17 cze 2019

Pary wymiany zakładkowej i żabka!

Sprawa jest prosta, mamy 6 par :)
Wakacje, nie wakacje, najwięksi fani zakładkowi spotkają się na Rogatej wymianie.
Przypomnę, że tworzymy dwie zakładki, jedną dowolną, i jedną świąteczną.

Dziękuję Wam za zgłoszenia, i już podaję, kto z kim wymieni się adresem, by przesłać sobie zakładki. Oto pary wymiany 2019, wg kolejności zgłoszeń:

Inka (wysłane) - Daga (wysłane)
Danuśka - mojescrapowisko (wysłane) - MooMika (wysłane)
MonWeg (wysłane) -- Kasia P. (wysłane)
KigaBet (wysłane) -- Barbaratoja (wysłane)
Inspiracje Marty (wysłane) - Carmen (wysłane)
Ewinka (wysłane) - Barbetka (wysłane)
Wymieńcie proszę swoje adresy i pamiętajcie żeby wysłać poleconym listem :) do 30 czerwca! 



Żabka będzie czynna od 1 lipca.


Miłej zabawy - dodajcie baner na swoje blogi :) z linkiem do posta,
i meldujcie się w komentarzu, jak postępuje zabawa.


Zapraszam do poczytania i inspiracji mój wpis pochwalny ;) o zakładkach!
 


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

14 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem zakładek które powstaną w czasie tej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje już w trasie :) kto się wyrobił już??? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inka czy mogłabym prosić cie o pomoc bo nie mogę złapać kontaktu z moja parą. Pisałam do Danusi na jej blogu ale nie mam odpowiedzi a zakładki mam gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po małych problemach zakładki wysłane 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. No to jak tam, zakładki ruszają w drogę?? bo niektóre już u właścicielek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już wysłałam, jutro przesyłka powinna dotrzeć do Kingi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam - są cudne! i zaskoczyła mnie ich wielkość ... moje to takie "ociupinki" przy twoich :P

      Usuń
  7. Moje też w drodze od zeszłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje wysłane w tamtym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam napisać. Wysłane i otrzymane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wysłane (priorytet polecony) z małym opóźnieniem o czym Basię poinformowałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie wstawię moich zdjęć z zakładkami, bo ich nie zrobiłam. Są u MooMikiCard.:)

    OdpowiedzUsuń