6 sie 2017

Doniczka z ... - kartka sierpniowa

Lubię motyw doniczek na kartkach! A Wy? Może będzie okazja polubić?
Temat na sierpień to:

Doniczka na święta - zrób kartkę z motywem doniczki, może ona być formą kartki (czyli baza w kształcie doniczki) bądź doniczkowy motyw który pojawi się Twojej kartce.

Co umieścić w doniczce?
  • Można potraktować dosłownie i "posadzić" bożonarodzeniowe poinsecje
  • Można wetknąć do niej śnieżynki na piku
  • Można zapełnić prezentami... 
  • Można dowolnie ją ozdobić - resztę wymyślicie same! macie tyle pomysłów, że każdy znajdzie swoją wersję
Moja kartka powstała z dwóch części.
Jedna to właśnie doniczka, drugą nakleiłam w postaci bukietu gwiazd betlejemskich na wkładce, gdzie będą wypisane życzenia. Gwiazdy czyli kwiaty malowałam akwarelkami:




Kartka może wygląda skomplikowana, ale uwierzcie mi, prosto się ją robi, jeśli miałybyście ochotę na taką formę, to na moim blogu dzisiaj o 19 pojawi się w poście link do kursu z którego korzystałam.
Podoba mi się to, że ten projekt umożliwia wiele wersji, i zawsze sobie wyobrażam jakie jeszcze warianty można zrobić.
Kto wie? Może w żabce sierpniowej jakieś wariacje powyższej kartki się pojawią???

Zapraszam do wakacyjnego wyzwania, najtrudniej zacząć ;)
Czyli raz jeszcze - temat wyzwania to:
doniczka w roli głównej, wybór tego, co będzie zawierała należy do Was!


32 komentarze:

  1. Myślałam co też nowego nam zaserwujesz, bo że będzie to coś niespotykanego byłam pewna . Ale doniczki się nie spodziewałam :-)
    Damy radę jak zawsze, innej opcji nie ma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mnie samą czasem moje pomysły zaskakują, najczęściej jak już myślę, że nic mądrego nie wymyślę ;)
      A że sobie poradzicie, to jestem spokojna!

      Usuń
  2. Powiem szczerze, że pomysł z doniczką jest rewelacyjny. Taki niespotykany, ale dlaczego nie, przecież, kupujemy na święta poinsecję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytyczne rozumiem, ale gdzie Rogaty?
    Jak żyć bez Rogatego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że on się schował w tej doniczce i bał pokazać choćby rogi, bo nie wiedział, czy temat się spodoba! ;))A jako baner można wkleić nasz całoroczny - ten główny :)do posta i tym sposobem mamy rogi...

      Usuń
  4. fantastyczna jest ta doniczka - a gwiazdy betlejemskie wyszły przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny temat, robimy udekorowane doniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna gwiazda betlejemska i ciekawy temat :-D Jeszcze nigdy nie robiłam doniczki ;-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam już okazję taką doniczkę zrobić, więc nie będzie trudno i chętnie powtórzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalne wyzwanie ;) Pomysł powoli mi się klaruje w głowie, więc może coś z tego będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Działacie! donice na święta to całkiem przyjemny akcent! małe i duże ;) te przed drzwiami i te na stołach ... ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Inko,piękny efekt! Postaramy się dorównać:) Do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne wytyczne:0 Na pewno powstanie wiele ciekawych kartek i tych z doniczką i tych w kształcie doniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oryginalnie!!!Az mnie ręce świerzbią:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. I to się nazywa kreatywność ...nie odgrzewane kotlety...uwielbiam :) coś czego nie było np wyzwanie wcześniej mobilizuje do kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Doniczka, jakoś bardzo przywodzi mi na myśl wiosnę.
    No cóż trzeba pomyśleć. Coś mi się kołacze w głowie, ale zobaczę co z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z miesiąca na miesiąc jestem coraz bardziej zaskakiwana Inko Twoimi pomysłami na kartki świąteczne:))) Podszkolę się trochę w gatunkach bożonarodzeniowych roślin i coś tam w tej doniczce postaram się zasadzić, co i jakie wyrośnie, to się okaże:))) Tymczasem podziwiam absolutnie cudne kwiaty z Twojej doniczki, extra wyhodowane!!! No to do miłego:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne :) świetny temat, jak zwykle z wielką chęcią zmierzę się z tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł! Może tym razem zdążę...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny pomysł :) może w tym miesiącu zdążę, zaglądam tu na bieżąco ale tylko raz w tym roku udało mi się wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zdążyłam. :( Mam znowu do nadrobienia...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zdążyłam podlinkować, ale kartkę zrobiłam:
    http://30carpediem30.blogspot.com/2017/09/rogaty-w-doniczce.html

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja nie zdążyłam :)
    http://stronacarmen.blogspot.com/2017/09/na-patykach.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Inko!!!
    Tylko dzięki temu,że żabka działała jeszcze o 20.26 opublikowałam post !!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. noooo i się nie wyrobiłam : mam nadzieję, ze będzie ten czas, że wszystkie zaległości będzie można dołączyć :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. noooo i się nie wyrobiłam : mam nadzieję, ze będzie ten czas, że wszystkie zaległości będzie można dołączyć :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Się poprawiłam i nadrobiłam ;) Inko, dziękuję za motywację :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń