6 lip 2018

Liftujemy kartki - wyzwanie lipcowe 7/12

Co jak co, ale lifty comiesięczne to jest świetna zabawa. Dla mnie nie tylko scrapowa - mogę wybierać z puli kartek, których zdjęcia od Was dostałam i proponować je jako wyzwanie!

Lipcowe kartki, które możemy rozpracować po swojemu to:

kartka od Ewinki, Gosi Żółtek i Zaczarowanego Papieru.

No to już - pierwsza  to praca Ewinki,  jest podzielona panelami, i przestrzenna :) a jako motywy główne obsiadły kartkę 3 bombki, każda w innym rozmiarze - moja wyobraźnia już pracuje, co by można tu zrobić.. ;)

kartka z bombkami

Druga to kartka Gosi, warstwy plus owalny motyw, akurat podobnie jak powyżej również ze stemplowanym obrazkiem :)

kartka z owalem

I kartka Natalii - Zaczarowany papier, środek to jest to miejsce, gdzie dzieje się najwięcej...

kartka na święta

Takie mamy inspiracje, a jak Wy sobie je wyobrażacie?
Co dodacie od siebie?

Moja kartka to lift tej ostatniej propozycji, czyli inna wersja kartki Natalii, miałam dużo przyjemności tworząc te warstwy pod ślicznym motywem, i nic już więcej nie trzeba ;) :

kartka lift

świateczna kartka

Lipiec to niezbyt zimowy miesiąc ;)) ale kto ma w lipcu kartkę na święta zrobioną, ten w grudniu ma o jedną ;) mniej do wykonania, czy jakoś podobnie ;) !!!

Proszę o świąteczne lifty jak zawsze do 6 kolejnego miesiąca, czyli sierpnia.




20 komentarzy:

  1. O no i będę miała dylemat, bo podobają mi się wszystkie kartki :-) A Twój lift jak zawsze świetny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany ! Mój składaczek .Może zliftuję sama siebie ;-) Piękne karteczki Gosi i Natalii ,Twój lift Inko jak zawsze zachwyca lekkością :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś chciałby zliftować mój składaczek to kursik na podobny jest tutaj : ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2017/01/afrykanskie-klimaty-i-kurs-na-kartke.html

      Usuń
    2. O - tego linka mi brakowało :) Ewinko, pięknie dziękuję.

      Usuń
  3. Śliczne karteczki, najbardziej pierwsza mi się podoba. Twój lifcik oczywiście też piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zrobię składana kartkę Ewinki, może troche inaczej składaną ale jednak składak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A no to sie zaczęło kolejne kombinowanie:) zaczęło mi sie podobać to liftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się,że moja karteczka trafiła w tym miesiącu do liftowania. Ja nie czuję się na siłach w tym roku ale wiernie kibicuję dziewczynom każdego miesiąca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I już nawet wiem którą zliftuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jak zawsze, chciałabym zmierzyć się za wszystkimi, bo liftowanie niemiłosiernie wciąga! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja przyłączam się do wspólnego liftowani. Fajna zabawa z tymi kartkami świątecznymi przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wróciłam jeszcze do czerwcowego liftowania i prace wkleiłam tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Inko Kochana,czy będę mogła w sierpniu nadrobić kartkę z lipca ??? Wyjechałam do Niemiec 7 lipca,a wracam 30...Nie chcę mieć przerwanej ciągłości... Jeśli się zgodzisz to gdzie linkować tę lipcową pracę??? Buziam weekendowo 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Super propozycje do liftu :) cieszę się, że wśród nich jest i moja kartka. Jest mi bardzo miło, że na warsztat wzięłaś właśnie moją propozycję;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. NO to chyba czas się ogarnąć i wstawić sierpniowy post...;) robi sie..bedzie dzisiaj...
    na 18.00...

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam koleżanki ... mi jakoś jeszcze nie po drodze do świat ... ale nadrobię - obiecuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak obiecałam ... wrzucam link - https://handmadebyki.blogspot.com/2018/08/boze-narodznie-072018.html

      Usuń