6 wrz 2019

Święta wg mapki - wyzwanie wrześniowe 9/12

Po minimalistycznej mapce z lipca, z którą nie odnotowałam kłopotów ;)) wkraczamy w inne klimaty.
Już wrzesień - czyli najwyższy czas na tworzenie kartek świątecznych dla tych z Was, którzy wcześniej tego nie robili hahaa! A my tu już działamy ostro!

No to jeśli papiery świątecznie przygotowane, albo właśnie do Was lecą nowe kolekcje - to zapraszamy z Matilde na kolejne spotkanie z mapką. Tym razem będzie można zaszaleć i zrobić kartkę wielowarstwową, bogato zdobioną. Będzie to tym razem kartka - tag:

⭐⭐⭐⭐⭐
kartka świąteczna mapka
Robimy kartkę wg tego schematu. KARTKA TAGOWA może sie otwierać po dłuższym lub po krótszym - górnym boku, do wyboru :) Nie musi mieć wtedy wiązania (w drugim przypadku).

Dozwolone są małe modyfikacje, zmiany w zakresie motywów, nie musi być gwiazda ;)  Ale musi to być forma taga.
Jak to wyszło u nas??

Kartka Matilde inspiruje nas klasycznymi kolorami, czuć już przedświąteczną gorączkę! 

kartka tagowa

Moja wersja wygląda tak i tonie w śniegu i brokacie:
roagty mapka

warstwowa kartka na święta


Zapraszamy do udziału i wykonania kartki tagowej - czas do 6 listopada ⭐
 
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

9 komentarzy:

  1. Przepiekne inspiracje !!! Czy im sprostam?! Nie przepadam za forma taga ale cos wymysle :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kartka ze ściętymi bokami, i może być węższa niż tradycyjna kartka - popróbuj nowego!

      Usuń
  2. Świetne inspiracje.
    Się pospieszyłam i już zrobiłam. Jak obfocę, to będzie na blogu.
    Forma kartki targowej nie przypadła mi do gustu, ale mam nadzieję, że wyzwaniu sprostałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja takie lubię :)mają mniej formalną formę.To się przydaje dla nastolatków, panów .. ;)

      Usuń
  3. Lubię tagi i chętnie potnę co nie co na kartkę wyzwaniową. Wasze prace bardzo mobilizują do działania. Przyjemnie przenoszą w ten błogi świateczny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dla odmiany uwielbiam tagi! Faktycznie,żeby zmieścić na nim parę konkretów to już jest wyzwanie.Ale jakże przyjemne :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka śliczna, spróbuję coś zrobić i ja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie dodałam moją pierwszą pracę do Rogasia, myślę że sprostałam mapce.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsza maka tegorocznej edycji <3

    OdpowiedzUsuń