6 sie 2019

Małe formy na święta 8/12 - ozdabiamy klamerki

Klamerki drewniane. Najzwyklejsze, niezależnie od rozmiaru, które można ładnie ozdobić.
Te właśnie maleństwa, jako małe formy chcemy Wam zaproponować podczas sierpniowego wyzwania.


Wyzwanie potrwa do ogłoszenia następnych małych form, czyli do 6 października.

Jest dużo pomysłowych sposobów, by zrobić z nich cacka! Jeśli jeszcze nie próbowałaś, to spróbujemy Cię zachęcić :)
Klamerki kupisz w marketach, w sklepach "wszystko po..." szukaj ich na gospodarstwie domowym.
Są niedrogie i najczęściej sprzedawane w zestawach.

Wyzwanie polega na:

ozdobieniu kilku klamerek - zestaw 3-6 sztuk

oraz jeśli macie chęć, przygotowaniu ich do wręczenia jako mały prezent, czyli zrobienia im jakiegoś opakowania.

To może być papierowa torebka, pudełko, blister, tag.  


Moje są surowe, z drewna i takie najłatwiej dostosować do własnych zamysłów.


Umieściłam trzy sztuki na naklejonym na dużym dystansie kartonie, a pod spodem jest tektura falista, pobielona farbą. Są ujarzmione i gotowe do "sprezentowania" :))

Klamerki też są w stylu shabby chic, na nich elementy biżuterii z obrazkami:


klamerki ozdobione

A Matilde z kolei wybrała inny sposób, zobacz, jak można okleić drewienka za pomocą washi tape
i stworzyć z nich komplet:

klamerki z washi tape

klamerki diy

Mam dzisiaj oprócz naszych przykładów, które z wielką radością i przyjemnością się tworzyło, sporo inspiracji. Bo możesz nie wiedzieć, jakie są możliwości ich ozdabiania, kolorowania, opakowania,
a jest ich naprawdę wiele!

Co potrafi klamerka? 

Jeżeli nie wiesz, po co takie klamerki alterować i postarzać, nadawać nowy wygląd, to tym bardziej zapoznaj się z tablicą, na której przypięłam ponad setkę przykładów! Są bombowe, ja się nakręcam jak je oglądam, i mam nadzieję, że i Ty znajdziesz podpowiedź na własną wersję klamerek.

Jak wykorzystasz te maleństwa podczas świąt? Idealnie nadają się jako:
  • spinacze, zamykające torebki z prezentami
  • "trzymadełka" do wizytówek, karteczek z imieniem gościa na stole (talerzu)
  • magnesy na lodówkę (do prezentacji zdjęć lub kartek świątecznych) 
  • elementy do kalendarza adwentowego (paczuszki, koperty zamknięte klamerkami)
  • ozdoby - zawieszki (z gałązką jodły wyglądają pięknie)
  • części wianków, świeczników, tabliczek na zapiski...
Jak je ozdabiać?

Znajdziesz klamerki stemplowane, oklejone taśmą washi, malowane, złocone, z elementami z wykrojników, z napisami, z brokatem, pastami strukturalnymi itp. Nic, tylko wybierać!

Oglądając zdjęcia odkryjesz inne możliwości użycia takich małych ozdób. Starałam się pokazać te, które mnie zachwycają, np:

kliknij po więcej!
🌲🌲🌲
Czy Twoja głowa już kombinuje jaki komplet klamerek będzie Twoim dziełem? 🙆

Życzymy dobrej zabawy i odkryć najlepszych rozwiązań :) 

Pokaż swoje klamerki na święta - będą kolejną małą formą, którą miło będzie komuś podarować.


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter
Dodatkowa żabka dla spóźnialskich ;)

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 komentarzy:

  1. Wspaniale inspirujecie :) Pewnie chętnych do podjecia tematu nie braknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalne!!! No takiej miniformy to się nie spodziewałam :D Już jestem spìęta ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Trochę czasu brakuje, ale nie mogę się doczekać, jak mi wyjdą małe formy klamerkowe :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyglądają takie ozdobione klamerki i jak fajnie je można wykorzystać, super propozycje:-)
    Czuję się zainspirowana, dziękuję. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zdobione klamerki. Ciekawa jestem co dziewczyny wymyślą. Na pewno będzie dużo inspiracji 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń