10 lis 2017

Nadrabiamy wyzwania z całego roku, czyli żabka otwarta!

Tak jak wcześniej było ustalone, listopad to miesiąc, w którym ruszamy na podbój "Złotej 12"! 
To nagroda za podjęcie wszystkich dwunastu tematów wyzwań z tego roku, czyli zrobienie na rogate wyzwania kompletu 12 kartek.
Okazja, żeby uzupełnić brakujące miesiące jest teraz!


Te z Was, które przygotowują się do zdobycia odznaki 2017 roku, teraz mają możliwość dołączyć swoje kartki na poprzednie wyzwania - od styczniowego począwszy, wszystkie tegoroczne żabki już dziś stoją przed Wami otworem, żabim i szerokim :)) 🐸
I tak będzie aż do następnego wyzwania czyli do 6 grudnia do godziny 18.00.

Potem (pewnie w styczniu) podliczę wszystkie żabkowe kartki z tego roku i przyznanie odznaki będzie tą radosną chwilą, która wynagrodzi trudy i systematyczny, całoroczny wysiłek :) Tak jak w poprzednim, rogatym sezonie były też inne drobne przyjemności więc i w tym roku coś dla Was szykujemy z Rogasiem ;)

Zapraszam więc do uzupełniania tematów wyzwań poprzez dodanie pod postem z danego miesiąca linku do swojej pracy wykonanej wg podanych wytycznych.
Tak, jak co miesiąc, tylko wstecz.

Przypominam sobie, jak rok temu z regularnej grupy, która nie opuściła ani jednego wyzwania liczącej 15 osób, podczas akcji dodało swoje kartki do "pełna" 5 kolejnych osób!
Jak będzie w tym roku? które wyzwania powiększą się o dodatkowe, zaległe świąteczne prace?

Aby ułatwić dostęp i poszukiwania postów, spis podaję poniżej, każda nazwa miesiąca przekieruje do opisu danego wyzwania i tam już czeka żaba, ufając, że uda się jej skusić Was do przedświątecznego kartkowania, co zresztą udaje się przez cały długi rok! 😀

Styczeń - kartka w stylu CAS,
Luty - choinka i stara książka
Marzec - kartka patchwork
Kwiecień - przekorne wyzwanie z obrazkiem
Maj - majowe biało- czerwone
Czerwiec - kartka wg przepisu
Lipiec - słomki i patyczki
Sierpień - kartka doniczka
Wrzesień - wybierz kolor, deseń i motyw
Październik - blask srebra i złota
Listopad - inspiracja kolędą

A wiecie, który post zdobył największą ilość wyświetleń? prawie 2000!
Oczywiście styczniowy, bo wtedy mamy najwięcej werwy do działania, coś się zaczyna, chcemy wytrwać w postanowieniach no i jak wiecie, różnie potem z tym bywa...
Ale nasza aktywność na tym blogu i tak zaskakuje i cieszy moje serce i oczy.
To dlatego nadal chcę żeby zabawa trwała i trwała i .. tak cały następny rok!

Ale o tym dopiero za jakiś czas, teraz przyjaciele Rogatego, klej i papier idzie w ruch, bo przecież do Świąt Bożego Narodzenia już tylko półtora miesiąca 🌟🌟🌟

Powodzenia i do zobaczenia, jeśli macie pytania, piszcie w komentarzach :)
Inka

41 komentarzy:

  1. Jaka słodka żabka, jak nic trzeba ja dokarmić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdziłam ,z niczym nie zalegam ;-) Ale czekam na wenę kolędową ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam się zgubiłam kilka miesięcy temu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się dołączyłam do zabawy od kwietnia....to trzy karteczki musiałabym nadgonić.....e no chyba dam radę:):) Zwłaszcza, że tych świątecznych nigdy dość - jest kogo nimi obdarowywać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak do tej pory udało mi się wywiązywać z wyzwania. Teraz myślę nad listopadową kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze , że nie muszę niczego uzupełniać :-) Ale dla Ciebie Inko wielki szacunek za te otwarte żabki, kosztowało to trochę pracy. Tak sobie myślę.... czy wystarczy wygenerować jeden link do żaby i wkleić go w kilku postach , czy też do każdego posta trzeba nowy link generować ?? Nigdy tego nie robiłam więc wiedzy nie mam.
    Pozdrawiam serdecznie i cieszę się że chcesz kontynuować zabawę w 2018

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do każdego posta generuję osobny link, a właściwie to przedłużam czas jego trwania. Bo te linki już są, można je edytować w InLinkz. Dłużej robiłam ten zielony żabiasty baner :))

      Usuń
  7. ja mamy wszystkie kartki gotowe, no poza listopadową;) ale to nie zaległość he he
    za nadrabiające Dziewczyny trzymam kciuki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Inko, ten pomysł niezmiennie mnie cieszy i wzrusza, Święta przez cały rok! Gratuluję Wam wszystkim wytrwałości i pięknych prac!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Magda! My się tak nawzajem nakręcamy :)

      Usuń
  9. Droga zielona Żabciu, już Cię dokarmiłam :-).
    Dziękuję za tę możliwość, Inko. Dołączyłam w czerwcu, ale systematycznie przygotowywałam zaległe kartki i teraz jestem na bieżąco. Wprawdzie wiele kartek już zaniosłam do szkoły syna, ale ich fotografie mam w Albumie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ten dzień czekałam - dołączyłam późno ale nadrobiłam prawie wszystko ;) niektóre tematy robią się niemalże same z innymi walczę ale jestem zadowolona z podjętego wyzwania. DZIĘKUJĘ! świetny projekt :):):)

      Usuń
    2. Ki, jesteś niesamowity pracuś! jak przystało na załogę Rogasia!

      Usuń
    3. jeszcze tylko jedna do nadrobienia jupiiiiiii ....

      Usuń
  11. Cieszę się ogromnie, że nie na darmo żabki pootwierane! aż sama nabrałam ochoty,może coś potworzę :)niesiona Waszym entuzjazmem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem zadowolona ze wszystkich karteczek, może coś poprawię, coś dodam.
    Czy tak też można?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Sama też coś dołożę w końcu o tak kartek nigdy za dużo 😋

      Usuń
  13. Czyste szaleństwo! O niczym innym nie mogę myśleć, w głowie plączą się pomysły na kartki do nadrobienia...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wszystkie źabki nskarmilam w czas, ale bardzo sie ciesze na zabawę w przyszłym roku :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że żabka do 6.12. otwarta :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nadrabiam zaległości :) może zdążę przygotować wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uff.. Żabki już nakarmione, więc totalnie radosny nastrój mnie ogarnął i już szykuję torbę pełną świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie jakoś tak też już odczuwam radosny nastrój, to się chyba udziela, a może to ten śnieg, chociaż mokry, ciszy oczy ulotnością :)

      Usuń
  18. Udało się): Dorzuciłam za styczeń, luty i marzec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agulku, gratuluję - to się nazywa mobilizacja!

      Usuń
  19. jacieeeeeeeeeeeeeeeeee zdążyłam, nadrobiłam, mało tego zrobiłam wszystkie OMG! jeszcze tylko zdjęcie ostatniej pracy ... uf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzyłam! a jednak moc była z Tobą! Ki, masz chyba pewną odznakę :) Rogaty będzie z Ciebie dumny! ;))

      Usuń
    2. jeszcze tylko ostatnia praca ... oby starczyło czasu w światecznych zawirowaniach ;)

      Usuń
  20. ojej! Czy ja naprawdę wszystkie rzeczy przegapiam? i jak tu zrobić kartkę na 7 wyzwań gdy jeszcze kilka godzin będę w pracy :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojojj! Gosia, gdzie ty się podziewałaś :)) nie martw się, już niedługo nowiutki roczek :)

      Usuń
    2. Ba! Jeszcze liczylam że nadgonie, ale zapomniałam że mam zaległe imieniny wujostwa i umowilam się na całe popołudnie i wieczór. Eh! Przyznam że najwiekszym wyzwaniem była ta duża ilość składników- bodajże czerwcowe

      Usuń
  21. Wczoaj zrobione - dzisiaj uzupełniam w sieci :x
    https://tygrysiamyszka.blogspot.com/2017/12/rogate-zalegosci.html

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Późno dołączyłam do zabawy i mimo pośpiechu nie zdążyłam ze wszystkimi miesiącami, ale połowę kartek zrobiłam. Tu jeszcze te brakujące z maja, sierpnia i listopada https://przeplecioneradoscia.blogspot.com/2017/12/kartki-bozonarodzeniowe-2017.html
    Październikowa i marcowa kartka tu https://przeplecioneradoscia.blogspot.com/2017/12/kartki-bozonarodzeniowe-2017-cz2.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń