6 lis 2019

Żabka otwarta - można nadrabiać i dodawać prace na wyzwania z 2019 roku!

Jak co roku, w listopadzie pojawia się na Rogatym szansa na zgłoszenie swoich prac! 
Wyzwania na Rogatym w tym roku podzielone były na dwa tematy:
  • kartki świąteczne wg mapki
  • mini formy na święta
Na każde wyzwanie były przeznaczone dwa miesiące - tyle czasu! ale jak wiemy, nie zawsze udawało się zrobić pracę akurat w tym terminie, albo dopiero co odkryłyście rogaty blog ;)
i dlatego taka akcja na zakończenie całego roku!
Żabka jest jedna - dla spóźnialskich, i znajduje się tu, w tym poście.



Tu wklejamy prace na te wyzwania, które chcemy uzupełnić.
Na swoim blogu czy profilu proszę o wpisanie tytułu wyzwania - czego dotyczy praca, najlepiej podlinkować to konkretne wyzwanie.

Oto lista naszych wyzwań z całego sezonu 2019, które opuściłyście? :) a kto ma na koncie cały komplet?

STYCZEŃ - Kartka wg mapki
LUTY - Małe formy: Notes post-it
MARZEC - Kartka wg mapki
KWIECIEŃ - Małe formy: Zestaw tea-lightów
MAJ - Kartka wg mapki
CZERWIEC - Małe formy: Mini album
LIPIEC - Kartka wg mapki
SIERPIEŃ - Małe formy: Klamerki
WRZESIEŃ - Kartka wg mapki
PAŹDZIERNIK - Małe formy: Etui na sztućce
LISTOPAD - Kartka wg mapki
GRUDZIEŃ - Małe formy:?

No to wszystko wiadomo - kto zapracuje na złotą odznakę?

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

10 komentarzy:

  1. Czekałam na ten post, powinnam uzupełnić moje zaległości. Dzięki Inka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Inko, a do kiedy ta żaba otwarta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do 6 grudnia :) bo wtedy ostatnie wyzwanie :)

      Usuń
    2. Nie udało się. Nie zasłużyłam na odznakę w tym roku :(
      Ale zamierzam się przyłączyć w kolejnym, więc bawimy się dalej :)

      Usuń
  3. połowa nadrobiona ;) pytanie techniczne czy mam dwa razy linkować posta - bo wyzwanie nr 5 i 7 mam w jednym - czy tu to nie konieczne?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie - jak w jednym poście są to ok, bo nawet dwukrotnie chyba ten sam link nie wejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to mam wszystko - jak zawsze dziękuję za mega inspirujący rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki zrobiłam, ale nie załapałam się na żabkę i w tym roku nie będzie wyróżnienia :(, ale bawię się dalej w przyszłym roku :) z radością :)

    OdpowiedzUsuń