6 maj 2017

Majowe wyzwanie biało czerwone

Zgodnie z tematem, zgodnie z majowymi kojarzącymi się (mnie bardzo:) narodowo i patriotycznie barwami
biało - czerwonymi, naszymi polskimi :)
Takie będzie wyzwanie, czyli jedyną wytyczną jest użycie dwóch kolorów w przewadze - bieli i czerwieni - to obowiązkowo. 
Można ewentualnie w niewielkiej ilości dodać jeszcze góra jeden kolor!
Będzie więc w żabce mieniło się od tych kolorów :) na co już czekam z ciekawością. Nie ma innych ograniczeń, łatwo? Na pewno luźniej ...
W tym miesiącu poprosiłam o inspirowanie Tores, która wiem, że lubi wyzwania :) i prowadzi też calineczkowe wyzwanie comiesięczne na blogu UHK. Tores jest w scrapowym świecie odkąd pamiętam :) zobaczcie co przygotowała na nasz temat biało czerwonego?

Tak to w tym maju może wyglądać, flagowo! Dziękuję Tores! Trzymasz wytyczne w ryzach!
I moja wersja, choć pewnie już same wiecie co macie w przydasiach co by spełniło te wymagania. Wystarczy odrobina czerwienie, lub odwrotnie, odrobina bieli.

U mnie czerwień lekko spłowiała 😊



To teraz Wy, sympatyczki comiesięcznych spotkań z kartkami świątecznymi, zapraszamy wspólnie z Tores, bawcie się dobrze, czas start!

Będziemy wypatrywać!


27 komentarzy:

  1. Sama nie wiem, czy będzie łatwiej, czy trudniej....

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, łatwo i przyjemnie :-)
    Inspiracje świetne, to czas zabrać się do pracy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się temat wyzwania. Myślę, że poradzę sobie. Lubię te kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odrobinkę mało... jak dla mnie - maniaczki pstrokacizny wszelkiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chaaaa chaaa chaaa! Ja też "narodowo" w maju się nastrajam i chyba wyczułam pismo nosem, bo kwietniowa inspiracja jest już w barwach narodowych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem dobre wytyczne ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miało byc łatwo i przyjemnie...
    Ale jak wyzwanie, to wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej majowe czy grudniowe to wyzwanie?? Damy radę 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam, że grudniowy temat wyzwania (Robimy co chcemy)też mimo wszystko sprawił troszkę problemów, bo brak wytycznych stwarza nieograniczone możliwości, co z kolei sprawia, że trudno na coś się zdecydować ;)
    Jak dwa kolory to za mało, to dozwolony trzeci kolor wg uznania powinien sprawę ułatwić.. a może utrudnić ? ;)) już Wy sobie poradzicie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba, będzie ciekawie , inspiracje cudne

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak sobie pomyślę, to zrobiłam już kilka karteczek bożonarodzeniowych w tych właśnie kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, a ja już sobie myślałam o jakimś łatwym zadanku, i jeszcze że uda mi się coś wymyślić wcześniej, a tu znowu niespodzianka:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam. Chciałam się przyłączyć do zabawy, ale karteczkę biało-czerwoną opublikowałam 4 maja czyli 2 dni wcześniej i nie wiem czy mogę ją podpiąć do żabki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuhh... czyli to jednak było przed naszym wyzwaniem, niestety...więc żeby nie robić wyjątków (bo wiem, że inne dziewczyny też coś podobnego zrobiły) jestem za trzymaniem się zasad. Wyczułaś temat! chętnie ją sobie zobaczę :))

      Usuń
    2. Szkoda, ale rozumiem zasady to zasady. Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Bardzo fajny temat moja karteczka już gotowa, pokażę na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! damy radę! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ło matko! Człowiek ledwie się połapie, że to już nowe wytyczne, a tu już żaba puchnie ;)
    Pięknie inspirujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdążyłam i jeszcze obskoczyłam wszystkie blogi. :-)
    Jestem z siebie dumna dzisiaj. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. tym razem nie zdążyłam na 6 ale zaklepałam miejsce i dziś zaktualizowałam wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciężko było ... ale udało się - przy okazji zdradzam pomysł na wykorzystanie zamiast papieru ozdobnych taśm - washi tape - https://handmadebyki.blogspot.com/2017/10/boze-narodznie-0506072017.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście i ja coś zrobiłam :-)
    https://pracownia-jusart.blogspot.com/2017/11/swiateczna-bombkowa.html?m=1

    OdpowiedzUsuń