13 cze 2018

Kilka słów zamiast wpisu o grudniownikach

Niestety.
Chęci swoje, a rzeczywistość swoje. Nie będzie na razie żadnych nowych wpisów grudniownikowych. Wrócę, na pewno, tylko pozbieram siły, bo nic się nie da zrobić, gdy nie ma pary. A ja nie mam pary :(
Odpocznę, poczuję TO - i wtedy mam nadzieję pobawimy się dalej. Wakacje albo urlop na żądanie ogłaszam - pozwolicie? :))

✄✄✄✄✄✄✄

Podobnie jak w poprzednim miesiącu nasz Rogaś uciekł na manowce ;))

Zostanie tam do 19 czerwca, i wtedy ukaże się post z następnymi inspiracjami do naszych grudniowych albumów.

Proszę o "doczekanie" cierpliwe i do zobaczenia!
rogaty baner

5 komentarzy:

  1. Ja czekam cierpliwie na następne tematy a jestem pewna że przygotowałaś super propozycje.
    Udało mi się dogonić drużynę i jestem już na bieżąco.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, nie jesteś odosobniona w ,,braku pary,, ... u mnie do tego króluje odwieczne pytanie/dylemat ,,a po co ci to,, (dlatego taka nazwa bloga). Chyba jestem wypalona, po prostu na dzień dzisiejszy nie chce mi się. Ale w temacie Grudniownika jestem na bieżąco. Kurcze, żabka chyba gdzieś zwiała ... a moża jej nie widzę :D
    Inko, odpoczywaj ... pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj znam ten ubytek [pary...czekamy cierpliwie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywaj Inko, każda z nas tego kiedyś potrzebuje :) Uściski*

    OdpowiedzUsuń