6 paź 2021

12 tagów w 2021 roku - tagi z okienkiem - PAŹDZIERNIK

Co będzie tematem października? Oprócz tego, że to znowu tagi ;) to wytyczna będzie taka:
zróbmy kartkę - taga z okienkiem ale nie shakera.
Okienko może być przezroczyste albo z folią, a może kalką?
Okienko może być wewnątrz ramki, wtedy mamy w środku miejsce na ozdoby. 

Popatrzmy, co nam przygotowały pracowite inspiratorki! 

"Przez okienko można podejrzeć urocze dzieci rozpakowujące prezenty. Okienko przysłonięte jest nieco firaneczką - w tej roli kawałki kalki. Dookoła natomiast oblepione śniegiem. Świerkowe gałązki błyszczą natomiast od brokatu. Tag podkleiłam na dystansach, żeby faktycznie dawał wrażenie okna, do którego można ukradkiem zajrzeć.""W moim tagu zrobiłam okienko w kształcie bałwanka i podkleiłam na dystansie. Sam zimowy bohater został przyodziany w szalik, guziczki i czerwony, zziębnięty nos."



Ludka Sz:
Okienko, w którym jest tag, i grafika:)




"Ja potraktowałam wyzwanie baaaardzo dosłownie... u mnie tag posiada okieneczko, przez które można zobaczyć uśmiechnięte bałwanki, gotowe na wyprawę saneczkami To tak dodatkowo by Święta były na wesoło pośród śniegu"



I to tyle z naszych propozycji na to wyzwanie. U mnie wyjątkowo posucha w temacie "czas na tworzenie" :(( ale jak złapię za nożyczki to dodam swoją inspirację. 

To teraz jak zawsze, będziemy wypatrywać waszych tagów z okienkiem :) 
Dobrego, świątecznego tworzenia! 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 komentarzy:

  1. Piękne propozycje tagów z okienkiem! Muszę przemyśleć temat 😉
    Pozdrawiam całą Rogatą Ekipę 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem inspiracji. Fantastyczne jak zawsze.
    Również pozdrawiam całą Rogatą Ekipę 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Tagi takie radosne, świąteczne. Bardzo zachęcają do tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe inspiracje!!! Może się skuszę? Pozdrawiam wszystkie Rogate Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No No .... trzeba zakasać rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to u mnie widoczki z okienka ;)
    super temat

    OdpowiedzUsuń