6 lip 2019

Święta wg mapki - wyzwanie lipcowe 7/12

Dla przypomnienia:
nasze wyzwania ukazują się co miesiąc, zawsze szóstego.
Tematem są święta Bożego Narodzenia - też zawsze :)
I jest tak, ze robimy co drugi miesiąc kartki wg mapki, na przemian z małymi formami.

I słowo o Waszym udziale w tych rogatych wyzwaniach:
Jestem pod wrażeniem! ile kartek! jak nas przybyło, chociaż zwykle latem uczestnictwo w zimowych tematach raczej słabło - bardzo się cieszę! :)

Dzisiaj czas na lipcową mapkę - już się nie mogłam doczekać!!! Seriooo!
Bo wakacje, to taki luz większy i u nas też będzie luźniej :)

Mapkę wymyśliłam bardzo minimalistyczną i powiem szczerze, żeby się nie "narobić", co zresztą wcale nie idzie w parze. No ale chciałam nam ułatwić ;))
Oto i ona:
Ciekawe, jak ja odbierzecie??!! Można odwrócić w poziomie ;)

Ja zrobiłam długą kartkę w formacie DL. Z listwą ozdobną, brzegową - to jeden ze sposobów na ten pasek po prawej stronie.

 

A kartka wg tej mapki i wg Matilde?
Delikatna, ale z pazurem!

A Wy jak widzicie swoją wersję?
Pomyślcie, jaką kartkę można zrobić na podstawie schematu. Czas do 6 września!


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter
Dodatkowa żabka dla spóźnialskich :)

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

14 komentarzy:

  1. Super mapka. To co lubię czyli prosto i elegancko tylko żeby wena mi nie uciekła 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa mapka. I mimo swojej prostoty wcale nie wydaje się być łatwa.
    Świetne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje. Twoja taka mroźna, Matilde radosna ;-)
    Śliczności obie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne inspiracje, można jutro pomyśleć nad swoją wersją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna mapka idealna do prostych prac ciekawe czy mi się to uda bo często mam z tym problem

    OdpowiedzUsuń
  6. :) :) ja tym razem pomyśle i szybko wykonam karteczkę, bo czas wakacji szybko zleci i już będzie po terminie, a mapka jest interesująca w swej prostocie :) :) :)
    aż się chce kilka kartek wykonać :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super propozycja, na pewno powstanie mnóstwo kartek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne inspiracje :) i super mapka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie potrafię dodać Inko linku do swoich kartek wiec wstawiam tu:

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2019/07/swieta-na-okrago-sierpien-2019.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne! Matilde mnie natchnęła i chyba już mam pomysł na kartkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do dzieła! Dodam też Twoje zakładki do żaby wymiankowej , ok? ;)

      Usuń
    2. Jasne! Dopiero teraz zobaczyłam ten komentarz. :(
      I z kartką nie zdążyłam, bo zapomniałam, jaki miałam pomysł. :(

      Usuń
  11. Cudne kartki zrobiłyście :).

    Mapka bardzo mi się podoba. W moim minimalistycznym stylu hihi :)

    OdpowiedzUsuń