6 cze 2017

Przepis na kartkę - wyzwanie czerwcowe

Dzisiaj mam dla nas trochę inny rodzaj wyzwania, może już spotkałyście taki temat, ale na Rogatym jest pierwszy raz.

Tworzymy kartkę świąteczną według przepisu!

To trochę przypomina gotowanie, gdzie dostajemy podane składniki, ilości i z tego mamy zrobić danie główne ;)
Dlatego dzisiaj w poście nie będzie żadnej inspiracji, nic, co sugerowałoby układ, użycie elementów, zdajemy się na własną wyobraźnię i bawimy się w najlepsze!

Wiecie co jest najciekawsze?
Zobaczyć jak z jednego przepisu powstaje cała paleta różnych rozwiązań :) Uwielbiam takie różnorodne podejście do tematów, inne patrzenie, inne dostępne materiały i zastosowane pomysły.

Nasze danie główne? Oto przepis na czerwiec:
3 różne papiery (plus baza)
3 prostokąty różnej wielkości
3 półperełki (bądź zamiennie guziki, cekiny itp)
1 koło serwetka (papierowa, wykrojnikowa, materiałowa, wycięta z wzoru np. pieczątki)
1 napis
1 wstążka (tasiemka, koronka zamiennie)

Jak Wam się podoba? Podpowiem, że prostokąty to również kwadraty, kolejność nakładania elementów może być dowolna ale należy użyć wszystkich wymienionych składników, bo inaczej wyjdzie zakalec.. ;))

Kto pierwszy będzie odważny i pokaże swoją kartkę wg tego przepisu? Będzie ona z pewnością dobrym wyznacznikiem dla kolejnych prac :) 

Dlatego pierwsza osoba, która wstawi do żaby kartkę otrzyma niespodziankę :) ode mnie, znaczy od Rogatego 💙

Ostatnio nie ma mnie na Waszych blogach, ale nie gniewajcie się, nie znaczy to, że nie podglądam, cieszą mnie wszystkie kartki, które dodajecie do galerii, obiecuję, że nadrobię ich odwiedzanie, komentowanie jednak trochę czasu wymaga, a pisanie "super" albo "świetna kartka" to nie w moim stylu. Wiecie...

Swoja drogą nasza majowa żaba pięknie nam się flagowo wystroiła, biel z czerwienią w takiej ilości przyprawia mnie o dobry nastrój!!!

Jestem tu wiec, działam i czekam na to, co też ugotujecie! ja też coś wysmażę ☺ tęsknię bardzo za papierami już!
No to hop!



27 komentarzy:

  1. Świetny przepis. I daje tyle możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sprawa :) Ale super kartki upieczemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko, bardzo dziękuję. A co do "książki kucharskiej z przepisami na kartkę" to ja jak najbardziej tak, świetnie się ta kartkę robiło według wytycznych :)
      I co najfajniejsze, że przepis ten sam dla wszystkich, a każda z nas "upiecze' inaczej :)

      Usuń
  3. Damy radę ,będzie wspaniale i różnorodnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej kartki jeszcze nie robiłam, ciekawe co upichcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. I to jak!!! Piętrowo!!! nie no - rewelacja!

      Usuń
  6. Ależ fajnie wymyśliłaś! Czuję, że będę się dobrze bawić :)
    Wiem, że jesteś :) I tak poświęcasz nam dużo czasu i atłasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atłasu Aniołku na pewno! i nie żałuję go :)

      Usuń
  7. Hmmm przysiądę i pomyślę, a później na pewno ugotuję coś pysznego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, aczkolwiek robiłam już w tym roku kartkę wg przepisu w zabawie wielkanocnej u Hubki. Świetne były wtedy kartki , jeden przepis a każda inna. Oj będzie się działo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Inko,temat wyzwania rewelacyjny,a przepis składa się z fantastycznych składników :)
    Już widzę sporo cudnych "wypieków" ;) Bardzo bym chciała także skorzystać z przepisu lecz nie wiem czy będę miała czas i sposobność :(
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A.M.S. czekam więc na Ciebie w kolejnych miesiącach :)

      Usuń
  10. Hej, udało mi się sprostać wyzwaniu, choć nie było łatwe.;)
    Pozdrawiam serecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie "piekło" się karteczki według Twojego przepisu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mnie się kiedyś uda ukleić coś wcześniej niż na ostatnią chwilę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się zdaje, że przepis mi się przyjął, "wysmażyłam" kolejną kartkę i jak czas pozwoli to chyba wrócę do tego przepisu, bo kolejne trzy wersje chodzą mi po głowie:)

      Usuń
    2. Ewo, ja aż tak się w nim nie odnalazłam, tym przepisie, chociaaaż.. ?? może druga idzie łatwiej ?! Bardzo fajnie, że dostarczyłam Ci "roboty" hhehee!

      Usuń
  13. jak zwykle ostatnia :(
    i patrzę na te kartki i patrzę i... powiedzcie mi, co ja robię źle... od razu widać, że najmarniejsza moja :/ pół roku minęło a u mnie ani trochę lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia! ja chyba będę miała receptę.. już niedługo... ;)) na razie w fazie przygotowań, praca wre!

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. jeeeejjj! ale nas dużo w tym miesiącu! super!

      Usuń
  15. tu poszło gładko ;) - https://handmadebyki.blogspot.com/2017/10/boze-narodznie-082017.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Długo myślałam, ale karteczka wreszcie jest ;-)

    OdpowiedzUsuń