17 kwi 2017

Kartka miesiąca - marzec

Ale się naczekałyśmy na te wyniki! Dziękuję za oddane w tym zagonionym czasie przedświątecznym głosy naszej rogatej ekipie i za drobne ale ważne podpowiedzi i rady też!

kartka miesiaca

Czas nagli, niecierpliwość się potęguje, wobec tego od razu podaję, czyja kartka została wybrana kartką poprzedniego miesiąca, kiedy to zadaniem było "uszycie" patchworka, to jest kartka...stworzona przez:

logo kartka marca

Chętnie sobie przypomnimy, jak wygląda ta kartka, AMS - nr 19, gratuluję takiego wyniku, konkurencja była potężna!!! A Twoje obawy i niepewności już na zawsze powinny zostać rozwiane ;)) nawet, jak piszesz skromna karteczka może być gwiazdą, gwiazdą miesiąca!

Pobierz proszę ten powyższy znaczek, niech się zadomowi na Twojej stronie, możesz podlinkować do tego lub swojego posta :)



Tradycyjnie mamy również miłe wyróżnienia, bo czołówka deptała sobie po piętach ;) i tak baner - wyróżnienie za marzec otrzymały następujące uczestniczki wyzwania:

✯ Kasia z Nikisza (nr 33) 
✯ Marta Borowska (nr 1)
✯ Ula K (nr 5)

Super robota, ten rogaty znaczek jest dla Was, dziewczyny. Chwalcie się, byłyście najlepsze!

A nasze aktualne wyzwanie troszkę przykurzone, bo wiadomo, święta, inne wyzwania ale mam nadzieję, że wrócicie do kartkowania i zmierzycie się z inspiracyjną fotką.

Właśnie zauważyłam, że na blogu Merry Monday jest temat - kartka z wiankiem, to idealnie pasuje do naszego tematu kwietniowego, czyli można pokazać się w dwóch wyzwaniach!

Na maj będzie lekko, przyjemnie i z dużą dozą dowolności i samodzielności! Tak dla relaksu :)

Pozdrawiam wszystkich naszych uczestników i obserwatorów!

Inka

12 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczyny - ciężko było mi podzielić głosy, oj ciężko :) Mamy coraz wyższy, równy poziom, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ilonce, kartka jest świetna, dziewczynkom z wyróżnieniem również gratuluję. Wybór był tym razem bardzo trudny, bo powstały naprawdę śliczne kartki. Inko Tobie dziękuję za zorganizowanie zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Piękne kartki powstały!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Ja wymiękam, dla mnie głosowanie jest trudniejsze niż zrobienie kartki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję przede wszystkim całej czwórce, ale również pozostałym, którym udało się zamieścić prace w marcowym wyzwaniu. Mnie się nie powiodło. Nie pozostaje nic innego, jak w kwietniu nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Zwyciężczyni i pozostałych Wyróżnionych!
    Dziękuję za głosy oddane na moją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dziewczyny, piękne patchworki 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. W ubiegłym miesiącu byłam zaskoczona wyróżnieniem,ale dziś jestem po prostu zdumiona tym co ujrzałam !!! Dziękuję ślicznie za oddane na moją pracę głosy :) Jest mi niebywale miło :) Zatkało mnie :P
    Gratuluje należą się także dla dziewczyn,które otrzymały wyróżnienie :)
    Dziękuję za miłą zabawę :)
    Pozdrawiam Cię Inko serdecznie :) Całe szanowne jury oraz wszystkie uczestniczki wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki wszystkich dziewczyn sa zawsze tak fantastyczne, że ciężko wybrać tylko te trzy, które mają się znaleźć na podium. Gratuluje Ilonce wygranej, a pozostałym dziewczynom wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń