6 maj 2019

Święta według mapki - wyzwanie majowe 5/12

Najtrudniejsze chwile dla Rogatej społeczności!
Maj, czerwiec, to miesiące, kiedy nawet ja niezbyt chętnie sięgam po takie tematy ;)) ale wyzwanie, to wyzwanie.
Mapka jest, Matilde zrobiła przykładową kartkę, ja też zrobiłam - i dumna jestem z nas!
Tak samo z Was wszystkich, tłumaczących na swoich stronach, czemu goszczą u Was te zimowe klimaty.

No to już Wam daje zadanie nowe - na ten miesiąc to jest mapka, a czas na wykonanie kartki to dwa miesiące - do następnego wyzwania z mapką. A one idą co drugi miesiąc właśnie.
Czyli do lipca czekamy w żabie na Wasze kartki na święta Bożego Narodzenia.


Poziomy układ tego schematu ugryzłyśmy z Matilde na dwa różne sposoby. Inaczej też każda z nas potraktowała te trzy elementy.


Element powtarzający się to śnieżynki, a u mnie to wycięte obrazki:


Prosto, bo i mapka łatwa, ciekawe jakie u Was będą trójki?? :)
Pamiętajcie, że można mieć dużo pomysłów na wersje tej kartki, ale układ musi być odwzorowany.
Tak, by można było rozpoznać w nim naszą mapkę.

Reszta dowolna!
To jak widzicie swój udział w majowym tworzeniu? Ciężko? ;))
No druga połowa roku idzie zawsze bardziej z górki, tak to już jest.
Ale mamy nadzieję, że pojawią się pomysły na zupełnie inne rozwiązania tego schematu.

Żaba gotowa, a Wy? :)


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

26 komentarzy:

  1. Świetna mapka,a Wasze inspiracje jak zawsze rewelacyjne :)
    Pozdrawiam dziewczynki miło 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mapka :) Sądzę, że jak zwykle będzie się działo i będzie bardzo różnorodnie.
    Ja właściwie nie mam już problemu ze świątecznym kartkowaniem wiosna i latem - nabrałam nawyku dzięki Twojej zabawie :) Tej zabawie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, ja czasem mam, ale w tym roku jestem bardziej zwarta ;)) Bo wciąż mam dla kogo :)

      Usuń
  3. O dziwo jak zobaczyłam mapkę, to od razu w mojej głowie zrodził się pomysł na kartkę. Ciekawe jak szybko uda mi się go zrealizować.

    Śeietne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. My też,my też! Ale faaajna maaaaapka! Daje tyle możliwości! Mnie osobiście najtrudniej jest w lipcu i sierpnu ,jeżeli jest naprawdę gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zawsze obiecuję, że zrobię drugą wersję, ale jestem szczęśliwa, że jest to co jest! ;) nie ma co - lato jeszcze przed nami, ale jak się nastawimy, to damy radę :*

      Usuń
  5. Inspiracje śliczne, a mnie mimo wszystko mapka wydaje się wcale nie taka łatwa, ale ... ja nie jestem mapkowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mnie to nie obchodzi ;)) mapki do końca roku są i trzeba robić ;)) nie ma marudzenia ;) Jak Cię znam, to juz dziś coś wymyślisz...

      Usuń
    2. No właśnie ja też nie jestem "mapkowa" i ta mapka wcale nie jest prosta do "ugryzienia" :)
      Tak, tak, droga Inko ;)

      Usuń
    3. Ależ dla Was to będzie przyjemność , to rozgryzanie :) :*

      Usuń
  6. Brawo wy, kartki inspirujące są świetne. Ta sama mapka a jak różne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna mapka i daje tyle możliwości. Oj będzie się działo

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta mapka! A inspiracje - śliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas wczoraj padał śnieg , więc temat całkiem na czasie 🙂pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w między czasie dłubię choć na razie wszystko wisi w fazie "obróbka" ... ale jestem , jestem :) mapka super - bardzo mi się podobają te proste układy bo dają dużo możliwości interpretacji - co widać w Waszych pracach ...

    OdpowiedzUsuń
  11. no to już wiem, że powstaną przeróżne różności :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super mapka jest w tym miesiącu :).

    Obie zrobiłyście śliczne kartki :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moge dołączyć do żaby....

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2019/06/swieta-na-okrago-maj-2019.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja teęż nie mogę do zabki dołączyć http://basiapawlak.blogspot.com/2019/06/z-mapka.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja cała rodzina zagląda na ten blog.Ten blog naprawdę jest bardzo ciekawy na dwieście procent.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że chyba się przyda zrobić nowy kurs wstawiania do nowej żaby :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały blog! Rewelacja... Zdolności pierwsza klasa, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń