10 gru 2018

Grudniownik 2018 - odsłona szesnasta. Galeria naszych albumów.

Czy to już koniec? Albumy przygotowane do wpisów z każdego dnia grudnia?
Mamy za sobą długi czas, kiedy w naszych grudniownikach pojawiały się kolejne strony.
Cała zabawa polegała na tym, żeby mieć gotową bazę, i teraz, kiedy mamy już grudzień móc do nich dodawać skrawki tego, co się w tych poszczególnych dniach wydarzyło.

Ułatwieniem miały być zadawane przez mnie tematy, na każdy dzień miesiąca. Dzisiaj przygotujemy ostatni dzień roku!

Sylwester, obojętnie, czy obchodzony hucznie, czy raczej bez fajerwerków ;) rządzi się swoim klimatem, schyłek roku, nowe nadciąga...

Czujecie dziwne podniecenie? Ja najczęściej miło ten dzień spędzam, bez pośpiechu, jakoś tak na luzie. To działa magia poświąteczna oraz magia następnego roku, który niesie nowe dni i skłania mnie do planów na przyszłość.


Co więc pokażemy na ostatniej stronie?
Ja mam najbardziej typowe - sztuczne ognie! Bo najbardziej kojarzą mi się z atmosferą tego dnia.

31 grudnia: co Wam się kojarzy z Sylwestrem? Jak go spędzicie? 

Mam jeszcze takie skojarzenie, a właściwie tradycję (macie swoje własne tradycje sylwestrowe?),
że co roku i to taki jedyny dzień i okazja, że przygotowuję  cały talerz albo dwa :) koreczków.
Od dzieciństwa przetrwał mi ten zwyczaj, i w trakcie roku jakoś nie robię korków, i nigdy tak mi nie smakują jak właśnie w tym dniu. A teraz sobie myślę, że nawet nie mam zdjęcia - zaniedbanie trzeba nadrobić! 
Więc u mnie w tym roku na pewno będzie zdjęcie koreczków! Pycha!

A u Was może to być jakiś specjalny drink,  czy inny rodzaj zwyczaju, który powtarzacie w tym dniu.
Jeśli nie macie takiego zwyczaju jeszcze - to może czas na jego wprowadzenie? :)
Nie musi być związany ze stołem ;)  
Pomyślcie, co ważnego dla Was jest w ostatnim dniu roku?

A może dobrym rozwiązaniem będzie po prostu zerwana kartka z kalendarza - to już ostatnia strona i ostatni dzień, możemy sobie same życzyć czegoś specjalnego!
A ja Wam dziękuję za trwanie przy tym projekcie, za dodawanie mi animuszu, podpowiedzi, pilnowanie terminów ;) i bardzo się cieszę, że nam się udało! 
Możliwe, ze każdej z nas inaczej się udało ;) ale na pewno powstał album, którego nie byłoby bez naszej wspólnej zabawy! 😘 


Na zakończenie wklejam tutaj listę, którą na początku rozsyłałam, listę tematów do grudniownika.
Na pewno po jednym sezonie z grudniownikiem na koncie będziecie mieli swoje pomysły na tematy! 

Dla wszystkich, którzy szukają haseł do wypełniania grudniowych pamiętników, ta lista będzie dobrą podpowiedzią :) 

Można pobrać i wykorzystać w swoich projektach:



http://bit.ly/lista_tematów_grudniownik

A dla nas, uczestników tegorocznej edycji Rogatych grudniowników, tych najbardziej wytrwałych i tych, którzy dopiero zapragnęli zrobić sobie swój album do zachowania wspomnień z tego świątecznego miesiąca wstawiam żabkę.
Jestem ciekawa, co też tu się pojawi???   

Można wklejać gotowe bazy, można kolejne kartki gotowe do ozdobienia jak i te już wypełnione!

Dziękuję Wam za udział i wytrwałość w tym naszym grudniownikowym planie rocznym ;))

4 komentarze:

  1. Inko nie wiem o co chodzi z tymi żabkami? Dwa dni temu wrzuciłam swój grudniownik do pierwszej, a potem Ty mi napisałaś że mam wrzucić do żabki, więc teraz wrzuciłam do drugiej, a i tak wszystko pokazuje się przy pierwszej żabce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak klikniesz na swoje zgłoszeni to pojawia się ikonka z koszem - możesz usunąć jedno swoje zgłoszenie - bo ja widzę dwa razy to samo ;)

      Usuń
  2. No to teraz czekamy na wypełnione albumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój w połowie jest zapełniony. Wrzucę jak uzupełnie całość.

      Usuń