolwiek wymyśleć będzie trudno:) Mamy wspaniałe przykłady do naśladowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracje powalają. Piękne są. No to teraz do roboty 😘❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie tak się wydawało! że będzie moc! :)

      Usuń
  5. Piękne Wasze inspiracje i temat! To się dobrze składa, mam jedną podszykowaną kartkę z kieszonką. Tylko muszę przemyśleć jak taga wkomponować.Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, niech się przełożą na wspaniałe kartki!

      Usuń
  7. Woooow ;-))) cudności po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne inspiracje! Aż się chce tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejjej - ja miło to czytać! nasz apetyt na kartki wg tematu kieszonek i tagów rośnie!

      Usuń
  9. No to ciekawie :) dzieki za swietne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. inspirująco się zrobiło - czas działać :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracje jak zwykle cudne. Temat dla mnie to wielkie wyzwanie. Powodzenia dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne i inspirujące prace. Aż sama mam ochotę znowu coś zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matilde uwielbiam twój projekt i z pewnością do niego wrócę jeśli pozwolisz - dodane choć miałam problem z wciśnięciem taga - eh te warstwy :P

    OdpowiedzUsuń