15 lis 2016

Wymiana świąteczna na Rogatym! - lista

Można już pokazać swoje i otrzymane zawieszki, bo jak piszecie, poczta już dostarcza nasze paczuszki!
Wstawiłam żabkę - myślę, że najfajniej by było pokazać w swoim poście zrobione i "dostane" zawieszki :)
Bardzo już na nie czekam! 

LISTA OSÓB WYMIANY ZAWIESZKOWEJ  2016:

1. Mafalda&Mouse z AA Dorota - zrealizowane
2. Carmen z Siódmy Anioł - zrealizowane
3. Inka  z Marta Borowska i Tina J
- zrealizowane
4. Zofiko z Decoupage Kinii
- zrealizowane
5. Ula K z Barbaratoja
- zrealizowane
6. Agata Baran z Aneta
- zrealizowane
7. Ebi z Znikisza
- zrealizowane
8. Doti Melodia z Ewa S
- zrealizowane

Losowanie było proste, po prostu łączyłam pary wg kolejności zapisów, a ponieważ mamy nieparzystą ilość osób, ja wymienię podwójnie, Tinę tym bardziej dla siebie zgarnęłam, ze względu na miejsce zamieszkania :)
myślę, że tak jest ok!?

Proszę Was żeby zawieszki starannie zapakować, niech cieszą nas nieuszkodzone, oczywiście koniecznie poleconym listem wysyłamy i trzymamy się terminu - najpóźniej do 30 listopada! 

Adresy podajcie sobie kontaktując się ze swoją parą mailowo lub przez fb, chyba każda z nas podaje namiary na siebie na swojej stronie, jeśli nie - proszę aby zwrócić się do koleżanki ze swojej pary jako pierwsza.

No to do roboty, adresy, kontakt, zawieszki ;) poczta! i potem oczekiwanie na miły świąteczny pakiecik, ale będzie radochy! 
Nie pokazujmy do momentu otrzymania przesyłki swoich bilecików, będzie większa atrakcja przy odpakowywaniu :)

Dobrej zabawy!

(wstawię żabę pod tym postem albo w nowym poście pokażemy nasze zawieszki, ja już jestem bardzo ciekawa, jakie maluchy wyjdą rogatym projektantkom!)   
I JESZCZE JEDNO, DZIĘKUJĘ WAM ZA PRZYŁĄCZENIE SIĘ DO ZABAWY!!!
Inka.

*********************************************************************************************

Na początku tego roku, kiedy zaczynałyśmy zabawę, moje myśli krążyły już koło grudnia, kiedy jak co miesiąc wstawimy swoje kartki do ostatniej żabki 2016 roku. Obiecałam sobie wtedy, że zorganizuję wymianę w realu, dla nas, dla wszystkich, którzy choć raz wstawili tutaj swoją kartkę. W zamian za cały nasz wysiłek, za 12 miesięcy przyjemności i wkładu do tego miejsca!

Dzisiaj chciałam z radością swój pomysł Wam przestawić bliżej i zaprosić do wspólnej zabawy.

WYMIANA.
Będzie się odbywała w parach.
Wymiana - odmiana nie będzie dotyczyła tym razem kartek, możliwe, że jesteśmy już nimi troszkę zmęczone ;) dlatego i na przekór temu chciałabym, żebyśmy się wymieniły czymś, co też jest nam na Boże Narodzenie potrzebne, nieskomplikowane i łatwe do wysłania, a mianowicie zawieszkami do prezentów:


ZAPISY.
Jeśli takie wyzwanie się Wam podoba i chcecie wziąć w nim udział, proszę to wyrazić w komentarzu pod tym postem, pobrać logo zabawy, wstawić na swojej stronie z linkiem do zabawy i czekać na wylosowaną parę, czyli osobę z którą się wymienicie.
Zapisy trwają do 20 listopada.

PARY.
21 listopada wylosowane pary ogłoszę na blogu, od teraz możecie indywidualnie wymieniać się swoimi adresami do wysyłki paczuszek z zawieszkami.

ZAWIESZKI.
Proponuję, żeby zrobić po 3-5 zawieszek do prezentów. (małe - 5, duże - 3) 
Każda z nas umie wyczarować piękne prace, niech będą takie, jak Wam się podobają, aby dołączone do prezentu były jego sympatyczną zapowiedzią, wizytówką.
Mogą być składne, mogą mieć miejsce na wpisanie imienia na odwrocie, jak wolicie. Pamiętajcie, że mają służyć do obdarowania, nie podpisujcie się więc na nich ;)

Nie podam żadnych wytycznych, forma dowolna, technika dowolna ale dla inspiracji utworzyłam tablicę na Pinterest, z samymi przykładami zawieszek, tagów, karteczek dowieszanych do podarków.

Są tam też pokazane sposoby pakowania, można coś podpatrzeć! Bo opakowanie też ma znaczenie.
To może być ładna koperta, celofan, woreczek, niech nasze zawieszki nie fruwają luzem w przesyłkach (to zresztą wiecie, co ja będę... przyjemność wysyłania = przyjemności otrzymywania).

DLA KOGO?
Listopadowe wyzwanie ciągle jest otwarte, otwarta jest tym samym możliwość dołączenia do grona Rogatych, wystarczy, że zrobicie kartkę wg naszych wytycznych, staniecie się uczestniczkami bloga, a może zostaniecie na dłużej?

WYSYŁKA.
Nasze bileciki należy wysłać listem poleconym najlepiej do końca listopada. Jest wtedy szansa, że każda z nas do Mikołaja otrzyma przesyłkę. A Mikołaj wiadomo, 6 grudnia :) i to oznacza ostatni post tej edycji. Zakończymy sezon mocnym akcentem?

Zapraszam serdecznie, będzie świątecznie, bajecznie, czekamy na to cały długi rok, niech nastrój krąży nie tylko on line, choć nie mam nic przeciwko, ale raz, ten jeden raz zobaczmy swoje dzieła w swoich rękach! To magiczny czas, prezenty są fajne! :)) 


Pozdrawiam i obiecuję, nie zmienię już nic w szablonie - teraz działa i niech tak zostanie, prawie całą noc walczyłam, haha!!!

Kto... pierwszy???
LISTA ZAPISANYCH OSÓB:
1. Mafalda&Mouse
2. AA Dorota
3. Carmen
4. Siódmy Anioł
5. Inka
6. Marta Borowska
7. Tina J
8. Zofiko
9. Decoupage Kinii
10. Ula K
11. Barbaratoja
12. Agata Baran
13. Aneta
14. Ebi
15. Znikisza
16. Doti Melodia
17. Ewa S

45 komentarzy:

  1. No to żałuję że nie a mnie a miejscu :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! ja też oczywiście, ja teeeeż!

    OdpowiedzUsuń
  3. A co z dziewczynami z zagranicy, są szanse??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może da się połączyć pary zagraniczne ze sobą Tino, albo pomyślimy inaczej, póki co wciągnę Cię na listę :)

      Usuń
  4. Wymiana bardzo podoba mi się. Zabawy przy tworzeniu zawieszek i emocji oczekując na przesyłkę będzie mnóstwo. Przystępuję i ja do tego wyzwania. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mogę;) to proszę o dopisanie do listy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Parzysta ilość bardzo wskazana - dołączam się i ja !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak czytałam, myślałam, że jestem dwunasta

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ha! Bo ja Jadwigę wpisałam, z rozpędu :)

      Usuń
  7. To chętnie i ja dołącze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja też oczywiście :) Jeszcze się załapuję... uffff :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ z przyjemnością wciągnę Panie na listę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja też! Z radością zapisuję się na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chcę ;) i już wstawiam banerek na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Inka, proszę o zapisanie i mnie na listę, no jeszcze godzina i bym przegapiła:) Czas nieubłaganie pędzi, ale nie wypada pominąć tak miły element świątecznej zabawy:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. To teraz czas działać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to się sprężyłam i powstały wczoraj wymiankowe tagi. Teraz tylko na pocztę muszę dotrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rach ciach i już są? Super! szybciutko się sprężyłaś, tak sobie myślę, że post z naszymi zawieszkami, żeby można było się nimi pochwalić jak już dotrą do "pary" wypuścimy 5 grudnia, co Wy na to? bo 6 to już zarezerwowany dzień na wyzwanie :)

      Usuń
  15. Tak, tak - trzeba oddzielnego posta na nasze wymiany nawet wcześniej, żeby można wstawiać fotki po otrzymaniu. w jednym dniu wszystkie naraz to będzie tłok, lepiej by było gdyby się rozłożyło w czasie. Większa radość z oglądania jak będzie przybywać stopniowo a nie hurtem - tak sobie głośno myślę :) Moja przesyłka dziś wysłana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też myślę, że pist może być wcześniej. I kto pokazuje zawieszki? Osoba robiąca je czy obdarowana?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie by było pokazać na swoim blogu w jednym poście i swoje i otrzymane zawieszki, i ten post tu do żaby wkleić :) Moje dziś będę robić !

    OdpowiedzUsuń
  18. Inka ale zaszczyt :) ło matko ....szefowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!o jacie kręce :)juz piszę o adresik:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje, militarnie zapakowane, wyruszyły w drogę - mam nadzieję, że Poczta nie zmasakruje mojej przesyłki, jak to miało miejsce jakiś czas temu i zawieszki dotrą w stanie nienaruszonym:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje zawieszki są już na miejscu docelowym

    OdpowiedzUsuń
  21. I moje zawieszki powędrowały do mojej "pary" i dotarły szczęśliwie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ktoś musiał być pierwszy w żabce - wypadło na mnie. Już można podziwiać moją wymianę z Siódmym Aniołem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteśmy pierwsze :)
    Cieszyła się jak dziecko, kiedy otwierałam paczuszkę :) Jejku, jakie to fajne uczucie...
    Jeśli słonko dopisze, postaram się jutro obfocić cudne gwiazdki od Carmen. Moje zdjęcia moich tagów mogą okazać się kiepskie, bo ciemno ostatnio było upiornie i nawet ich jeszcze nie oglądałam, ale na blogu u Carmen już są :)
    Fajnie było...
    Dzięki wielkie Inko Inicjatorko Imprez Integracyjnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze do usług w tym względzie ;)) A Twoje tagi są niesamowite! Jak dasz radę, to pochwal się też w żabie!

      Usuń
  24. Do mnie też już dotarły. W poniedziałek wrzucę do żabki

    OdpowiedzUsuń
  25. Inka, to była świetna wymianka, dziękuję za jej zorganizowanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam pojęcia jak to zrobiłam, ale przegapiłam tę wymiankę :( No trudno mam nadzieję że w przyszłym roku jak będzie, to nie przeoczę :)

    OdpowiedzUsuń