3 sty 2019

Rogaty 2019 - tematy, zmiany, zapowiedzi i podziękowania

Zaczęliśmy ten nowy rok i nie ma odwrotu :)
I wiecie, jak to jest, ani się obejrzymy i znów będą święta Bożego Narodzenia!

Dlatego, my tutaj od kilku lat, przez cały rok na okrągło tworzymy
kartki do wysłania naszym bliskim właśnie na święta.

Ten sposób sprawdza się tak dobrze, że moje chęci odejścia od robienia kartek rozwiały
się wraz z prószącym śniegiem ;)

Dziękuję Wam za komentarze, one dały mi pewność, że kartki na święta robić trzeba i już!
To już zwyczaj, który trwa nieprzerwanie od 2015 roku, kiedy wspólnie z Rudlis prowadziłam
tę zabawę :)

Zapraszam więc wszystkich już zadomowionych na blogu i wszystkie nowe osoby, które
do tej pory mówiły sobie: spróbuję! witajcie na Rogatym - będzie nam miło jak dołączycie do wyzwań comiesięcznych, a Wam będzie miło, kiedy w grudniu z satysfakcją spojrzycie na gotowy stos kartek idealnie na czas przygotowany do wysłania. Sprawdzone!!!

Wiem że to ogromna ulga, czytam co piszą osoby, które bawią się z nami już kolejny sezon
i warto sobie taki nawyk (postanowienie) wypracować, na nowy rok jak znalazł!
Zostaniecie z nami? :)

No to przechodzimy do konkretów.

Jak będziemy pracować i bawić się w 2019 roku?


⏩⏩⏩ TEMAT ROKU 2019
Tematem, zgodnie z Waszymi sugestiami będą mapki. Nie ukrywam, uwielbiam je!
Stanowią prawie połowę roboty, mamy schemat wg którego wykonujemy kartkę, to pozwala na kreowanie całej reszty - kolorów, wzorów i motywów wg własnego już pomysłu. Będzie okazja jeszcze o tym powiedzieć, bo...
Kartki wg mapki robić będziemy co drugi miesiąc - to znaczy w styczniu, marcu,
maju, lipcu, wrześniu, listopadzie.


Czyli daje to nam 6 miesięcy, 6 wyzwań kartkowych - mało, kruca bomba... ;)) wobec tego,
ponieważ kartek zwykle potrzeba nam więcej na koniec roku, można tworzyć albo po dwie ;).

Reasumując: 
tematem głównym co drugi miesiąc będzie obowiązkowo mapka, a drugi temat będzie do zrealizowania dobrowolnie :)

⏩⏩⏩ MAŁE FORMY NA ROGATYM
No dobra, a co będziemy tworzyć w tych pozostałych miesiącach???
To jest nowość na Rogatym - postaram się Was zachęcić do małych form na święta BN!
Dokładniej mówiąc, przygotujemy sobie oprócz kartek drobiazgi, które również są potrzebne
i na święta nam się przydają!

Co to może być?
Planuję zrobić i pokazać Wam takie rzeczy jak:
⭐ mini notes na post-it
⭐ serwetnik na sztućce
⭐ zakładkę do książki
⭐ klamerki ozdobne
⭐ zawieszki do prezentów, bileciki i mini torebki
⭐ mini album na świąteczne zdjęcia.

Jest ich 6 i to wszystko to oczywiście z świątecznych klimatach. Będziemy je robić (ktoś ze mną będzie ??? ) w pozostałych miesiącach czyli w lutym, kwietniu, czerwcu, sierpniu, październiku, grudniu.

I jak Wam się podoba temat małych form??
Ogromnie jestem ciekawa, bo wyskakuję z nowym motywem do wykonania, ale wiem,
że jesteście otwarci na nowości, a pozwoli to nam odświeżyć Rogate tematy.

⏩⏩⏩ CO JESZCZE?
Ponieważ nie było na koniec roku tradycyjnej wymiany, myślę, że możemy sobie taką
zafundować na początku roku, co myślicie?
Wrócimy jeszcze do tego :)

Kolejnym ogłoszeniem jest nasza następna tradycja, złota odznaka Rogatego!
O jej przyznanie ubiegają się wszystkie Rogate artystki, których kartki pojawiły się w każdym wyzwaniu, czyli w każdym isiącu ukazały się w żabie i uzbierały ich 12!
Zgarniają tym samym całą pulę, jakkolwiek to brzmi ;))
Liczyć będę dopiero po 6 stycznia, kiedy zamkną się wszystkie żaby.

I to już prawie wszystko, ale chcę jeszcze Wam naprawdę bardzo ładnie podziękować!😍
Bo cały rok to długi odcinek czasu, dzieję się różnie, ale zawsze mogłam na Waszą
obecność liczyć, to bardzo ładuje baterie ale i zobowiązuje.

W tym roku nie chcę na głowę brać więcej, niż to co zaplanowałam, bo tylko tak będę mogła się wywiązać!
Życzę nam wszystkim pełnego dobrych wyborów roku, realizacji zamierzeń i dobrej zabawy przy swoich biurkach!

A wszystkim, którzy umilili mi Święta i postarali się znaleźć czas na przygotowanie drobiazgów
dla mnie dziękuję serdecznie! to były bardzo przyjemne chwile, kiedy przychodziły
koperty od Was, te "niewirtualne" :) ale i te dodające energii do działania, tylko dzięki nim dobrnęliśmy do końca
z grudniownikiem!

Zebrałam akcenty świąteczne w poświątecznym krótkim filmie, są na nim ważne akcenty
minionych świąt. To chyba na Rogatym pasuje go pokazać? :)


Jeszcze teraz, tak długo po świętach dostarczyła mi poczta kartkę z życzeniami od Agulka! Super, że doszła w ogóle! :) Dziękuję, Agato - widzisz, bym nawet nie widziała, że wysłałaś mi :) a nadana 18 grudnia!!!




Do zobaczenia na pierwszym wyzwaniu już 6 stycznia, jak zawsze i jak co miesiąc! 🕧

32 komentarze:

  1. Cieszę się, że moja karteczka dotarła, jeszcze raz wszelkiej pomyślności, ciekawych wyzwań, nie tylko twórczych w 2019 roku życzę :-) I mam nadzieję, że dalej będę się z Tobą, Alinko bawić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewinko dziękuję za miłą niespodziankę, wszystkie kartki powiesiłam na tablicy korkowej w kuchni, zmieniając zadania i plany na świąteczne dekoracje!

      Usuń
  2. Uff, ach - cieszę się na kolejny rok z ROGATYM i z Tobą INKO <3 Z mapkami jak dla mnie - w punkt, z małymi formami - zobaczymy ;-) ale obiecuję, że się postaram :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się bałam, że nie będę miała motywacji do pracy :)
    Wisi mi jeszcze jedna kartka - ta ostatnia grudniowa. Muszę się ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, InkoInko dzię za Rogatego i mozliwosc zabawy z Wami. Zostaje, mapki ucieszyły mnie ogromnie, małe formaty już mniej i tu też zobaczę, ale bawię się dalej na ile czas pozwoli 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jednak kartkujemy:) To naprawdę ułatwia życie w grudniu,kiedy jest tyyyle innych obowiązków.
    Na te dodatkowe formy już nie mogę się doczekać:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo tego że i tym razem nie zamieściłam wsystkich kartek będę w tym roku starać bawić się od A do Z 😊. Fajne pomysły i już się cieszę na zapowiedziana wymianke. Pozdrawiam serdecznie w nowym roku Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na zabawę w 2019 roku:) Chętnie podejmę wyzwania te niekartkowe, ale i te kartkowe:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł, mapki lubię, małe formy mniej ale może czegoś się nauczę. Czy będę.. sama nie wiem zobaczymy czy czas pozwoli na to.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że dalej się bawimy :) spróbuję swoich sił :) pozdrawiam zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Choć nie zrobiłam wszystkich liftów (grudzień, w którym zaplanowałam nadrobienie zaległości zaskoczył mnie nieprzewidywanymi wydarzeniami rodzinnymi) i na chwilę odeszłam od zabawy, to w roku 2019 dalej chcę się bawić . Lubię mapki a i bardzo jestem ciekawa moich poczynań z małymi formami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mapki to nie moja specjalność choć ułatwiają tworzenie, to u mnie odwrotnie i nie wiem dlaczego... ale bawić się będę. Może wreszcie przełamię mój opór do nich:) Bardziej cieszę się na małe formy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tych małych form :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło było zobaczyć karteczkę na filmiku, dziękuję Inko.:) Jeśli życie pozwoli to być może dołączę do zabawy. Jestem ciekawa nowości. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. no i bosko - MAPKI UWIELBIAM podobnie jak ty :)
    a małe formy też lubię więc DZIAŁAMY!
    (choć nie obiecuję systematyczności co miesiąc)
    ale pod tym względem nie znasz hihih ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, wszystko mi się bardzo podoba i niezmiennie od tylu lat podziwiam Cię za prowadzenie Rogatego i dziękuję za wszystkie motywacje, inspiracje i mega fajną atmosferę. Cieszę się bardzo,że na Was kiedyś trafiłam w sieci. Powodzenia w 2019!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Wam za taki odzew, mamy przed sobą sporo pracy ale i dobrych, comiesięcznych okazji do spotkań! Fajooowoo!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja....rewelacja;) bosko cudnie rewelacja och I ach;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi bardzo ciekawie i chce w tym roku spróbować bawić się z wami😊 po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  19. O może i ja dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super Inko !! zaczęłam w 2018 i bardzo mnie to mobilizowało ...będę próbowała dalej : mapki są dobre a resztę też może podołam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje jedno z postanowień na ten rok, to przyłączyć się do zabawy na Rogatym (w zeszłym roku jakoś nie wyszło). Z niecierpliwością oczekuję na pierwsze wyzwanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chętnie dołączę :) Nie znałam wcześniej Rogatego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że dołączam. Mapki - świetna sprawa. I chociaż ciężko mi było w tym roku, mam nadzieję wytrwać i kolejny raz. Pozdrawiam Inko i życzę, aby Nowy Rok przyniósł Ci czas na kolejne realizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka mocna grupa! wytrwałości więc nam wszystkim i dobrej zabawy z mapkami :) właśnie kleję styczniową kartkę :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada się ciekawie - kartki, notesiki to coś dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Znów będziemy się rozwijać! :)

      Usuń
  26. Oczywiście biorę udział :) Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Inko. Cieszę się, że karteczka dotarła i fajnie się wpasowała w Wasze świąteczne klimaty.
    Z grudniownikiem poległam, choć postaram się go ukończyć ale małe formy już mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  28. Baaardzo interesująco. Nie wiem czy podołam - ale oczywiście piszę się na zabawę!

    OdpowiedzUsuń