6 gru 2021

12 tagów w 2021 roku - Dowolne tagi na święta! GRUDZIEŃ

Ostatni temat naszego tagowego roku, ostatni miesiąc. 

Kończymy nasze świąteczne wyzwania bez trudnych i zawiłych wytycznych! 

Grudzień - tradycja głosi, że wyzwanie to daje na dużo wolności, i tak będzie i tym razem.

Grudniowe tagi - DOWOLNE! pod względem tematu to wiadomo, święta - i tyle wytycznych :))

Tworzymy również i my :) stawiając sobie jednak dodatkowe wymagania, więc nasze inspiracje będą w rozmiarze mini.

Jeśli chcecie, Was też zachęcamy do takiego małego formatu. Przyda się jako dodatek do prezentów. Nie przysporzy Wam dużo pracy, ani czasu.

Zacznę od swoich drobiazgów. Mało z nimi zachodu, a ich urok tkwi w prostocie, i szybkim wykonaniu, na ostatni moment przed Gwiazdką.

Oto minimalistyczne tagi, które posłużą do uzpełnienia przewiązania paczek z prezentami:

mini tagi świąteczne

mini tagi na święta

tagi domki

Małgosia:

"Jako, że grudzień, to czas prezentów... to moją propozycją dla Was będą tagusiowe zawieszki z kieszonkami. Można w nie włożyć informację z imieniem obdarowanych osób, albo rozbudować tą opcję i dodatkowo napisać od siebie kilka miłych życzeń.
To już wg tego w jaki sposób obchodzicie tradycję obdarowywania"



"Moje pożegnanie z Rogatym nie mogło obejść się bez rogacizny. Karteczka, którą przygotowałam jest kartką w typowym dla mnie bardzo prostym stylu, bo takie kartki świąteczne najbardziej lubię. 
Grafikę rogacza wzbogacają maleńkie tagi na podwyższeniu z kostek dystansowych oraz odrobina świecidełek."



Matilde:
"Ja żegnam się z Rogatym w klimacie vintage. Zrobiłam tagi - zawieszki do prezentów. Nie chciałam za bardzo zakrywać pięknego wzoru papieru, więc jedynym ozdobnikiem jest śnieżynka pokryta brokatowym embossingiem."


Ludka:
"Zimowa sceneria, rogacizna i cicha noc z rozgwiezdżonym niebem plus maleńki tag z napisem.."



I jeszcze te urocze drobiazgi od Ludki :))




Jak widzicie, nasze grudniowe tagi wykonane są w różnych stylach i klimatach, które nam samym nabardziej odpowiadają. 
Tak jest wtedy, gdy dostajemy wolną rękę. Działamy jak potrafimy, jak lubimy i z tym co mamy. Powstają prace na luzie :) tworzymy je z przyjemnością i dla przyjemności. 

Postarajcie się zrobić te ostatnie tegoroczne tagi, dodajcie do nich to, co kochacie, tusz, odbitki stempli, tekturki czy wykrojki! Wszystko dozwolone 💙


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 komentarzy:

  1. I kończy się kolejny twórczy rok.
    Świetne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  2. Zleciał roczek szybko a Wasze tagusie swietne !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz Inko lubię zabawy z Rogatym bo co roku dzięki nim układam sobie w głowie plan, który potem - nie znając przecież tematów - miesiąc po miesiącu realizuję - i ten proces jest fantastyczny! w tym roku postanowiłam stworzyć bardzo jednolity zestaw wykorzystując do tego zalegająca w szefie świąteczną kolekcję - ne zostało mi ani ścinka! przy okazji sięgnełam też po stemple i foamiran, które wcale nie należą do moich ulubionych produktów :P

    dziękuję za ten twórczy proces :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inko i cała drużyno Rogatego, życzę Wam miłego świętowania w zdrowiu i radości :)

    OdpowiedzUsuń