6 kwi 2018

Liftujemy kartki - wyzwanie kwietniowe 4/12

Ależ nam umyka ten czas!
Za nami już jeden kwartał tego roku, dzisiaj czas na kwietniowe kartki, które przez ten wiosenny miesiąc będziemy liftować.

Dziękuję, że tak licznie w świątecznym (wielkanocnym) miesiącu tak świątecznie (zimowo) działałyście! 
Gotowe na nowe wzory do odpatrywania po swojemu?

To już pokazuję, jakie na kwiecień kartki - przykłady wybrałam z banku zdjęć ;)

🌲🌲🌲🌲🌲

Kartka Ewy Gawlik - zwróćcie uwagę na zaokrąglone brzegi, wianek, który możecie zmienić dowolnie, czyli sporo okrągłości:

ka do liftu kwiecień

Druga kartka to piękny klasyk Gio :) Czemu klasyk? Układ elementów, prostokąty ułożone warstwowo plus "korona" ozdobna to sukces murowany, jeśli dobierzecie fajny motyw do środka i kolory naprzemiennie ułożycie - sprawdzone :)

kartka do liftu

I kartka Tiny, mamy tutaj bombki w formie shaker boxów, to śliczna ozdoba na pracach, sama uwielbiam jak coś szeleści :) jednak możecie zrobić wersję z motywami innymi niż shaker-y.
Wytłoczone tło jest spokojne, jednokolorowe ale za to z bogactwem wzoru:

kartka liftowanie

No i tak wyglądają propozycje na kwiecień.
Można liftować, odwracać, modyfikować po swojemu, odwzorować kolorystycznie lub zupełnie inaczej wybrać kolory - lift ma być podobny do oryginału, ale sporo dowolności mamy więc można zaszaleć!

Ja sobie zaszalałam z kartką Ewy, naszą pierwszą z zestawu na kwiecień.
Zamiast gwiazdek, gałązek, ułożyłam w okręgu same kółka ;)) wycięte dziurkaczami.
Brzegi zaokrągliłam, a napis powędrował do środka, bo tak się rozpanoszyłam z kółkami, że brakło już na niego miejsca:



Sizal został mi po wielkanocnych pracach. Cekiny też są okrągłe, niech więc się błyszczą. W środku pieczątka i góra, która jakoś mi pasowała, żeby zamknąć kompozycję. Całość w złoto, brązach z odrobiną złota.

Zostawiam Was z decyzjami, co do wyboru kartek i wyboru własnej wizji, dodania czegoś, co zmieni kartkę na "Waszą" a wciąż będzie kopią tych przykładów pod względem schematu czy motywów.


Powodzenia!
Wklejajcie swoje wersje do żabki i pamiętajcie, że kartki na Rogatym to zawsze kartki na Boże Narodzenie. Czas do 6 maja 🌟





21 komentarzy:

  1. Kolejne piękne kartki do liftowania :-) Twój lift Inko ,jest piękny i bardzo oryginalny dzięki kółkom i kolorystyce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tym razem nie mam faworyta - czas pozwoli przemyśleć wybór ... oby tylko znów nie na ostatnią chwilę bo to idealnie mi wychodzi :P

    ps: zachwyca mnie kolorystyka twej kartki ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, ale świetny pomysł Inka z tym kółkowym wiankiem!!! Ja podobnie jak Ki nie wiem jeszcze, którą z kartek dziewczyn wezmę na tapetę, chociaż najbardziej boję się wianka właśnie, bo kiepsko wije wianki:) Pozdrowienia dla Wszystkich - do spotkania w "żabce":)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj, tym razem też nie wiem, na którą kartkę padnie wybór :-) Każda kartka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, nie wiem, ale wiem że wianka nie zrobię bo już kiedyś go uwiłam. Ciekawe i bogate kartki dziewczyn. W poprzednim miesiącu nie miałam problemu z wyborem, tym razem jest inaczej :) Twoja kartka Inka taka jak nie Twoja :) ciekawie rozpracowałaś wianek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm.. ja już chyba wybrałam kartkę do liftu, choć łatwo nie było . Twoja karteczka jest świetna , pomysł z kółeczkami bardzo oryginalny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny lift! Super propozycje do interpretacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne wszystkie :) czas pomysleć i zasiąść do tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo moja kartka :D Tego to się nie spodziewałam ;) Bardzo podoba mi się sposób w jaki ja zliftowałaś :) Chyba już wiem, którą kartkę wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powinnam wziąć na barki lift karteczki z wianuszkiem. Trzeba się zrehabilitować po lifcie styczniowym, który wcale mi nie wyszedł.
    Właściwie co zrobię to się dopiero okaże.
    Kartka zrobiona przez Ciebie jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wianka nie uplotłam, chyba mnie przerasta ;-)

      Usuń
  11. Kolejne fajne karteczki do liftowania, trzeba nad nimi pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne propozycje, trudno będzie się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe propozycje. Dziękuję za umieszczenie mojej karteczki 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe karteczki w tym miesiącu do " odgapiania " ;)
    Pozdrawiam serdecznie właścicielki oryginalnych prac oraz Ciebie Inko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdążyłam! Jak się cieszę :)
    Ciekawe propozycje, piękne kartki.
    Podoba mi się Twój pomysł na zrobienie wianka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne te Wasze prace. Ja nie dałam rady :( zabrakło tak naprawdę czasu. Dopadły mnie różne niesprzyjające okoliczności :( w majowym może pójdzie mi lepiej ...

    OdpowiedzUsuń
  17. sezon komunijny mnie pochłonął ale pocieszam się, że jest opcja nadrobienia wyzwań ;)bo nie zamierzam tak łatwo się poddać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak obiecała tak zrobiła: https://handmadebyki.blogspot.com/2018/09/boze-narodznie-042018.html

      Usuń
  18. Pomysłowy wianek - w sam raz gdy nie mamy śnieżynek czy gałązek pod ręką.

    OdpowiedzUsuń