6 lut 2018

Liftujemy kartki - wyzwanie lutowe 2/12

No i kto  by przypuszczał, że tak szybko nam ten styczeń przeleci?
Już czas na drugie wyzwanie na Rogatym, ciągle bawimy się liftując kartki świąteczne.
W poprzednim miesiącu wykonywałyście własne wersje kartek Carmen i mojej, z wielką fantazją i pomysłowością zresztą. Widzę, że temat liftowania już nie jest Wam obcy! :)

Zapraszam wobec tego na lutowe liftowanie kolejnych kartek ze Złotej kolekcji, jaka do mnie przychodzi pocztą mailową - za Wasze propozycje bardzo dziękuję, a kto jeszcze z uprawnionej 30 uczestniczek tego nie zrobił, niech wybiera i przysyła do mnie.


Oto trzy prace na luty - ciekawe, którą wybierzecie?

Kartki - propozycje do liftu lutowego przygotowane są w tym miesiącu przez:
Carpe Diem:


Lidkę (Czarną Damę):


Annę (Kartkowe Love) :


Wiecie już którą zliftować? 

Ja zabrałam się za wzór przysłany przez Anię. Chciałam zrobić dawno nie używany format DL.
Szukałam papierów i układałam sobie w głowie, jakie elementy zawieszę na gałązce, bo każdy ma prawo dobrać coś wg własnego uznania, takie prawo liftu, i natrafiłam na idealny papier z motywem wiszących bombek, więc jednak u mnie też bombki na kartce :)




Dziękuję Wam za udostępnienie kartek do liftowania! Może same pokusicie o zrobienie nowej wersji własnej kartki?

No to my mamy cały miesiąc na zrobienie własnej wersji jednej (lub więcej niż jednej) powyższych przykładów, dobrej zabawy z odpatrywaniem 😜

Przypomnę, że lift, to odwzorowanie oryginału po swojemu, wiec jeśli macie ochotę pokazać swoją pracę świąteczną w żabie, to będzie miło zobaczyć  - im więcej wersji, tym ciekawiej! Na pasku zakładek też znajdziecie kilka słów na temat liftów.

Szczegółowe wytyczne na ten rok i nasze wyzwania znajdziecie w tym poście.


28 komentarzy:

  1. Piękna kartki Dziewczyny przygotowały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nic tylko je "na warsztat"!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj, ciężko wybrać - którą wziąć na warsztat? Chyba muszę się z tym przespać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. och moja już w lutym niespodziewałam się,
    Inko twoja interpretacja jest świetna nadałaś jej takiej gustownej elegancji :)

    Dwie pozostałe propozycje są super, nie będę umiała się zdecydować, która wziętość na warsztat a może obie zrobię :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki :)
    Twoja Inko równie piękna !!!
    Pozdrawiam 😎

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja się od razu zabieram do roboty co by mi znów "żaba" nie pobiegła na łąkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale którą wybrać?
      pierwsza zachwyca kontrastem
      druga ma ciekawą kompozycję
      trzecia to prostota i klasyka w jednym

      .... hmmmmmm

      Usuń
    2. Ładny zestaw kartek nam podałaś. W każdej chciałoby się coś zrobić po swojemu a którą wybiorę ?... Inka zrobiłaś elegancką kartkę z tych trudnych ale pięknych papierów.

      Usuń
  7. Przepiękny lift Inko ... Twoja kartka jest wyjątkowa :)
    Wszystkie propozycje kuszące ale tym razem chyba z mojej strony będzie jedna kartka (taką kiedyś właśnie chciałam zrobić) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw kartek , chyba będzie problem z wyborem.. ale co ta najwyżej zrobię wszystkie trzy :-)
    Twój lift Inko cudny , papierek z bombkami jest rewelacyjny !!!
    czas zabrać się do pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki dziewczyny wybrały, czas więc się z nimi zmierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Inko zrobiłaś przecudny lift karteczki Ani.
    Ciekawa jetem , czy któraś z dziewczyn będzie liftować własną kartkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki dziewczyn i Twój lift :-) Trudno wybrać ,zatem też chyba trzy mnie czekają do zrobienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałaś świetne kartki do liftu :) Wstępnie swojego faworyta już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozostaje zabrać sie do roboty !:) Twoj lift Inko bardzo elegancki ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. przesliczne karteczki do lifotowania, twoja przecudna, to ja sie pochwale, ze przed chwilka teź zliftowalam jedna, jutro zrobie zdjecia i zamieszczę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kartki. Tylko którą wybrać. Każda na swój sposób uwodzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, to już luty?... Coś czas szybko płynie;-P Ciężki wybór, bo wszystkie kartki ciekawe;-) A Twój lift Inko pierwsza klasa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw do liftowania! Twoja wersja bardzo piękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kartki są cudowne. Brawo 👏 dziewczyny. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne kartki do liftowania, każda inna, więc mamy pole do popisu ☺.
    Twoja interpretacja Inko, super, bardzo bogata, ale nie przesadzona i naprawdę elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... ja znowu na ostatnią chwile :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wysyp pięknych kartek ...
    Chyba ostatnia jestem z moją ... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lutowa kartka zrobiona, ale podobnie jak dziewczyny długo nie mogłam się zdecydować, którą wybrać - w końcu powstała wersja kartki zaproponowanej przez Carpe Diem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uff :) rzutem na taśmę, ale zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://tygrysiamyszka.blogspot.com/2018/03/inkowy-luty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń