6 kwi 2017

Kwiecień plecień - przekorne wyzwanie kwietniowe

Będzie dziwnie, bo mamy niedługo Wielkanoc, będzie śmiesznie, bo ... temat mocno wielkanocny!
To nie są życzenia - to nasz temat - tak przewrotnie wymyśliłam, że będziemy tworzyć kartki na Boże Narodzenie, inspirując się... obrazkiem wielkanocnym, traaalllaala:

Tak oto moje drogie, rogaty temat na kwiecień brzmi:

Inspiracja zdjęciem - stwórz kartkę sugerując się obrazkiem - jego układem, kolorami, elementami, rozmieszczeniem czy kształtami. 


Proszę Was, pamiętajcie, nasza zabawa jest na raczej luźna, że sporo można wybaczyć ale oglądając wasze prace musi być widać podobieństwa :) do obrazka powyższego.
Możecie napisać czym się sugerowałyście, z tej kartki "zabrałyście" dla siebie.

I jeszcze jedno pamiętajcie, nie załadujcie pomyłkowo jakiegoś napisu Happy Easter, czy Wesołego Alleluja ;) bo pewnie na biurkach macie teraz właśnie takie dodatki! ale by były jaja! i pisanki ;)

Czyli jakby ktoś miał wątpliwości - można zrobić kartkę z wiankiem, jak najbardziej, można okrągłości zastąpić kwadraturą, a co! Można wziąć sobie z niej tylko zestaw kolorów a kartkę zrobić po swojemu? - można!

A że można i się da, to widać na kartkach naszych kwietniowych inspiratorek, którym jestem ogromnie wdzięczna za zaangażowanie i chęć zabawy z nami!

Zobaczmy, co wyszło!
Pierwsza swoją kartkę przysłała mi Zielonaliszka -  prace Ewy są takie dokładne, nie widać w nich pośpiechu ani zniecierpliwienia, jak ona to robi??
Ja nie wiem, ale jej prace zachwycają mnie nie od dziś. To wersja Zielonejliszki (matko, jaka pięknista jest!!!) te śliczne kwiatki, oczywiście samodzielnie robione, spójrzcie:


Heh! - zapiera dech!
Było śmiechu przy tym wyzwaniu, i jak sama Ewa powiedziała:


„Pierwszy raz na wiosnę robiłam kartkę Bożonarodzeniową 😄
My to znamy - prawda? Wyszła obłędnie!

Weźcie głęboki oddech - oto druga nasza inspiracja, zaprosiłam Panako, wiedziałam, że muszą być - i są! kwiatuchy - bo kwiatki własnoręcznie - to też cała Panako!



Żurawina, tak mi się kojarzy! aż czuje się ten klimat, ciepły, pachnący i jak widzicie, Panako proponuje inne rozwiązanie wianka. Na blogu Panako znajdziecie mini kursy, jak zrobić kwiatki, ten ostatni to narcyzy, mam wrażenie że układ kartki pasowałby do naszego wyzwania, zgadzacie się? No ale ... ;) 

Cieszę się bardzo, że zgodziłyście się gościć na Rogatym!

Moja kartka nie jest wystrzałowa :)) wyszła raczej spokojnie, ale dodałam pewien szczególny motyw ;), a im więcej pomysłów, tym lepiej:

kartka Inka z Klonowej wg zdjęcia

W obliczu świąt wielkanocnych zapraszam więc wszystkich fanów tworzenia kartek na ucztę z przekorą w tle ;) 
Jestem ciekawa Waszych interpretacji i pomysłów!


Acha- jeszcze jedna rzecz organizacyjna - mam nadzieję, że przydadzą się Wam linki do stron z wyzwaniami pokrewnymi, świątecznymi, czasem warto wstawić swoją pracę, czasem temat może okazać się zbliżony, choć takiego pokrętnego jak nasz w tym miesiącu chyba nie znajdziemy ;))
Zajrzyjcie do zakładek w kolumnie bocznej, chwalcie się, inspirujcie się tym, co robi "zagranica" i ... miłego tworzenia!




30 komentarzy:

  1. Zostawiam realizację na "po świętach " licząc ,że czas pozwoli tym razem na przemyślenie tematu i spokojną realizację :-D Rewelacyjny pomysł i fantastyczne Wasze inspiracje ,same wianki są niezłą podpowiedzią jak rozgryźć temat :-D I przepraszam ,że w marcu nie komentowałam prac dziewczyn ,zabrakło mi zwyczajnie czasu , nadrobię to w wolnej chwili ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat naprawdę rogaty, Prima Aprilisowy tyle , że zimowy i świąteczny - piękny! Zachwycające inspiracje,łącznie z obrazkiem. Będzie pewnie dużo ciekawych pomysłów na kartkach kwietniowo- zimowych :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde świetne inspiracje! I temat rewelka! Lubie te wyzwania ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No to świetny pomysł, nieźle :) Wasze karteczki sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne inspiracje! Nawet rogacz znalazł sobie miejsce :)
    Fajny zakręcony pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to ciekawie będzie przynajmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się bałam, że trzeba będzie akcenty wielkanocne wpleść w bożenarodzeniowe. To chyba tylko pisanki pokryć śniegiem he he to bym był psikus;) Takiego tematu bym się nie spodziewała,bardzo pomysłowy!!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł Inko i o dziwo nawet się prawie pokrywa z mapką ULi w tym miesiącu. Kartki projektantek jak i Twoja są świetne. Myąlę, że powstanie całe mnóstwo ślicznych kartek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się nie mogę doczekać realizacji tego "aprilisowego" tematu. A z linkami - świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szperam w zakamarkach umysłu :/
    Już noc,zatem nie męczę komóreczek moich....
    Może coś w dzień wymóżdżą :P ???
    Świetny temat wyzwania :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi, a już myślałam, że przekornie będziemy musiały zrobić kartkę na wielkanoc :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się temat ,zatem czas pomyśleć i wysilić szare komórki.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  13. W pierwszej chwili myślałam, że będziemy robić bożonarodzeniowe zające... Ale na szczęście okazało się, że temat bardzo fajny :) Muszę teraz tylko się sprężyć, żeby nie przegapić terminu jako ostatnio! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne wyzwane - nigdy ni robiłam z Wami karteczek, ale chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agulku, u nas zima się rozszalała, można tworzyć znów pod te grudniowe święta :) bo nastrój sprzyja!

      Usuń
    2. No i skusiłam się do wspólnej zabawy:)

      Usuń
  15. Zapomniałabym!!!! Lecę robić kartkę, bo nie zdążę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźniłam się, ale wrzucam link do posta poza konkursem ;) http://blogowanko-jagodzianka.blogspot.com/2017/05/scrapki-spod-mojej-apki-przekorne.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartkę zrobiłam, ale nie zdążyłam wstawić tu przed zamknięciem żabki.http://zofiko.blogspot.com/2017/05/boze-narodzenie-w-maju.html

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę! Spóźniłam się :/ Źle wczoraj spojrzałam na żabkę, myślałam, że jeszcze zdążę. Jakbyś chciała Inko zajrzeć, to kartka u mnie taka powstała: :)

    http://lifeandeverythingbyme.blogspot.com/2017/05/nieco-zwariowana-kartka-u-inki.html

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurczę, mnie też się wydawało, że mamy czas do godz 18-stej 06 dnia każdego miesiąca - więc chyba też zawaliłam czasowo:(((
    http://ewiks69.blogspot.com/2017/05/swiateczne-kartkowanie-2017-kwiecien.html

    OdpowiedzUsuń
  20. O i moja kartka jeszcze na ostatnią chwilę: http://tiny-handmade.blogspot.ie/2017/05/swiateczne-kartki-na-okrago-u-inki-4.html

    OdpowiedzUsuń
  21. I moja tez na ostania chwilkę , nie załapała się na żabkę :http://pasjevioli.pl/zabawa-u-inki-4/

    OdpowiedzUsuń
  22. O... widzę, że nas spóźnialskich to tak sporo :)
    Napłakały, napłakały i Inka otworzyła "wrota szczęścia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach bo ta żaba to taka nie KUMATA ! kum kum ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. dorzucam swoją po czasie - bo choć nie bawię się przez cały rok postanowiłam "nadrobić" - zobaczymy czy mi się uda :P https://handmadebyki.blogspot.com/2017/08/boze-narodznie-012017.html pozdrawiam - świetny projekt <3

    OdpowiedzUsuń