14 lis 2018

Czas na rozstrzygnięcie, komu przypadnie wędrujący grudniownik?

Bardzo chcę podziękować za podanie liczb, które pomogły mi wytypować osobę, do której wyślę nasz wspólnie wypełniany album - grudniownik.
Inaczej nie byłaby w stanie tego zrobić! a tak, każda z nas ma swój udział ...

Wszystkie liczby zanotowałam w poście z listą uczestniczek. Mam nadzieję, że dobrze policzyłam ;)
Wyszła liczba 49! Licząc od jeden w dół tak długo aż doszłam do 49 nasza wskazówka zatrzymała się na...
🌟🌟🌟 AGULKU! 🌟🌟🌟


Cieszę się ogromnie, że jedna z nas będzie miała taką piękną pamiątkę tej wspólnej zabawy, wymiany swoich skarbów, wpisów od serca ... 💙
Agulku! na pewno w grudniu ten grubaśny album będzie do czegoś potrzebny! :)

Możesz go wykorzystać jak tylko chcesz! Super, że nam się tak ładnie udało zakończyć to długie przedsięwzięcie!
(podaj mi proszę swoj adres do wysyłki grudniownika)

Pozdrawiam Was! całą ekipę Rogatego grudniownika i wszystkich, którzy nam kibicują i podpatrują :))

grudniownik
grudniownik

17 komentarzy:

  1. O rajuśku:-)
    Nie mogę wprost uwierzyć:-):-)
    Wprost nie mogę:-)
    Uśmiech mam od ucha do ucha....
    Dziękuję pięknie za to ze ten wspaniały grudniownik trafi w moje łapki:-)
    Tym bardziej, że każda karta to praca innej wspaniałej dziewczyny i to właśnie jest cudne, że techniki i Wasze prace będę mieć zebrane w jednym wspaniałym grudniowniku.
    Bardzo...bardzo się cieszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Agatki :) A Tobie kochana Inko bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, gratulacje :D Mam nadzieję, że umieścisz w tym albumie piękne świąteczne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję.
    I nie ukrtwam, że zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Super zabawa, chociaż podeszłam z lękiem, ale było fajnie, dziękuję, że mogłam wziąć udział
    Pozdrawiam wszystkie dziewczyny
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje...jak to fajnie jest czytać o takiej zabawie i ogromnej radości. Miłego posiadania i jeszcze raz dzięki za wspólną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Agatki, ale ma farta :-) Tobie Inko dziękuję za świetną zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Agatki, piękny grudniownik dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Ale też zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęściara, gratki Agata:))) I pomyśleć, że gdybym z podanej przez siebie liczby urwała jedynkę, to sama zgarnęłabym ten album:))) Fajna to była zabawa - dzięki jeszcze raz Dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Agulkowi - ciesz się pięknymi stronami i zapełniaj go świątecznymi zdjęciami= ale mi się rymło :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie brałam udziału w tej zabawie, ale kibicowałam z ogromnym zaciekawieniem.
    Powstało cudo!
    Agatko gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Agatki :) Piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam dziękuję za gratulacje:)
    Ja cały czas nie mogę uwierzyć:)

    OdpowiedzUsuń