20 sty 2018

Podsumowanie 2017 roku, Złota 12, kartka grudnia i nowe wytyczne

Dzisiaj chcę sporo Wam przekazać, bo mamy kartkę miesiąca, mamy kilka słów na zakończenie zeszłego roku wraz z podsumowaniem ilości kartek i uczestniczek naszych zabaw czyli Złotą 12 i jeszcze parę słów na temat nowości, o których delikatnie wcześniej już wspominałam.

Kartka miesiąca na początek - grudzień, to był temat! Malutki ;) pamiętacie?
Mały format dla relaksu po 11 miesiącach świątecznych działań kartkowych!
Bardzo mi się podobało, że potraktowałyście to wyzwanie do stworzenia zawieszek, tagów, małych karteczek z resztek :) o to mi chodziło!

Ok - przedstawię najpierw najlepszą kartkę grudnia. Najwięcej głosów zebrała kartka, właściwie cały ich obłędny zestaw - Ewy S! (nr 30 w żabie), trudno je zapomnieć:

kartka grudnia

Ewo, miło mi przyznać Ci ostatnią odznakę 2017 roku! Cieszę się, że powstały takie śliczne kartki na wyzwanie Rogatego, kto wie czy by się pojawiły na Twoim biurku gdyby nie ono ;)
Baner jest dla Ciebie, gratuluję z przyjemnością:
Będąc przy temacie przyznawania nagrody w postaci banerów za wybrane kartki miesiąca chciałabym powiedzieć Wam, że po konsultacjach i odpowiedziach, które uzyskałam zdecydowałam że w tym roku nagrody miesiąca nie będziemy kontynuować
Większość z Was przyznała, że największą frajdą są same wyzwania, a najlepszą nagrodą -  zrealizowanie wszystkich wyzwań w całym roku, czyli Złota 12! 
Wobec tego przejdę do Złotej 12 - to odznaka, którą zdobywają te uczestniczki, którym udało się wziąć udział w 12 wyzwaniach i zrobić kartki na 12 comiesięcznych tematów.


Kto w 2017 roku taką odznakę otrzyma?
Tak jak w poprzednim roku zrobiłam tabelę wpisując wszystkie umieszczone w żabkach kartki plus te, które dodałyście w komentarzach i te z listopada, kiedy żaby były dodatkowo otwarte.
Było tego naprawdę sporo!!! 
Dlatego, jeśli zauważycie jakiś brak, to oznacza, że mi umknęła jakaś pozycja, starałam się przetrząsnąć całego Rogatego ale mogło się zdarzyć... więc śmiało upomnijcie się, jeśli czegoś nie zamieściłam w zestawieniu.
Czy uwierzycie, w ubiegłym roku komplety kartek zrobiły (licząc ze mną) aż 34 osoby?! ꜛꜛꜛ
Co miesiąc, regularnie.
To duży przyrost w stosunku do 2016 roku! Bardzo mnie to kręci, i daje duży rozpęd na przyszłość! 
No to raz dwa! 
Do kogo będzie należała ta odznaka? Pobierają ją osoby, wymienione w pierwszej tabeli, zaznaczone złotym kolorem:
Zobaczcie jak ładnie wypełniłyśmy wszystkie 12 wyzwań:

Uczestniczki 2017
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
Ilość kartek
AA Dorota












12
Barbaratoja












12
Carmen












12
EwaS












12
Ewinka












12
Gosia Żółtek












12
Inspiracje Marty












12
Misiowy zakątek












12
Ręczne robótki Anny












12
Tina J












12
Tygrysia myszka












12
Ula K












12
Zaczarowany Papier












12
Znikisza












12
Robótki Ręczne na Wesoło












12
Teresa Teresa












12
Mojescrapowisko












12
Hubka 38












12
Kartkowe Love












12
Ania & quilling












12
Handmade by Ki












12
Monika ML












12
Monweg












12
Au-une












12
Ewa Gawlik Biblioteka Haftu












12
Moje Basieńkowo












12
Pasje Violi












12
CarpeDiem












12
Zofiko












12
Umbrella











12
Gio












12
Maka Art












12















Te złote pola, to wypełnione nasze zadania, zrobione, zaliczone! 
Uczestniczki tej tabeli to nasza Złota grupa, która oprócz otrzymania odznaki będzie odgrywała ważną rolę na Rogatym w tym roku. O tym za chwilkę, dziewczyny będziecie potrzebne!
Moje wielkie uznanie! Gratuluję Wam! pobierzcie baner Złotej 12! Cały rok byłyście tutaj wytrwale i co miesiąc, mimo przeciwności i zniechęcenia, które jak wiadomo wkrada się zawsze, dodawałyście swoją kartkę, dałyście radę!

Zobaczmy co się działo dalej,mamy tu niżej w tabeli regularny i też bardzo duży udział zapisany, za który jestem Wam wdzięczna, dzięki Wam co miesiąc było czym się zachwycać i co porównywać! komu zabrakło tak niewiele? (jeśli kogoś minęłam w obliczeniach to proszę o sygnał).


Uczestniczki 2017 cd.
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
Ilość kartek
Haftowane pasje - Agulek












11














Mafalda & Mouse












10
Bibrzmilska Kraina












10
Siódmy Anioł












10
Aneta – moja pasja












9
Mój świat rekodzieła












8
Barbetka












8
Jagodzianka












8
Poligon domowy












7
Dendrobium












6
Kordonkowy












6
Matilde












6
Janka












5
Arte Mysz












5
Kgosia












4
Basia Pawlak












4
AMS












4
Danutka 38












4

Kolorowe pola to ilość kartek. Ale nas tutaj dużo! 
Resztę tabeli zachowałam dla siebie, ale jestem bardzo zadowolona z frekwencji, nigdy nie zostawiłyście mnie tutaj samej! 
To dobrze wróży na kolejne wyzwania :) Bawimy się więc dalej i zapraszam wszystkich niezdecydowanych do naszego kartkowania.
Dziękuję za każdy wkład waszej pracy w postaci kartki, która na Rogatym się znalazła! 

Jedziemy dalej. Jaka będzie nagroda dla Złotej 12?
Nagroda wiąże się z tegorocznymi wyzwaniami, ściśle!

Uczestniczki zaznaczone na złoto (pierwsza tabela) poproszę mailowo o przysłanie do mnie wybranych i stworzonych przez siebie kartek świątecznych, oczywiście ich zdjęć :) nie samych kartek!
Będą to wzory do zliftowania na następne miesiące! 

Ponieważ jest nas aż 34, podzielę Was na mniejsze grupy, do których zwrócę się z opisem szczegółowym, czekajcie więc na maila ode mnie. Wszystko w nim wyjaśnię. Kartki Carmen i moją liftujemy w styczniu.
Tym sposobem to Wy będziecie inspirować swoimi pracami przez cały 2018 rok.
Wierzę, że potraktujecie to wyróżnienie jako dobrą zabawę ale i jako właśnie wyróżnienie, przywilej :) a dla podejmujących wyzwanie będą to okazje do wybrania czegoś dla siebie i zrobienie swojej wersji kartki świątecznej z zaproponowanych w każdym miesiącu.

A na koniec przypomnijmy sobie nagrodzone kartki z zeszłego roku odrobina relaksu i przyjemności:

Prezentacja najlepszych kartek 2017 roku na Rogatym. — autor: inkazklonowej

27 komentarzy:

  1. Inko ,dwa razy w tabelce umieściłaś Umbrellę i Maka Art .Dziękuję pięknie za prowadzenie zabawy i za nasz kolejny wspólny rok ,który w dodatku ma się opierać na liftach naszych prac .To będzie ciekawe ,inspirujące doświadczenie :-) Porywam odznakę i szukam dla niej miejsca na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdublowalam no! Dziękuję za szybkie info ☺ poczekam czy coś jeszcze nie wyskoczy ;))

      Usuń
  2. Gratuluję Ewie S. wyróżnienia ,piękne karteczki zrobiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, bardzo pozytywnie nakręcający ☺. Gratulacje dla wszystkich wyróżnionych i ogromne podziękowania dla Ciebie, Inko.
    No to zwarte i gotowe, działamy dalej, pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Inka za odznakę, za podsumowanie roku i piękny pokaz nagrodzonych kartek. Wszystkim dziewczynom serdecznie gratuluję wytrwałości we wspólnym kartkowaniu. Wyróżnionym życzę dalszych pięknych prac, którymi możemy się inspirować. To wspaniale być w takim gronie zdolnych scraperek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo, się nie popisałam.... ale za to gratuluję każdej z Was. I odznaczeń i pięknych pomysłów i świetnych wykonań.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie inspirujące i motywujące do dalszej zabawy podsumowanie. Cieszę się niezmiernie, że znowu udało mi się zakwalifikować do Złotej 12. A jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że tę odznakę zdobyło tak liczne grono.
    Inko! A tak dla formalności dlaczego nie ma Ciebie w złotej tabeli?
    Tym którym niewiele zabrakło życzę powodzenia i wytrwałości w tym roku.
    Cieszę się, że mogę co miesiąc Was tutaj spotkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja chyba nie mam wyboru! ;)) hehe! a poważnie - wystarczy mi że zobaczę Złotą odznakę na Waszych blogach! to moja prywatna, więcej niż złota nagroda :))

      Usuń
    2. Ty powinnaś dostać diamentową odznakę.

      Usuń
  7. Jak nas dużo!!!! Gratuluję "złotym" dziewczynom i pozostałym uczestniczkom zabawy, a Tobie Inko dziekuję za jej zorganizowanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Inko dziękuję za wspólny rok, za podsumowanie, za odznakę, za ciekawe doświadczenia i inspiracje :) dziękuję za motywację do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki kop był mi potrzebny - dziękuje za złota odznakę i ciebie bo bez tego nie byłoby nas, tego miejsca i pasji która przecież nas wspólnie łączy mimo ogromnych różnic 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś wielka! Takie pospolite ruszenie zorganizowałaś :) Tyle cudnych prac dzięki Tobie powstało :) Takie różnorodne tematy :) I jak to ładnie podsumowałaś :) WIELKIE dzięki!
    Fajnie, że Ci się chce kolejny raz TO organizować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale nas dużo było i jak nas dużo w złotej dwunastce, cieszę się że ja też się do niej zaliczam. Nawet nie wiesz Inko jak się cieszę, że dwa lata temu przez zupełny przypadek tu do Ciebie trafiłam i zaczęłam się z Tobą bawić. Dzięki za kolejny rok wspólnego kartkowania i oby ten też był obfity w dużo pięknych karteczek. I gratuluję Ewie zrobienia najłdniejszej kartki w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakże się cieszę, że dołączyłam. I ogromnie dziękuję za odznakę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Inko dziękuję za cały rok wspaniałej zabawy , za jej zorganizowanie i prowadzenie. Dziękuję za piękny banerek. To będzie zaszczyt móc uczestniczyć aktywnie w tematach 2018 roku.
    Gratuluję Ewie S za I miejsce , nie tylko w grudniu bo Ewy kartki kilka razy były na podium.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na maila.
    P.S. czy do liftowania przygotowujemy całkiem nową kartkę czy wybieram jakąś ze swojego dorobku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z własnego dorobku będzie trzeba wybrać i koniecznie świąteczną. Jutro napiszę mailem co i jak :)

      Usuń
  14. Gratuluję Ewie. Twoje grudniowe kartki w wersji mini są piękne. Zestawienie tabelaryczne i prezentacja kartek super. Inko, dziękuję za za wspaniałą i twórczą całoroczną zabawę. To był dobry rok.
    A na ten rok kartkowania z Rogatym muszę sobie kupić spory zapas Ginkgo Biloba. Żeby pamiętać o żabkach. W tabeli przy moim imieniu tak pięknie błyszczy jedno puste okienko. Kartkę zrobiłam , wpis opublikowałam
    http://zofiko.blogspot.com/2017/10/201-raz-dwa-trzy-dla-inki.html ale zapomniałam podlinkować. No cóż. Zdarza się. Pozdrawiam serdecznie i zimowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już naprawiłam to niedopatrzenie! dobrze, Zofiko że napisałaś, widzisz, jednak człowiekowi coś umyka, ja przecież z tyłu głowy to dobrze wiedziałam, że Ty wywiązałaś się ze wszystkich wyzwań, ale przy formowaniu szeregów tabeli głowa już zajęta była czymś innym :)
      Mam nadzieję, że nie czujesz się pokrzywdzona, i że odznaka wyląduje zasłużenie na Twoim blogu?
      Jesteś Złota pełną gębą ;)) !!! przepraszam, że sama nie upilnowałam, Ginkgo i mie się przyda!

      Usuń
  15. Ale czad! zabawa na całego! Inko - dziękuję za skuteczne ładowanie akumulatorów, wszystkim za wspólna zabawę a Ewie gratulucję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie, nie! Ja pokazałam 10 kartek ( zrobiłam 12 tylko ostatnich nie mam zdjęć, choć jeszcze poszukam)!
    W lipcu pokazałam 07 i 08:
    https://blogowanko-jagodzianka.blogspot.com/search/label/wyzwanie?updated-max=2017-09-05T02:48:00%2B02:00&max-results=20&start=16&by-date=false

    Z majową publikacją się spóźniłam, ale "zaliczyłaś" mi ją:
    https://blogowanko-jagodzianka.blogspot.com/search/label/Bo%C5%BCe%20Narodzenie

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie dziękuję za kolejny rok kartkowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na początek dziękuję Dziewczynom za każde przemiłe słowo i gratulacje:))) A teraz Tobie inko za ten rewelacyjnie zrobiony i przedstawiony nam wszystkim bilans roku 2017 - już sobie wyobrażam ile pracy musiało Cie to kosztować - ogromne, ogromne podziękowania i uznanie!!! W minionym roku każde zadanie na kolejny miesiąc było dla mnie zaskoczeniem i wyzwaniem, ale tym samym cudowna zabawą, mimo, że zwykle udawało mi się zrobić kartkę na ostatnią chwilę. Cieszę się, że wytrwałam, nie pozwoliłam sobie odpuścić i zdobyć tę miłą odznakę - nieustająco jestem zachwycona Twoim pomysłem na tę całoroczną zabawę w świąteczne kartkowanie i rezygnuję z innych, które tez jakoś wzbudziły moje zainteresowanie by dalej tu być - a niestety czas zrządzeniem losu na ten rok baaardzo mi się skurczył:) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję serdecznie i ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to wyszło, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. No opiekę liczby uczestniczek! Gratuluje wszystkim wytrwałym :) no i bede grzebać w swoich zasobach karteczkowych hehe :) pozdrawiam i jeszcze raz Inko wielkie dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla tych, którzy systematycznie i wytrwale robili kartki!

    OdpowiedzUsuń